Oonko mä ainut, joka ei jaksa tota Saara Aaltoa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Eikös jokaisella ole oikeus omaan, subjektiiviseen mielipiteeseen, ja perusteluihin sen takana? onko se muka mollaamista??

Se että Saara pärjää on hienoa hänen kannalta. Minä en hänen esiintymisestä pidä koska on minun makuun liian hiottua, hajutonta ja mautonta. Ihmisenä en häntä tunne, joten sitä en lähde kommentoimaan. Esiintyjänä en pidä, ja kyse ei ole mollaamisesta saati kateudesta. En pidä Madonnastakaan, enkä siis ymmärrä miksi häntä fanitetaan tai hypetetään...

Saaran äärikannattajat on kummallisiam Ihan kuin Saarasta pitämättömyys olisi joku loukkaus heitä kohtaan. Miksi??
No niin, tulipa sinunkin kantasi esiin. Eli samaa sakkia kuin me muutkin. Oli sitten kannanotot subjektiivisia tai ei, niin alta aina hohkaa panettelun ajatus. Jatkoja!

Itselläni on käynyt toisinpäin. Ennen en mitenkään älyttömästi tykännyt, mutta nyt on ollut muutama ihan loistava esitys. Esim se eilinen mama-esitys oli aivan huippu. On varmasti saanut kilpailun aikana itseluottamusta ja varmuutta roimasti lisää, joten esiintyminen on vapaampaa ja siten parempaa.

• Tykkää
Reactions: Onja
No niin, tulipa sinunkin kantasi esiin. Eli samaa sakkia kuin me muutkin. Oli sitten kannanotot subjektiivisia tai ei, niin alta aina hohkaa panettelun ajatus. Jatkoja!
Täh?? Herran jestas sinä saat fanittaa Saara, ei huono kohde.

Minä taas saan olla fanittamatta omien perusteideni pohjalta. Se ei ole panettelua. Varsinkaan Saaraa kohtaan. Korkeintaan hänen mielensä pahoittaja faneja "panettelen". Saara on heidän fanaattisuuteen syytön.

Itselläni on käynyt toisinpäin. Ennen en mitenkään älyttömästi tykännyt, mutta nyt on ollut muutama ihan loistava esitys. Esim se eilinen mama-esitys oli aivan huippu. On varmasti saanut kilpailun aikana itseluottamusta ja varmuutta roimasti lisää, joten esiintyminen on vapaampaa ja siten parempaa.
Mama??? Mitähän ohjelmaa säkin oot katsonut?? Sä oot muuten ihan älyttömän yksínkertanen tai oikeestaan sä oot tyhmä kun joku matto. Ei siellä mitään mama laulua soitettu eilen vitun idiootti!!

Mama??? Mitähän ohjelmaa säkin oot katsonut?? Sä oot muuten ihan älyttömän yksínkertanen tai oikeestaan sä oot tyhmä kun joku matto. Ei siellä mitään mama laulua soitettu eilen vitun idiootti!!
Voi voi, onko pikkuisella paha päivä :unsure:
Tui tui, älä viitsi murjottaa.

En nyt muistanut biisin nimeä, mutta kyllä kaikki tunnistavat kappaleen siitä, kun vähän ulisee mamaaaa, uuuu-u-u-uuuuuu :p

En ole yhtään biisiä kuullut..muutakun mainoksissa. Karmee akka.
Kauhee meuhkaus kun ämmä joka ei Suomessa pärjää meni englantiin laulukilpailuihin???!?
No ehkä hiukan vähättelevää sanoa, että noin vain meni, kun ei Suomessa pärjännyt. Jotenkin veikkaisin, että aika lailla vaikeampaa siellä enkuissa on pärjätä kuin Suomessa.

Suomen markkinoille Saara on ehkä ollut liian itseriittoinen ja omanlaisensa. Jos miettii Suomessa viime aikoina pinnalle nousseita pop-tyyppejä, niin ovat aika pitkälle sellaisia perinteisen tyttömäisen/naisellisen seksikkäitä söpöliinejä, mikä taas ei ehkä kuvaa Saaraa.

