Miksi mies muuttuu kaukosuhteessa hirviöksi?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Muutimme joksikin aikaa eri paikkakunnille töiden/opiskelujen takia. Asuttiin yhdessä sitä ennen, mutta luulin että suhde kestäisi tämän koska on väliaikaista. Mies on muuttunut ihan kamalaksi, suuttuu herkästi puhelimessa ja huutaa luuriin, haukkuu ja solvaa!? Kun ollaan yhdessä, mies on aivan eri persoona. Ei suutu, voi jutella asioista, on ystävällinen ja auttavainen. Mutta kun hän palaa kotikaupunkiinsa, en uskalla soittaa hänelle tms. koska hän suuttuu niin herkästi ja suutuspäissään huutaa minulle kaikkia ilkeyksiä. Miksi mies ei kestä kaukosuhteessa olemista? Pelkään ettei tämä suhde kestä koska mies ei osaa pitää sitä yllä etänä. On vaikeaa jos ei tunne yhteenkuuluvuutta eikä voi jakaa asioitaan toisen kanssa puhelimessa tai messengerin välityksellä. Eilen riitelimme taas ja mies haukkui idiootiksi sekä tyhmäksi. Lopulta mulla oli niin paha olla että jätin suhteemme. Aamulla herätessä oli fyysisesti paha olla miehen käytöksen takia. Anteeksi ei varmasti pyydä kuten ei ennenkään, ja kun saapuu taas luokseni niin on kuin mitään ei olisi tapahtunutkaan. Miksi mies käyttäytyy näin?!?

Sillä on niin ikävä, että muuttuu riutumisesta hirviöksi. Tai sitten menee puutteesta sekaisin. Tai sitten ei osaa laittaa ruokaa, ja verensokerit niin alhaalla, että raivoaa.
Enivei, vähän hullultahan tuo mies kuulostaa. Kauanko olet hänet tuntenut?

Narsistimies käyttäytyy tuollalailla ilkeästi. Lisäksi luonteeseen kuuluu sairaalloinen mustasukkaisuus. Kuvittelee, että vehtaat kokoajan vieraiden miesten kanssa. Siksi myös tuo vihaisuus.

Mies suuttuu jos kyselen esim. vanhoista tekemisistä. Jos on esimerkiksi loukannut minua tapaamalla exäänsä kahvilla eikä ole kertonut siitä mulle. Kiertotietä sain kuulla. Huutaa ja raivoaa minulle kuin mielipuoli kun kysyn. En ole syyttänyt häntä pettämisestä mutta ottaa sen esille että mukamas syytän häntä siitä.

Mies suuttuu jos kyselen esim. vanhoista tekemisistä. Jos on esimerkiksi loukannut minua tapaamalla exäänsä kahvilla eikä ole kertonut siitä mulle. Kiertotietä sain kuulla. Huutaa ja raivoaa minulle kuin mielipuoli kun kysyn. En ole syyttänyt häntä pettämisestä mutta ottaa sen esille että mukamas syytän häntä siitä.

Iha selvä häntäheikki, jätä se

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Ei se mitään muutu, näyttää sinulle vain todellisen luonteensa. Lähellä ollessasi jaksaa tsermpata, että saa pildeä. Sinuna juoksisin karkuun ja äkkiä.

Yhteistyössä