Kenen mies tykkää että sukkahousut naisella on sexy?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tiia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
mun mies ostaa mulle sukkahousuja ja kun pistän pelkät sukkikset ja satiini Yöpaidan nii se villiinty täysin ja reilun parin tunnin päästä se repii ne haaroista rikki ja ...en kerro tän tarkemmin tuskin ketään sen tarkemmin kiinnostaa :)

Sukkahousut kuuluvat naisellisen naisen olemukseen. Uskoisin että sukkahousut ovat miesten yleisimpien fetissien joukossa, ehkä jopa yleisin. Monet miehet vain eivät tätä mieltymystä kehtaa ilmaista edes vaimolleen. Oma vaimoni tietää mieltymyksestäni sukkahousuihin, ja hän myös hyväksyy sen.
Harmi vain, että viime aikoina vaimo ei ole vaivautunut sukkahousuja jalkaansa laittamaan. Niinpä paremman puutteessa on tullut silloin tällöin lainattua vaimon sukkahousuja. Kivaltahan se tuntuu, kova kalu 20 denierin sukkahousuissa. Tosin näky ei ole esteettisesti kehuttava, sukkahousut näyttävät hyvältä vain naisen jalassa :-)
Voi kunpa vaimo taas alkaisi käyttää sukkahousuja!

Jos ja kun minulla on sukkahousut ja vaikka hame niin kyllä mieheni aina kiihottuu ja jos vaan saa tilaisuuden niin kyllä nousee minun hame ja sukkahousut voi mennä rikki mut ei haittaa ???? kun saan kuitenki ennemmin ku mies!!!!

Mun mies on kyllästynyt kun pidän aina lyhyitä hameita ja sukkiksia/stay uppeja :( Että näinkin päin voi olla.... Patistaa ostamaan farkkuja, mutten yhtään tykkää. :|

Ei tykkää yhtään. Kuulema seksikkäämpi ilman niitä.Sit verkkosukkikset on erikseen. Niitä rakastaa mut kaikki normit mitä voi pitää julkisella paikalla niin inhoo

Kyl on sukkikset ja sukkahousut ehdottoman seksyjä!!! Varsinkin suht kiiltävät! Ja itse en tiedä mitään kiihottavampaa sängyssä kuin, että molemmat on pukeutuneet sekkikkäisiin alusasuihin ja sukkiin... Sekä mies että nainen!!! Ja itse olen mies ja täysin hetero!!!!

Yt. Mies sukkiksissa

Lisäys viel edelliseen, niin harmikseni vaan on aika vaikea löytää naisia, jotka tämän touhun hyväksyy... Ja en käytä muita naisten vaatteita kuin alusasuja ja sukkia...
Ja yleensä vain sängyssä. Joskus on kyllä tullut lähdettyä kaupungille korseletti ja sukat puettuna alle. Sen jälkeen kyllä ollut, niin kiihottuneessa tilassa, että sen aikainen naisystävä on saanut elämänsä kyydit!!!

Yt. Mies sukkiksissa

Sukkikset on ehdottoman Hot. Kiihotun niistä heti ja mitä nuoremman ja kauniimman neidin päällä niin aina parempi. Tosin vanhempikin rouva osaa kiihottaa jos on kantavahvikkeelliset sukkahousut jalassa ja välillä kanta vähän lipsahtaa kengässä ja rouva vähän horjahtaa...

Ei ole papin siunaamaa miestä, mutta mies kuitenkin on. Kolmekymppinen ori. Itse kaksseiskana kun kuljen kotona vaan sukkahousut päällä, trimmattu karvoitus läpi häämöttäen, niin kyllä mies kiehuu.

Kyllä mun mies tykkää. Jos vaan laitan mustat tai ihonväriset sukkikset jalkaan niin seksiä on aina tarjolla ja se on ihanaa. Miehellä selkeästi intohimo niihin. Tykkää varsinkin jos on ihan perussukkikset joissa on kärkivahvike, ja niitähän mä sitten ostelen. ;) Eipä ole tarvinnut puutteesta kärsiä ja hyvä niin. En vaan ole viitsinyt kysellä häneltä aiheesta mutta kiinnostaisi kyllä, joten miten teillä muilla, onko tämä teistä ihan tavallista? Mutta ihanaa se on kun saa kunnon kyytiä noin helposti.

Kyllä mun mies tykkää. Jos vaan laitan mustat tai ihonväriset sukkikset jalkaan niin seksiä on aina tarjolla ja se on ihanaa. Miehellä selkeästi intohimo niihin. Tykkää varsinkin jos on ihan perussukkikset joissa on kärkivahvike, ja niitähän mä sitten ostelen. Eipä ole tarvinnut puutteesta kärsiä ja hyvä niin. En vaan ole viitsinyt kysellä häneltä aiheesta mutta kiinnostaisi kyllä, joten miten teillä muilla, onko tämä teistä ihan tavallista? Mutta ihanaa se on kun saa kunnon kyytiä noin helposti.

Voi kun sunkaltaisia olis enemmän! A-luokan harvinainen nainen :) ❤️

Saittuisko systerisi olemaan vapaa?

Yhteistyössä