Poliisi epäilee: Turvapaikanhakija houkutteli tyttöä seksiin Halikossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ihanko totta, että on Opetushallituksen sivu? Ja tiedoksi: sieltä on poistettu YKSI VIRKE, jossa kehotetaan jättämään noteeraamatta kaikki monikulttuurisuuteen negatiivisesti suhtautuvat kommentit.

Ps. olen itse opettaja.

http://www.edu.fi/

no ehkä kannattaisi ottaa selvää, opettajana siis.

ja en lukenut niin tarkkaan, mut viestissä sanottiin et on poistettu tuo kohta, luulin että puhuttiin siitä kohdasta joka tähän ketjuun oli linkitetty, se kun ei ollut koko juttu alunperinkään.

mutta hyvä että on poistettu.

http://www.edu.fi/

no ehkä kannattaisi ottaa selvää, opettajana siis.

ja en lukenut niin tarkkaan, mut viestissä sanottiin et on poistettu tuo kohta, luulin että puhuttiin siitä kohdasta joka tähän ketjuun oli linkitetty, se kun ei ollut koko juttu alunperinkään.

mutta hyvä että on poistettu.

Siis mitä ottaa selvää? En tajua kirjoituksestasi yhtään mitään. Tässä on Miinan ja Villen sivu: http://www.edu.fi/miina_ville_ja_ku...telun_vapaus/suvaitsevaisuus_rasismi_ja_sorto

Tuo negatiivisuus-kohta on poistettu nykyversiosta.

Ihanko totta, että on Opetushallituksen sivu? Ja tiedoksi: sieltä on poistettu YKSI VIRKE, jossa kehotetaan jättämään noteeraamatta kaikki monikulttuurisuuteen negatiivisesti suhtautuvat kommentit.

Ps. olen itse opettaja.
Onneksi voimme opettaa lapsille kriittistä ajattelua kotona kaikkea kohtaan myös monikulttuurisuutta. Harmi, että kouluissa on jotain pyhiä uskonkappaleita joihin suhtaudutaan kritiikittömästi.

Meidän pitää valistaa ja tehdä parempaa kasvatustyötä kotona, jotta lapsia ei aivopestä joidenkin pyhiin dogmeihin ja uskonkappaleisiin.

Onneksi voimme opettaa lapsille kriittistä ajattelua kotona kaikkea kohtaan myös monikulttuurisuutta. Harmi, että kouluissa on jotain pyhiä uskonkappaleita joihin suhtaudutaan kritiikittömästi.