V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Satanen vetoa, että siellä on jossain nurkassa tissikalenteri ellei jopa kaksi.No mä haluaisiin tietysti nähdä Eskon kämpän. Se on varmasti ihan hulvaton.
On muuten varmasti sellainen kyläpaikka, että kahvipöydässä jäisi tarjoilut syömättäMä en asunnoista niin piittaa mutta mieluusti näkisin paulan -jota ei enää paulaksi saa kutsua- plantaasin. Mitähän kaikenmaailman biodynaamisia väkerryksi sieltä mahtaa löytyä!
Satanen vetoa, että siellä on jossain nurkassa tissikalenteri ellei jopa kaksi.
Mä en asunnoista niin piittaa mutta mieluusti näkisin paulan -jota ei enää paulaksi saa kutsua- plantaasin. Mitähän kaikenmaailman biodynaamisia väkerryksi sieltä mahtaa löytyä!
Tai sitten paljastuisi normikämpäksi täynnä IKEAn huonekaluja ja anttilan verhoja. Kaapit olisivat täynnä H&M:n myrkkyvaaterytkuja ja turhaa rihkamaa. Vessan pöytätasot pursuilisivat kempparituotteita ja ihan perus-pesuaineita. Jääkaappi täynnä eineksiä ja normi juhlamokan kaveriksi pöytään katettaisiin kaupan puoli vuotta säilyvää muovipussipullaa.Totta...
Vessa vuorattu foliolla ja sielä on kasvamassa "luonnonmukaisia yrttejä"![]()
Kiitti, helppo satanenHmmm... saattaisin jopa tarttua tuohon vetoon.
Tai sitten paljastuisi normikämpäksi täynnä IKEAn huonekaluja ja anttilan verhoja. Kaapit olisivat täynnä H&M:n myrkkyvaaterytkuja ja turhaa rihkamaa. Vessan pöytätasot pursuilisivat kempparituotteita ja ihan perus-pesuaineita. Jääkaappi täynnä eineksiä ja normi juhlamokan kaveriksi pöytään katettaisiin kaupan puoli vuotta säilyvää muovipussipullaa.
Kiitti, helppo satanen![]()
Kyllä setämiehiltä aina yksi perinteinen tissikalenteri löytyy. Jos ei muualta, niin ainakin autotallista.Mä uskon, että hän on senverran nykyaikainen mies, että katsoo tissit ja pyllyt pädiltä ja mielummin liikkuvana kuvana.
Lisäksi lääkekaapista löytyy pilleri jos toinen.Tai sitten paljastuisi normikämpäksi täynnä IKEAn huonekaluja ja anttilan verhoja. Kaapit olisivat täynnä H&M:n myrkkyvaaterytkuja ja turhaa rihkamaa. Vessan pöytätasot pursuilisivat kempparituotteita ja ihan perus-pesuaineita. Jääkaappi täynnä eineksiä ja normi juhlamokan kaveriksi pöytään katettaisiin kaupan puoli vuotta säilyvää muovipussipullaa.
No mä haluaisiin tietysti nähdä Eskon kämpän. Se on varmasti ihan hulvaton.
Kiitti, helppo satanen![]()
Mä uskon, että hän on senverran nykyaikainen mies, että katsoo tissit ja pyllyt pädiltä ja mielummin liikkuvana kuvana.
Kyllä setämiehiltä aina yksi perinteinen tissikalenteri löytyy. Jos ei muualta, niin ainakin autotallista.
Ei o muuten mullakaan tissikalentereita missään.Pieleen män, Esko saa sen satasen![]()
Mä uskon, että hän on senverran nykyaikainen mies, että katsoo tissit ja pyllyt pädiltä ja mielummin liikkuvana kuvana.