Netissä tapasin miehen, joka väitti olleensa eronnut..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
mutta olikin naimisissa.
Tavattiin eräällä treffipalstalla ja mies kertoi eronneensa pari vuotta sitten ja hakevansa pitkää suhdetta.
Viestin perusteella miehestä tuli jo ristiriitainen kuva.
Sovittiin miehen aloitteesta treffit kahvilaan, jossa mies oli kovasti innostunut ja halusi tietää mielipiteen hänestä ja suunnitteli jo toisia treffejä.
Heti treffien jälkeen lähetti viestin, että olen ihana ja kaunis.
Kuitenkin edelleen oli ristiriitainen tunne miehestä. Miehellä tuntui olevan kiire johonkin ja tästä kysyttäessä väitti, että minulla olisi ollut. Tämä ei kuitenkaan pitänyt paikkaansa. Halusi tietää, koska näkee seuraavan kerran ja missä.
Lopulta miehen viestit alkoivat koskea seksiä ja hänestä tulisi toisilla treffeillä harrastaa seksiä niin näkisi kuinka kemiat kolahtaa. Tämä tuntui taas oudolta. Halusi nähä mun luona ja siihen en suostunut niin ehdotti hotellia. Viimeistään tässä vaiheessa olin varma, että mies on varattu ja hakee vain seksiä, vaikka muuta puhuu. Soitti välillä ja kuulosti aina, että oli autossa. Kysyttäessä onko varattu suuttui ja väitti yleistävän.
Kun ihmettelin miksei ehdottanut kotiaan, kertoi asuvansa kahden poikansa kanssa, kun äidillä menee huonosti. Tämäkin tuntui oudolta, koska aiemmin ei ollut edes maininnut poikaansa.
Kun miehestä ei mitään tuntunut saavan irti kerroin ystävälleni, joka selvitti miehen todella olevan naimisissa. Kun tämä kerrottiin faktana mies väitti minun olevan tyhmä ja sanoneen koko ajan, että on naimisissa mutten vain asiaa tajunnut. Pyysi lopettamaan viestien laitoin, kun muka ahdistelin häntä näin ja ilmoittavansa poliisille, jos vielä kuulisi minusta.
Ystäväni ilmoitti miehen vaimolle kuviosta todisteiden kera, en tiedä uskoiko enkä välitä.
Mietin vain millainen ihminen noin toimii? Täytyy olla jonkinlainen persoonallisuushäiriö tai jotain?
Mies oli ehkä vähän liiankin ystävällinen ja puhui leperrellen, mutta jäätyään kiinni muuttui tosi vihaiseksi.
Olin niin hämilläni kaikesta outoudesta, että laitoin välillä ihme viestejä ja mies tuntui antavan kaiken sekoilun anteeksi.
Onneksi asia selvisi ja voin huokaista helpotuksesta, ettei tullut uskottua ja annettua miehen huijattua puheillaan.

Eräs Marko sanos, että soon paree olla komia ku riiulle lähtöö. Muuton tuloo vesiperä.

Eli ota tuon erään Markon vinkistä vaari. Lähde Kolumbiaan. Varaa matka vaikka Tui.fi kautta ja vähintään 4 tähden hotelli. Sitten muistat että hotellin baarissa ei dokata, se tulee tehrä kaupungilla. Nauti auringosta.

Yhteistyössä