Jonkun poikaa haukuttiin jumbossa rumaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
http://www.iltalehti.fi/uutiset/2016031421268144_uu.shtml

"Tämä on viesti sinulle ja sinun kahdelle kaverillesi, ketkä olitte tänään päivällä Jumbon Cubuksen kassalla. Mieheni käveli kassalle maksamaan pojilleen valitsemiaan pipoja ja minä kävelin perässä. Ehditte meidän väliin kassajonossa ja minun pieni poikani seisoi isänsä takana katsoen teitä vienosti, jos ehkä huomaisitte hänen kädessään olevan uuden avaruusaluksen, jonka hän oli ostanut tänään omilla rahoillaan.

Sinä kavereillesi kerroit kuinka et ollut koskaan nähnyt niin rumaa lasta, kuinka hänellä oli kauheat hörökorvat ja vielä mitkä lasitkin! Tiedoksi sinulle, tämä pieni poika kuuli kaiken sanomasi! Hän tuli luokseni ja painoi päänsä pettyneenä jalkaani vasten, ymmärtämättä kuinka joku sanoo noin. Minä äitinä nielin kiukkuni ja katsoin teitä, että ymmärtäisitte kuinka loukkasitte tätä pientä kilttiä poikaa, joka ei voi sille mitään, että on lähes sokea.

Kaikesta huolimatta hän jaksaa huolehtia muista, olla positiivinen ja iloinen sekä kehua muita. Hän on meille kauneinta maailmassa ja hän ei ehkä ollut sitä sinulle, mutta ehkä ensi kerran ymmärrät olla hiljaa! Sinä olit kaunis ja ystäväsikin olivat, mutta näiden sanojen jälkeen voin sanoa, että olitte ruminta mitä olen aikoihin nähnyt!"

Poika kuuli

Iltalehden tavoittama äiti kertoo, että nuoret naiset huomasivat ainakin sen, että äiti kuuli mitä nämä puhuivat.

- He tirskuivat käsiinsä ja sanoivat, että pojan äiti oli tuossa takana, nainen kertoo.

Äiti tietää varmuudella, että myös hänen poikansa kuuli nuorten naisten sanat.

- Poikani tuli luokseni ja kysyi surullisena, että "äiti olenko minä ruma". Sanoin hänelle, että naiset eivät puhuneet hänestä.

Kaupassa käynnin jälkeen poika ei ole puhunut tapahtuneesta.

- Emme mekään ole asiaa enää ottaneet hänen kanssaan puheeksi. Toivon, että hän unohtaisi sen eikä joutuisi enää kärsimään tämän vuoksi. En halua muuta kuin suojella häntä, äiti sanoo.

Aika iso numero syntyi tosta kun tollasta sattuu koko ajan.

Juuri tolla asenteella kun siihen suhtaudutaan ni ei ihme että tapahtuu! Itse äitinä en sietäisi omistani taikka ventovieraan lapsista puhua noin TÖRKEÄÄN sävyyn vaan antaisin kyllä kuulla kunniansa kunhan lapset ovat korviensa kanssa kauempana.kyllä on nykyjään kaikenmaailman pellejä liikenteessä ja vielä lapsesta ilkkumaan..taitaa olla todella huono itsetunto ollu naikkosilla jos lasta lähdetään mollaamaan.....ihan älytöntä porukkaa....

Elämä on valitettavasti julmaa, aina on joitain haukuttu ja aina tullaan joitain haukkuun. Ollaan sitten pieniä tai isompia. Alkaa jo päikystä ja jatkuu koulussa ja sen jälkeenkin.

Juuri tolla asenteella kun siihen suhtaudutaan ni ei ihme että tapahtuu! Itse äitinä en sietäisi omistani taikka ventovieraan lapsista puhua noin TÖRKEÄÄN sävyyn vaan antaisin kyllä kuulla kunniansa kunhan lapset ovat korviensa kanssa kauempana.kyllä on nykyjään kaikenmaailman pellejä liikenteessä ja vielä lapsesta ilkkumaan..taitaa olla todella huono itsetunto ollu naikkosilla jos lasta lähdetään mollaamaan.....ihan älytöntä porukkaa....

