Poliisi epäilee: Turvapaikanhakija houkutteli tyttöä seksiin Halikossa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Olen kanssasi samaa mieltä. On jotenkin käsittämätöntä, että tänne tunkee rajan yli ties mitä seikkailijaa ja onnenonkijaa ja jostain syystä suomalaiset ei saisi reagoida asiaan eikä kyseenalaistaa saapujien motiiveja.
Siitä ei saa ahdistua tai on vainoharhainen.
Ei saa uskoa, että kulttuuri vaikuttaa ihmisen sisäiseen maailmaan.
Ei saa uskoa, että maahan tulvii myös paljon kusipäitä, rikollisia, loisia, raiskaajia ym. muiden mukana.
Ei missään nimessä saa pelätä, eikä huolestua lastensa hyvinvoinnista.

Mä sanon, että on se nyt vittu kumma, että meidän pitäisi hymyillä ja nyökytellä, kun tänne lappaa jengiä mistä ei tiedetä mitään. Ennenkaikkea sen pitää olla tosi ok ja jees juttu tai me ollaan ennakkoluuloisia rasisteja.

Tä homma hajoaa käsiin näillä näppäimillä, ellei hallitus ala reagoida oman kansansa ahdistukseen hillitsemällä maahantunkua.
Tässä tilanteessa on ihan ok olla ahdistunut. Ei voida odottaa muuta.

saako sit myös olla huolissaan näistä polttopulloiskuista jotka on seurausta juuri tästä ssuuresta huolesta mitä turvapaikanhakijat aiheuttaa?
saako pelätä koska iskut vaatii ensimmäisen uhrin?
saakoi pelätä sitä, et viattomat, samoissa tiloissa opiskelevat joutuvat uhan alle näiden suomipoikien takia? uhkailua, vihjailua jne netti pullollaan
miksi ei saa kyseenalaistaa sitä, et kaikki asiat käännetään suvakkien syyksi, kuten esim tässä ketjussa paljon puhuttu rasistiseen käytökseen puuttumisen ohjeistus joka väännettiin koskemaan koulun linjaa kaikkeen maahanmuuttoon liittyvään?

saa pelätä, ja saa kritisoida, mut senkin voi tehdä asiallisesti ja tosiasioihin perustuen.

edelleen odottelen sitä linkkiä 18kk kiinnipito oikeudesta, vai onko sekin joku tuulesta temmattu juttu?

saako sit myös olla huolissaan näistä polttopulloiskuista jotka on seurausta juuri tästä ssuuresta huolesta mitä turvapaikanhakijat aiheuttaa?
saako pelätä koska iskut vaatii ensimmäisen uhrin?
saakoi pelätä sitä, et viattomat, samoissa tiloissa opiskelevat joutuvat uhan alle näiden suomipoikien takia? uhkailua, vihjailua jne netti pullollaan
miksi ei saa kyseenalaistaa sitä, et kaikki asiat käännetään suvakkien syyksi, kuten esim tässä ketjussa paljon puhuttu rasistiseen käytökseen puuttumisen ohjeistus joka väännettiin koskemaan koulun linjaa kaikkeen maahanmuuttoon liittyvään?

saa pelätä, ja saa kritisoida, mut senkin voi tehdä asiallisesti ja tosiasioihin perustuen.

edelleen odottelen sitä linkkiä 18kk kiinnipito oikeudesta, vai onko sekin joku tuulesta temmattu juttu?
Miksi aina puututaan seurauksiin....eikö voitaisi EDES joskus keskittyä niihin syihinkin?

Miksi aina puututaan seurauksiin....eikö voitaisi EDES joskus keskittyä niihin syihinkin?

polttopulloja heittelevät ei siis sun mielestä ole syyllisiä, niinkö tää pitäis tulkita?

syy et ne heittelee niitä on se, et ne ei välitä ihmishengistä, mietippä jos ne seuraavaksi hermostuukin johonkin muuhun ihmisryhmään turvapaikanhakijoiden sijasta, ni luuletko että toimivat erilailla?

on totta et tph tekevät rikoksia, ja varsinkin seksuaalirikokset on ongelma (iso sellainen) mut siltikään kaikki ei niitä tee, juuri tänään uutisoitiin et ulkomaalaisten tekemät rikokset on laskussa verrattuna viime vuoteen, on tietysti selvää et nyt seuraavina vuosina rikollisuus kasvaa, mut se ei oikeuta ketään suomalaista tekemään rikoksia.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...n-rikosepailyt-silti-rajussa-laskussa/5591178

polttopulloja heittelevät ei siis sun mielestä ole syyllisiä, niinkö tää pitäis tulkita?

syy et ne heittelee niitä on se, et ne ei välitä ihmishengistä, mietippä jos ne seuraavaksi hermostuukin johonkin muuhun ihmisryhmään turvapaikanhakijoiden sijasta, ni luuletko että toimivat erilailla?

on totta et tph tekevät rikoksia, ja varsinkin seksuaalirikokset on ongelma (iso sellainen) mut siltikään kaikki ei niitä tee, juuri tänään uutisoitiin et ulkomaalaisten tekemät rikokset on laskussa verrattuna viime vuoteen, on tietysti selvää et nyt seuraavina vuosina rikollisuus kasvaa, mut se ei oikeuta ketään suomalaista tekemään rikoksia.

