V
vierailija
Vieras
En tiedä mitä tarkoitat, toi hallitushan on minusta paska, mutta nostan kyllä silti hattua niille, miten järkevästi ovat osanneet puhua medioille tästä pakolaistulvasta.Mutta tässä vedettiin överiks. Olis ollut monia muitakin kikkoja mitä olisi voinut käyttää.
Nyt hallitus näyttää taitamattomalta, eikä nauti kansan luottamusta....näinkö sen piti siis mennä?
Paineet on kovat ja taakka valtava, mutta onneksi ovat senverran fiksuja ammattilaisia, Orpo ja kaikki muutkin ministerit, että eivät ole sortuneet nuolemaan ääriaineksia. En ole ainakaan sellasta huomannut. Toivottavasti sama linja jatkuu. Muuten on piru irti. Sitä kai ei toivo kukaan.
Viranomaisten ja poliitikkojen tehtävä on pitää jäät hatussa tilanteessa kuin tilanteessa.
Mä noudatan samaa linjaa omassa elämässä, en ole oikein käsittänyt, miksi ihmiset haluavat velloa hysteriassa, saako siitä jotain kiksejä. Mä olen niin rento tyyppi, että kaivan foliohatun kaapista vasta, kun katto romahtaa niskaan, näen liian vaivalloisena sen että eläisin kuilun partaalla ilman kuilua.