Pastakoneen käyttökokemukset

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Hei,

minkälaisia kokemuksia teillä on pastakoneista?

- Hyvät merkit
- Huonot merkit
- Pesu ja muu käytännöllisyys
- Jotain muuta, joka pitäisi ottaa huomioon valitessa pastakonetta?
 
Minulla on pastakone ollut jo vuosia käytössä karjalanpiirakan pohjien leivonnassa. Masiina on kokonaan terästä ja sen voi pestä astianpesukoneessa. Turhake? No, joo, mutta pitäähän sitä piirakkapulikkaakin säilyttää jossain
 
Toimisikohan tuo vhh-pastatakinan kanssa? Laitan sen pellille kahden leivinpaperin väliin ja paistan uunissa 10 minuuttia. Sen joutuu leikkaamaan sitten kypsänä nauhoiksi. :love:
 

Similar threads

Yhteistyössä