Niin, jos ap oli se ensimmäinen ja sä se jota on petetty syksyllä näiden kahden toimesta. Aika sekava keitos, mutta minkä ihminen tunteilleen mahtaa.
Hyvin epätodenäköistä, en edes vilkaise karvakäpälien suuntaan tai ole noin sinisilmäinen kuin ap.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Niin, jos ap oli se ensimmäinen ja sä se jota on petetty syksyllä näiden kahden toimesta. Aika sekava keitos, mutta minkä ihminen tunteilleen mahtaa.
Tässä tarinassa on viellä yksi kohta kertominen aviomiehelle. Valehtelu syö sut loppuun jos et kerro. Toinen vaihto ehto on et oot psyko jos pystyy jatkaan normaalisti avioliittoa.Totta tuokin. Mutta enhän mä oo menettäny muuta kuin sydämeni. Mulla on edelleen perhe ja aviomies, kun vain saisin ajatukseni kuriin niin ehkä tämäkin liitto voisi vielä jatkua.
En kadu tuota salasuhdetta yhtään, kadun vain sitä että annoin itseni mennä rakastumaan...tai ehkä paremminkin hullaantumaan rakkauden tunteesta.
-Ap
Tässä tarinassa on viellä yksi kohta kertominen aviomiehelle. Valehtelu syö sut loppuun jos et kerro. Toinen vaihto ehto on et oot psyko jos pystyy jatkaan normaalisti avioliittoa.
no valehtele vaan ittelles jos on omatunto niin kerrot. Se että muut luuserit valaheteklee ei ole selitys et koita nyt vaan kestää se että sää elät valheessa niin kauan ku nkerrot siitä.En mä sentään niin hullu ole että kertoisin! Maailmassa on iso määrä ihmisiä jotka käy vieraissa ja silti elävät parisuhteessa, en mä mikään poikkeustapaus ole.
Ja jos ei kotona saa riittävästi niin kai sitä täytyy etsiä muualta..pysyn ehkä jatkossa erossa muunmaalaisista, kun näitä suomimiehiäkin on tarjolla
-Ap
Käy ap sukupuolitautitesteissä.
Ja jos ei kotona saa riittävästi niin kai sitä täytyy etsiä muualta..pysyn ehkä jatkossa erossa muunmaalaisista, kun näitä suomimiehiäkin on tarjolla
-Ap
Ap viitoittaa nyt mallin palstamammojen miehille. Eli totuus naisen suusta: jos ei kotona irtoa riittävästi, voi seksiä hakea muualta (esim. thaimaalaiselta tai venäläiseltä naiselta). Ei tarvitse katua tai kotona ilmoitella. "Aika sekava keitos, mutta minkä ihminen tunteilleen mahtaa."
En ole tyhmä, tiedän että koira ei karvoistaan eroon pääse. Ja kun tätä pelaamista useamman naisen kanssa jo tapahtui, niin sitä olisi varmaan luvassa jatkossakin. Ehkä muslimeilla sitten on lupa vähän pompotella naisiaan...? Enkähän voi tietää vaikka nämä kaksi oikeasti olisivat rakastuneet, mutta ihmettelen vain että miksi se piti minulta salata.
Antakaa neuvoja, mitä teen? Miten jatkan?
Todella hupaisaa että pohdiskelet hänen moraaliaan kun itse olet vielä pahempi pettäjä ja 'ihmettelin miksi se piti minulta salata' ja itse salailet mieheltäsi pahempia asioita. Tuolla käytöksellä ansaitset kaiken sydänsurun eikä se varmasti tule loppumaan niin kauan kuin olet petollinen.
Olet nainen ja maksoit kaiken itse WHAT?![]()
Sanoit että se on pelimies mutta sinäkin oot pelinainen kun sun mies ei tiennyt tästä yhtään mitään?
Milanna kiinnitti huomionsa rahaan, olipas yllätys..Olet nainen ja maksoit kaiken itse WHAT?![]()
Sanoit että se on pelimies mutta sinäkin oot pelinainen kun sun mies ei tiennyt tästä yhtään mitään?
Hei tuohon löydetään kyllä yhdessä vastaus "vink"Sitä seksiä jää kyllä ikävä, ei oikeastaan muuta...sain sentään tänään mieheltäni, seuraavaa kertaa saakin odottaa taas pitkään...jos en muuta keksi
Ei olla osattu, hyvä vinkki!Tuskin ap mitään viitoittaa. Kyllä miehet ovat ihan itse tähänkin asti osanneet vieraissa käydä ilmoittelematta.
Missä tuossa luki että vuoden jälkeen olisi heivattu yli laidan? Minä ainakin ymmärsin että tätä on kestänyt jo useamman vuoden. Toivottavasti vaan et ole rahojasi tuhlannut enempää kuin leffalippuihin tai ulkonasyömisiin!
Ja mikä on VAK? Mä en ainakaan tiedä
Hei tuohon löydetään kyllä yhdessä vastaus "vink"
Missä päin asustelet? Tokihan voin illallista vastaan käydä astumassa, kunhan et liian lihava ole. Tai no jos ootkin lihava niin Kämpissä sitten se illallinen. Kyllä me saadaan tää toimimaan. Mulla on viriili muna ja sulla rahaa![]()
Ap hei, kasva aikuiseksi. Tarkoittaa sitä, että vastaa itse omista tekemisistään Sen jälkeen osaa sitten vastata jo toistenkin, kuten lapsensa tekemisistä. Kun vastaa omista tekemisistään, ei tulla nettiin etsimään neuvoja, vaan tiedetään itse, mitä pitää tehdä, kun tuli vaikea paikka. Sun paikkasi nyt, mitä minä tekisin, ei olisi vaikea ratkoa. Vaikka vastuuntuntoinen äiti ei olisi kai sinun kohtaloosi edes joutunut. Yleensä ei ruveta makselemaan miehille, jos on lapsi elätettävänä, eikä tapailla rakastajia salaa kerrostalon kellarissa, kun oma lapsi elää saman talon pihapiirissä.
Niin, no mistäpä hänellä olisi rahaa ollut. Eikä nyt kuitenkaan puhuta isoista rahoista...leffalippujakin sain töistä säännöllisesti että eipä niihinkään eurot uponneet
Olisihan minulla ostatettu puhelimet, läppärit sun muut ja ennen joulua pyydettiin ensin lainaan 500€, sitten 1000€ ja lopulta olisi pitänyt jo lainaa pankista hakea...ja huom, näihin en ole suostunut. Niin sinisilmäinen en sentään ollut
Sitä seksiä jää kyllä ikävä, ei oikeastaan muuta...sain sentään tänään mieheltäni, seuraavaa kertaa saakin odottaa taas pitkään...jos en muuta keksi
Selvä provo. Ei kukaan nainen voi näiden kikkelijumalien pauloissa olla ottamatta pankkilainaa heitä varten.