Mies jätti, kun en ole töissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Niin siinä sitten kävi, avomies jätti, kun olen ollut puoli vuotta työtön enkä ole saanut lukuisista hakemuksista huolimatta työtä. Hänellä itsellään on muutaman vuoden ajan ollut vakityö ja hyvä palkka.

Kaikkeni olen tehnyt, mutta kun on melkein 300 hakijaa ollut joka paikkaan.

Emme kuulemma pääse elämässä eteenpäin ja hän haluaa toteuttaa elämänsä pieniä haaveita, kuten matkustelu. Hän kokee olevansa onneton ja elämänsä valuvan hukkaan, parhaat vuodet menevät ohi ja ehkä katkeroituvansa joskus, jos ei pääse toteuttamaan haaveitaan.

Hänestä olisi epäreilua matkustella yksin, kun minä joutuisin jäämään kotiin koska budjettini ei kestä matkustelua työttömänä, ainakaan kovin usein. Miten tästäkin nyt yli pääsee?

Niin siinä sitten kävi, avomies jätti, kun olen ollut puoli vuotta työtön enkä ole saanut lukuisista hakemuksista huolimatta työtä. Hänellä itsellään on muutaman vuoden ajan ollut vakityö ja hyvä palkka.

Kaikkeni olen tehnyt, mutta kun on melkein 300 hakijaa ollut joka paikkaan.

Emme kuulemma pääse elämässä eteenpäin ja hän haluaa toteuttaa elämänsä pieniä haaveita, kuten matkustelu. Hän kokee olevansa onneton ja elämänsä valuvan hukkaan, parhaat vuodet menevät ohi ja ehkä katkeroituvansa joskus, jos ei pääse toteuttamaan haaveitaan.

Hänestä olisi epäreilua matkustella yksin, kun minä joutuisin jäämään kotiin koska budjettini ei kestä matkustelua työttömänä, ainakaan kovin usein. Miten tästäkin nyt yli pääsee?

Voimia sinulle.

On kyllä aivan uskomattoman kusipäinen mies.

Eipä ollut penaalin terävin kynä miehesi.
Jos elämän prioriteetti on raha eikä rakkaus toista kohtaan niin parempi kun lähti.
Ei se että on työtön tarkoita että ihminen on alempiarvoinen tai ei ole unelmia ollenkaan.
Tsemppiä sulle kovasti!

Uskomatonta :(

Miksi hän itse ei hae parempaa työpaikka??? Kyllä jotkut ovat sikoja ja ap kyllä sä pääset tästä yli, ei hän ole sun arvoinen. Vaikka mä kuinka ymmärrän että elää pitäisi joskus täysillä, kun ikuinen se ei ole, mutta että töiden takia, miksi hän itse ei tee enemmän töitä että sinäkin pääset matkoille...

Yhteistyössä