V
vierailija
Vieras
Siis kaipasin läheisyyttä. Olimme sängyllä, luulin, että vasta tutustumassa toisiimme ja vain halailemassa ja että miestä kiinnostaisi oonko mä valmis jne. Koska olin siis sanonut, että seksi mulle vaikea asia jne. Hän ei koskaan kysynyt siitä mitään. Hän koitti riisua minua, hetken se eteni kun en heti riuhtaissut siitä itseäni irti vaan oletin, että jakeluun perille menee ei, mutta ei se lopettanut. Järkytyin ja nousin ylös ja tuijotin häntä inhon vallassa ja annoin tulla suuttumukseni siitä, että minuun käydäön käsiksi, vaikken ollut itse mukana lainkaan.Mää nyt palaisin siihen alkuhetkeen kun aloit miestä vihaamaan ja talveksikaan, siihen hetkeen kun sun mielestä "repi sulta vaatteita tyydyttääkseen itsensä".
Tässä on se sun ongelma. Ja tähän sun elämä tulee aina törmäämään.
Aloitetaan miehen kannalta. Olet sanonut hänelle ettei seksi ole ollut sun juttu. Hän kuitenkin pitää sua viehättävänä ja haluttavana.
Jotenkin? En ymmärrä miten koska sinähän inhoaa seksiä? päädytte läheisiin fyysisiin väleihin. Jotenkin? En ymmärrä miten? Annat miehen riisua itsesi.
Sanotko "Ei". Lähdetkö pois? Lopetatko tilanteen? Seisotko makaatko koko ajan täysin passiivisena reagoimatta millää tapaa mieheen? Sanotko että ei tunnu miltään? Vaikenetko edelleenkin seksin jälkeenkin? Kun näitä mietit täysin rehellisesti, niin et voi syyttää miestä että luuli sinunkin nyt haluavan seksiä. On täysin ymmärrettävää, että jos muuten olet antanut miehen ymmärtää sinun pitävän hänestä yhtä paljon kuin hän sinusta, niin totta kai mies tässä tilanteessa luulee että sinäkin haluat.
Olisi ollut sinun asia sanoa ettet ole vielä valmis. -> ja tämä on se sinun ongelma mihin tarvitset apua. Sinun ne asiat pitää pystyä sanomaan ääneen.
Joo, "testaa" ihmisiä rauhassa ovatko he sinun standardien mittaisia hyvyydessään ja kuuntelevatko sinua. MUTTA kun eivät ymmärrä ongelmaasi, ja petollista sisääsi, niin SINUN on tässä vaiheessa pistettävä peli poikki! Sinun on lopetettava tilanne. Sinun. Ei sitä siinä tilanteessa kukaan muukaan tee. Ei välttämättä sen takia että olisi paha ihminen, vaan ymmärtämättömyyttään ja teidän vajavainen kommunikaation vuoksi.
Ja mitä tapahtuu kun et pistä peliä poikki?
Joo, toisesta tulee se paha Hyväksikäyttäjä sun silmissä. Mutta suurin ongelma on se, että sulla on voimia tehdä vain noita testejä, mutta sulla ei ole voimia, kykyä, selkärankaa, tai tervettä toimintamallia lopettaa tilannetta josta et tykkää, suostut että sulle tehdään vääriä asioita-> jolloin ajaudutkin itse uhriksi. Sulle tulee totta kai paha mieli. Mutta nyt teitä onkin parisuhteessa kaksi uhria. Miehesi ja sinä.
Ja niin kuin itsekin sanoit, sama tilanne on toistunut sun kaikissa miessuhteissa. Miksi? Vain siksi, koska sinä et uskalla olla rehellinen, sanoa ei, lopettaa tilannetta, etkä uskalla keskustella asiasta sillä hetkellä kun asia on tapahtumassa-siinä niitä sun tunnelukkoja, mitkä sun pitää pystyä ihan itse avaamaan. Josset pysty siihen, niin sun on vain opeteltava jo aikaisemmin lopettamaan "testisi", siinä tilanteessa kun vielä pystyt puhumaan.
Sää olet edelleen avain samassa tilanteessa.........
Mieshän saattaa sanoa tuollaisessa tilanteessa naiselle, että "onks sussa jotain vikaa kun ei seksi kelpaa", vaikka siis ei ole kyse siitä, ettei haluaisi sitä kohti mennä, ei vain pysty, ja se, että joku joka sittemmin tekee kanssasi kuitenkinnlapsia, eli välittää edes jollain tasolla, ei arvosta kyvyttömyytesi takaa sinua, niin että ois vaikka vaan nainut, satutti minua erittäin paljon.
ap