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/a...n-rikosepailyt-silti-rajussa-laskussa/5591178
Ihan turhaa läähätystä.:coffee:
Sanomattakin selvää miten typerää tuollainen toiminta on.

Ja syy miksi he heittelevät jotakin on se, että he tietävät, että kansan enemmistöä ei kuulla ja tämä maa on kohta mennyttä siltä osin mitä se on joskus ollut. Eli turvallinen hyvinvointivaltio.

Keinot vaikuttaa ovat vähäisiä. Voin hyvin ymmärtää heittelijöitä, vaikka en heidän toimintaansa hyväksykään.

niin, ja just sen takia mamut raiskaa kaikki meidän naiset ja lapset-puheissa pitäis välttä ylilyöntejä ja virheellisiä tietoja, koska se ruokkii just näiden ääliöiden mielihaluja sytytellä paikkoja tuleen.
sekin on siis syy, iskut seuraus.

lapsista ja muista saa olla, ja pitääkin olla huolissaan, mut jotain rajaa siihenkin pitäis pistää.

Ja syy miksi he heittelevät jotakin on se, että he tietävät, että kansan enemmistöä ei kuulla ja tämä maa on kohta mennyttä siltä osin mitä se on joskus ollut. Eli turvallinen hyvinvointivaltio.

Keinot vaikuttaa ovat vähäisiä. Voin hyvin ymmärtää heittelijöitä, vaikka en heidän toimintaansa hyväksykään.

kiva kuulla et ymmärät sellaisia jotka on uhanneet esim järvenpään seurakuntaopistolle mennä tuikkaamaan asuntoloita tuleen sen kissarääkkääjän takia, musta on tosi kivaa et ymmärrät hemmoa jonka takia mun lapseni henki voi olla vaarassa. mä en ymmärrä yhtäkään ihmistä joka vaarantaa toisen hengen, vaikka kuinka "tärkeällä" asialla mielestään on.
onneks sentään et hyväksy, mut se ei paljon lohduta.

niin, ja just sen takia mamut raiskaa kaikki meidän naiset ja lapset-puheissa pitäis välttä ylilyöntejä ja virheellisiä tietoja, koska se ruokkii just näiden ääliöiden mielihaluja sytytellä paikkoja tuleen.
sekin on siis syy, iskut seuraus.

lapsista ja muista saa olla, ja pitääkin olla huolissaan, mut jotain rajaa siihenkin pitäis pistää.

Mitä keinoja sinä tarjoisit?

Kansaa vaaditaan olemaan avoimia. Lapsia viedään vokkeihin tutustumaan turvapaikanhakijoihin. Joka puolella toitotetaan kuinka heidät tulee ottaa avosylin vastaan. He ovat hyviä tyyppejä ja suuri rikkaus meille.

Mun mielestä ylilyöntejä tapahtuu molemmin puolin. Miksi vain kriittisten ylilyönteihin puututaan?

kiva kuulla et ymmärät sellaisia jotka on uhanneet esim järvenpään seurakuntaopistolle mennä tuikkaamaan asuntoloita tuleen sen kissarääkkääjän takia, musta on tosi kivaa et ymmärrät hemmoa jonka takia mun lapseni henki voi olla vaarassa. mä en ymmärrä yhtäkään ihmistä joka vaarantaa toisen hengen, vaikka kuinka "tärkeällä" asialla mielestään on.
onneks sentään et hyväksy, mut se ei paljon lohduta.
Jos mun lapsi raiskattaisi turvapaikanhakijan toimesta niin sua ei myöskään lohduttaisi tieto siitä mitä minä tekisin.:)

mut mä poistun viikonlopuksi muille maille, saatte ihan rauhassa jankata ilman mun kommentointia.
koittakaa kuitenkin pysyä tosiasioissa

Kiitos tästä tiedosta.:D
Me muutkin varmaan eletään ihan normaalia elämää, vaikka välillä käydäänkin täällä kirjoittelemassa.

Joku jopa saattaa tälläkin hetkellä kirjoitella muilta mailta.;)

Tällä hetkellä aikuinen suomalainen mies saa poliisit peräänsä, jos edes seisoo lähellä vastaanottokeskusta. Samaan aikaan selkeästi alaikäisiä suomalaisia tyttöjä kehotetaan tekemään lähempää tuttavuutta aikuisten mamu-äijien kanssa ja näitä äijiä viedään jopa yläasteelle tyttöihin tutustumaan.

Missä näin on tapahtunut? Mitä tuo yläasteelle vieminen ja tutustuminen käytännössä on tarkoittanut?

Yhteistyössä