ja erikoisesti ns. äärisuvaitsevaisten ajatusmaailmaa silloin kun tulee näitä terro-iskuja ja raiskauksia, että mitä he sillä hetkellä ajattelevat näistä tekijöistä. Siis nimenomaan silloin kun tekijä/tekijät ovat syyriasta, irakista, afganista, somaliasta. Tuntevatko he sääliä, ymmärrystä ja pohjatonta anteeksiantoa heitä kohtaan ja jos niin miksi? Mikä tekee esim. pakolaisen raiskauksesta sallitumman kuin jos raiskaaja olisi kantasuomalainen? Olen monta kertaa miettinyt tätä ja yrittänyt kysyä tästä asiasta, erittäin huonolla menestyksellä koska en yksinkertaisesti saa mitään muuta kuin näitä perus ''kyllä suomalainen raiskaa'' liiba laabaa, mikä ei vastaa yhtään mihinkään järkevästi.
Suvaitsevaiset myös kutsuvat kaikkia muita rasisteiksi vaikka itse en sitä ole, mutta massamaahanmuuttoa vastustan ja jyrkästi. En silti vastusta ihmisiä heidän ihonvärin perusteella enkä pidä heitä itseäni tai ketään kantasuomaista vastaan huonompana. Silti saan kuulla tämän tästä olevani rasisti. He kutsuvat kaikkia heitä jotka eivät ole heidän kanssaan samaa mieltä myös ahdasmieliksi, ja kuitenkaan en ole saanut keneltäkään niin paljon haukkumasanoja ja rumaa käytöstä kuin itseään suvaitsevaiseksi kutsuvilta. He tuntuvat olevan kuin jossain massahurmoksessa.
Keppihevosista en edes ala kirjoittamaan kun ne nostaa verenpaineet ihan täpösellä 0-100 muutamassa sekunnissa.
Suomessa saatais asiat kuntoon kun jengi lakkaisi riitelemästä toinen toisiaan vastaan ja alkaisivat korjaamaan näitä ongelmia, ILMAN ääri ajatteluja, ei rasismia mutta ei myöskään sellaista hurmoksen kaltaista suvaitsevaisuutta.
Kuvitelkaahan, jos sinua kiristettäisiin? Tekemällä pahan teon, säästäisit perheesi, lapsesi. Tai muuten koko asuinalueesi muuttuisi sotatantereeksi. Ensin tehtäisiin pahaa lapsille, sitten naisille ja niin eespäin...Moni on lähtenyt juuri tuota pakoon ja tehnyt vaivalloisen matkan tänne pohjolaan asti.
Toinen ryhmä ovat nämä yksinäiset sudet, jotka saavat edes kerran elämässään huomion itseensä. Nämä kiusatut ja kärsineet nuoret/aikuiset, jotka saavat kostonsa tekemällä jotakin tuhoisaa.
Sitten on nämä aivopestyt, jotka oikeasti luulevat käyvänsä pyhää sotaa koko maailmaa vastaan ja viimein uskovat itsekin, että toisten tappaminen/kosto on ok.
Suomessa oikeasti korjataan ongelmia. Annetaan pakoon lähteneille turvapaikka. Varmistetaan myös, ettei näillä ihmisillä ole varaa valittaa, niin hyvässä hoidossa ovat täällä. Vieraasta pidetään hyvä huoli, kuten tapoihin kuuluu olla vieraanvarainen siihen asti, että pärjää omillaan.
Jokainen on tähän yhteiseen hyvään osallistunut esimerkiksi kelan tukien pienentämisillä, ne tuet on ohjattu maahanmuuttoon ja sotilasteollisuuteen sekä yleisen turvallisuuden takaamiseen.
Kaikki julmuudet itse tuomitsen, muttemme tosiaankaan voi tietää, miten nämä julmuuksien tekijät ovat itse joutuneet kidutetuiksi, kuinka heidän lapsensa ja perheensä ovat tuhoutuneet, kuinka heiltä on viety viemällä viimeinenkin elämänhalu ja kuinka he ovat aivopestyt muun maailman pahuuteen.
Meidän tulee itse pitää huolta siitä, ettemme missään tapauksessa ainakaan tue yhdenkään ihmisen käsitystä maailman pahuudesta, toisten ihmisten pahuudesta. Vaan meidän jokaisen vastuulla on tehdä maailmasta parempi paikka olla ja elää. Meidän tulee saattaa joidenkin luulot tyhjiksi maailman kamaluudesta. Ja omalla esimerkillä voimme tämän tehdä, vahvistaa kaikkea sitä, mikä on hyvää ja oikein.
Tuomita sen, mikä on pahaa ja väärin.
Se, että maailmalla tapahtuu kaikkea kamalaa ei saa olla esteenä hyvän ja positiivisen tekemiseksi/ajattelemiseksi kotona ja läheisyydessä.
SE, että kaikesta huolimatta kykenee toimimaan oikein ja positiivisesti ei ole tosiasioiden kieltämistä.
Kumpaa itse tahtoisit mieluummin? Rakkauden tekoja vai vihan tekoja? Kumpi vaihtoehto aiheuttaa hyvää ja oikeudenmukaisuutta?
Auttaako ketään tämä keskustelu täällä? Vai aiheuttaako se enemmän kiukkua? Johtaako tämä ketju mihinkään hyvään?
Tehkää kaikki oikeita ja hyviä asioita elämässänne, omassa ympäristössänne.
Auttakaa vieraat, maahantulleet ihmiset kokemaan olonsa turvallisiksi, niin hekin tekevät sitten teille. Antakaa heille syy olla kiitollisia, niin ettei heille tule edes mieleen tehdä hyville, hyväsydämisille ihmisille pahaa.
Säälikää heitä ja he säälivät meitä...