Ehkäpä syy menestykseen on se ettei hän itse ole esittämiään kappaleita valinnut vaan sen teki joku muu.

Suomessa hän esitti kappaleita mistä kansa ei pitänyt! Miten ihmeessä täällä voisi menestyä?
Äänensä on periaatteessa ihan YES - mutta persoona on is miinus.

No ehkä hiukan vähättelevää sanoa, että noin vain meni, kun ei Suomessa pärjännyt. Jotenkin veikkaisin, että aika lailla vaikeampaa siellä enkuissa on pärjätä kuin Suomessa.

Suomen markkinoille Saara on ehkä ollut liian itseriittoinen ja omanlaisensa. Jos miettii Suomessa viime aikoina pinnalle nousseita pop-tyyppejä, niin ovat aika pitkälle sellaisia perinteisen tyttömäisen/naisellisen seksikkäitä söpöliinejä, mikä taas ei ehkä kuvaa Saaraa.
Tavallaan tosi hyvä että Saara uskaltautui lähteä Suomen kamaralta kokeileen siipiään. Ymmärrykseni mukaan ongelma Suomessa ei ollut laulutaidoissa, vaan että Saara halusi sinnikäästi mennä omaa polkuaan (mm. Kiinan kielinen levy) - ja se tyyli ei sopinut levy-yhtiöille.

Aika näyttää jotuuko Saara luopumaan "prisessa popistaan" jota haluaisi esittää. Kilpailussahan laulut on covereita. Ei niitä kappaleita joita Saara ehkä oikeaan repertuaariinsa, omaansa siis, haluaisi. Innostuuko brittilevy-yhtiöt enemmän Saaran omasta tyylistä - vai onko vastaanotto sama kuin suomessa? Saara joutuu ehkä antamaan vähän periksi periaatteistaan ja tekemään musikkia jota kuunteleva yleisö ja samalla levy-yhtiöt haluaa.... aika näyttää...

Tavallaan tosi hyvä että Saara uskaltautui lähteä Suomen kamaralta kokeileen siipiään. Ymmärrykseni mukaan ongelma Suomessa ei ollut laulutaidoissa, vaan että Saara halusi sinnikäästi mennä omaa polkuaan (mm. Kiinan kielinen levy) - ja se tyyli ei sopinut levy-yhtiöille.

Aika näyttää jotuuko Saara luopumaan "prisessa popistaan" jota haluaisi esittää. Kilpailussahan laulut on covereita. Ei niitä kappaleita joita Saara ehkä oikeaan repertuaariinsa, omaansa siis, haluaisi. Innostuuko brittilevy-yhtiöt enemmän Saaran omasta tyylistä - vai onko vastaanotto sama kuin suomessa? Saara joutuu ehkä antamaan vähän periksi periaatteistaan ja tekemään musikkia jota kuunteleva yleisö ja samalla levy-yhtiöt haluaa.... aika näyttää...
Onko montakin omaa englanninkielistä kappaletta vai onko nk. Karaoke papukaija?

Saara ei edelleenkään, eikä myöskään Matt Terry ole mitenkään poikkeuksellisen huippuja laulajia, mutta nyt olen innostunut vauva av:n yhdestä megapitkästä ketjusta, missä uumoillaan kemiaa heidän välilleen. :love:
http://www.vauva.fi/keskustelu/2734141/saara-aalto?changed=1481474975

Mä olen sitä seurannut ja olen ihan romanttisissa fiiliksissä heidän puolestaan, ihan kuin joku teini.

Mutta saattavat olla vaan kavereita, noissa piireissä taitaa pusut ja kaulailut olla ihan kavereillekin normikauraa.

Mutta upea pari olisi!
https://www.instagram.com/p/BN4PRk3leIZ/?hl=fi

hqdefault.jpg

Yhteistyössä