Kannattaako käydä töissä jos jää noin 1000 euroa kuussa säästöön?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Nt olen työtön ja rahaa jää vuokran ja ruuan ym. pakollisten menojen jälkeen säästöön noin 100 euroa kuussa. Töitä olisi tiedossa ja säästöön jäisi pakollisten menojen jälkeen 1000 -1100 euroa kuussa.

Rahan takia tottakai kannattaa!

Mutta myös sen vuoksi, että on vähän muutakin elämässä kuin se oma napa. Serkku on ollut työttömänä nyt 2 vuotta, eikä se osaa puhua enää muusta kuin omasta navastaan, siis päivän suurin tapahtuma on suunnilleen se onko tänään putsannut napansa:eek:

Älkää hyvät työttömät jääkö pelkästään omaa napaa putsailemaan, sitä ei jaksa ystävät ja sukulaiset kuunnella kovin montaa vuotta!!

Rahan takia tottakai kannattaa!

Mutta myös sen vuoksi, että on vähän muutakin elämässä kuin se oma napa. Serkku on ollut työttömänä nyt 2 vuotta, eikä se osaa puhua enää muusta kuin omasta navastaan, siis päivän suurin tapahtuma on suunnilleen se onko tänään putsannut napansa:eek:

Älkää hyvät työttömät jääkö pelkästään omaa napaa putsailemaan, sitä ei jaksa ystävät ja sukulaiset kuunnella kovin montaa vuotta!!

Serkkui on yksittäistapaus. Olen itse ollut paljonkin työttömänä ja elänyt työttömänä elämäni parasta aikaa. On ollut aikaa kuntoilla, matkailla ja ihan vaan lepäillä. En ikinä unohda lapin vaellusmatkaa taikka satojen kilometrien polkupyöräretkiä. Työssä olevat eivät oikein ymmärrä elämästä ja sen rajallisuudesta mitään. Olen tavannut jopa niin tyhmiä työssäoloevia jotka luulevat olevansa jotenkin " sankareita" kun ovat uhranneet 20-30 vuotta samaan paskaan. Niillä ei ole oikeastaan mitään muuta elämää kun työ ja mitä vanhemmiksi tulevat niin sitä väsynempiä ovat eivätkä jaksa muuta kun mennä työhön ja sitten kotiin makaamaan. Säälittävää väkeä.

Yhteistyössä