Kenen palstalaisen asunnon haluaisit nähdä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Echon. Mielikuva on, että asunto on varmasti sellainen aika hillitty ja siisti kokonaisuus, mutta jostain kirjahyllyn takaa paljastuisi salahuone, missä illuminati-kavioita ja papereita seinät täysi.

Mä en asunnoista niin piittaa mutta mieluusti näkisin paulan -jota ei enää paulaksi saa kutsua- plantaasin. Mitähän kaikenmaailman biodynaamisia väkerryksi sieltä mahtaa löytyä!

Totta...
Vessa vuorattu foliolla ja sielä on kasvamassa "luonnonmukaisia yrttejä":ROFLMAO:
Tai sitten paljastuisi normikämpäksi täynnä IKEAn huonekaluja ja anttilan verhoja. Kaapit olisivat täynnä H&M:n myrkkyvaaterytkuja ja turhaa rihkamaa. Vessan pöytätasot pursuilisivat kempparituotteita ja ihan perus-pesuaineita. Jääkaappi täynnä eineksiä ja normi juhlamokan kaveriksi pöytään katettaisiin kaupan puoli vuotta säilyvää muovipussipullaa.

Tai sitten paljastuisi normikämpäksi täynnä IKEAn huonekaluja ja anttilan verhoja. Kaapit olisivat täynnä H&M:n myrkkyvaaterytkuja ja turhaa rihkamaa. Vessan pöytätasot pursuilisivat kempparituotteita ja ihan perus-pesuaineita. Jääkaappi täynnä eineksiä ja normi juhlamokan kaveriksi pöytään katettaisiin kaupan puoli vuotta säilyvää muovipussipullaa.

:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Sun näkemys saattaa olla se todennäköisiin vaihtoehto.

Lisäksi lääkekaapista löytyy pilleri jos toinen.

Mun te haluisitte nähdä. Meil on niin sotkusta ettei mitään rajaa vaatteet ympäri kämppää ja imuroidaan tosi harvoin. Oikeestaan joka kerta joku tulee käymään niin se sanoo et miten voitte elää näin et vittu mikä sotku joka puolella. Aatelkaa että tää on ollu aina vaan naisten kämppä kun mun lapset tyttöjä. Jossain vaiheessa on siivottu kun vanhimmalla palo pinna mut nyt kun se ei asu niin tää lähtee ihan käsistä taas. Mun äiti käy välillä siivoomassa mut oikeesti me 3 ei saada mitään aikaan ikinä. Lasusta tuli joskus aikanaan apua siivoukseen mut sekin oli vähän sellasta että opetetaan miten tehdään. no kyllä me tiedetään miten siivotaan mut ei vaan saada aikaseks. Mun sängyn vieressä on ihan hirveet pölyt ja ne tummunu. Mä tiedän että pitäis hoitaa se mut ei vaan saada aikaan. Pölypussit on vaikeita ja ei oo niitä ja haluisin ihan toisenlaisen imurin sellasen varsi imurin joka ei tarvii pölypusseja ja se on tosi makeen näkönen. Käytiin kattomassa mut ei vielä ostettu.

Jän pohtimaan, että tääkin kämppä ois paraillaan melko mielenkiintoinen.

Puolet normaaleista asuintavaroista puuttuu. Patjat lattialla. Lastenhuoneessa parit kesärenkaat. Eteisessä ja keittiön "aluassa" yhden pakettiauton takaa puretut työkamat. On kumpuraa ja imuria ja hitsausvempuloita ja... täry sentäs jäi pihalle.

Haarukoita on tasan yksi ja kattiloita vain mallia litra ja kymmenen litraa. Joo-o...

• Tykkää
Reactions: Elena777
Kyllä setämiehiltä aina yksi perinteinen tissikalenteri löytyy. Jos ei muualta, niin ainakin autotallista.

Kerran juu oli työsuhde-etuna (ja tosi siisti, oikeesti), mutqu Justiina loi nii pahan katseen ni oli paremp olla ottamati enää uusix. Ja sen kaulin ku on tiukkasyist petäjää, ju nou, mitä on paremp olla tekemäti....

ps. onx Esko ainoo miäs maailmas, joka tykkää et vähäpukeine naine on mualiman melkein kaunein taideteos, ja sitku Esko tiputtaa ne viimoset hepeneet omin käsin pois, ni sit se on siin, se :)(y)

Beautiful-Girl-Hot-Wallpaper2.jpg

beautiful%20girl%20new%20picture.jpg

• Tykkää
Reactions: Asiankannattaja

Yhteistyössä