Mulla on tyttö joka voi sanoa vähän mitä sattuu ja se sanoo jos joku avautuu sille jostain mutta se on oikeesti ihan sairaan hauska suustaan. Tytöt sanoi koska poika näytti sitä avaruusjuttua.

Kyllähän tälläkin palstalla haukutaan milloin ketäkin ja milläkin sanoilla sekä palstalaisten lapsiakin jos on kuva ollut. Lähes kaikki taitaa olla kuitenkin aikuisia tai nuoria aikuisia.

Aika iso numero syntyi tosta kun tollasta sattuu koko ajan.
Mikskähän sattuu? Tosta sun asenteesta sen kuulee. Entä jos sun lastasi kohdeltais tolleen? Tuumaisit että voivoi ja ohittaisit asian? Todellakin on aihetta tehdä numero kun isot ihmiset ääliömäisesti käy pientä lasta päin tuolleen. Omalleni jos noin tehtäis, sais idiootit samantien palautteen.

Tiedätte varmaan, miten käyttäytyä seuraavalla kerralla, kun menette Vantaan Jumbon Cubukseen? Myyjien ulkonäköä voitte arvostella ihan suoraan sanoja säästelemättä.
Oppivat ehkä sit käytöstapoja. Vyyhtiin siis taisi osallistia kaikki 3kpl naismyyjiä. Eipä siellä enempää myyjiä taida ollakaan.

Samalla mitalla olisin antanut takaisin. Toivonut että jompi kumpi pissiksistä olisi hermostunut ja vaikka tönäissyt mua. Välittömästi olisi tullut oikea koukku leukaan ja nukkumatti kylään. Oltaisi sitten sen jälkeen katsottu, että kenen naama se nyt näyttääkään rumalta.

Tiedätte varmaan, miten käyttäytyä seuraavalla kerralla, kun menette Vantaan Jumbon Cubukseen? Myyjien ulkonäköä voitte arvostella ihan suoraan sanoja säästelemättä.
Oppivat ehkä sit käytöstapoja. Vyyhtiin siis taisi osallistia kaikki 3kpl naismyyjiä. Eipä siellä enempää myyjiä taida ollakaan.

Kannattaa lukea juttu ennen kuin alkaa syytöksiä latomaan, nuo naiset eivät olleet myyjiä vaan myös asiakkaina kyseisessä liikkeessä.

Mitä sä oikeen sekoilet? Oot menossa haukkumaan jotain jassatyttöjä kun et ymmärrä lukemaasi.

Tää kertoo vaan siitä kun lastenvanhemmat ei tiedä/tunen käytöstapoja enään.
eivätkä niitä osaa opettaa lapsilleen niin jälki on tämä. muuten pieni taustahuomio yleensä nää käytöstavattomat lapset tulee perheistä jossa tunne elämä on vajavaista ja sellasta kulissi elämää . Koska jos omani puhuis noin jollekkin sais korvilleen.

ok on eri asia rötöstellä ja nyysiä tavaroita kuin kiusata pienempiään.

No olisiko voinut puuttua tilanteeseen silloin kun se tapahtui..? Ei tuollaista pidä vain hiljaa hyväksyä. Ei varsinkaan oman lapsen kohdalla.
Silloinhan se poika olisi tajunnut että kyse oli hänestä, kun nyt uskoi äitiään ettei tytöt puhuneet hänestä.

Nyt tuo kirjoitus on iltalehden luetuin juttu ja varmaan tytötkin on siihen jo törmänneet. Vielä kun lukevat muutamat kommentit sieltä niin oma käytös hävettää ehkä enemmän kun sillon että äiti olisi kaupassa sanonut asiasta.

Silloinhan se poika olisi tajunnut että kyse oli hänestä, kun nyt uskoi äitiään ettei tytöt puhuneet hänestä.

Nyt tuo kirjoitus on iltalehden luetuin juttu ja varmaan tytötkin on siihen jo törmänneet. Vielä kun lukevat muutamat kommentit sieltä niin oma käytös hävettää ehkä enemmän kun sillon että äiti olisi kaupassa sanonut asiasta.
Toivottavasti sattuu, ja toivottavasti tajuavat hävetä.

Yhteistyössä