Kyllä mä nyt niin mieleni pahoitin :( Tuntuu kuin mies välttelisi minua

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Meillä on pari lasta, ollaan naimisissa jne. Ollaan oltu jo kauan.

Meillä on normaalisti ehkä kerran viikossa seksiä, on ollut pitempiäkin kausia ilman loppuraskaudessa ja synnytyksen jälkeen. Mikä on minusta ihan normaalia.

Nuorin lapsi nukkuu vielä pinnasängyssä meidän makuuhuoneessa, ei heräile enää öisin, isommilla lapsilla on omat huoneet missä nukkuvat.

No niin tämä asia mistä kirjoitan on sellainen, että mies tuli työmatkalta ja olin työmatkan aikana sokeroinut alapääni posliiniksi mitä teen silloin tällöin mutta olen myös usein ihan peruskarvainen sieltä.

Ennen työmatkaa seksiä oli noin 4-10 päivän välein. Nyt kun tuli työmatkalta huomasi posliinin ja innostui tosi paljon siitä ja meillä oli seksiä neljänä päivänä peräkkäin. Se oli kivaa.

Sitten ihan yhtäkkiä, viidentenä päivänä nukuttiin vain mikä on ihan normaalia ja kuudentena päivänä mies ilmoitti, että nukkuu vieraspatjalla yhden lapsen huoneessa. Olin ihan että mitä? Ei sanonut mitään syytä, hän vain haluaa niin. Sanoin että no nuku.

Siellä se sitten nukkuu. Jo kuudetta yötä. En ymmärrä. Päivisin se on ihan tavallinen ja iltaisin sanoo vain hyvää yötä ja menee nukkumaan sinne vieraspatjalle.

En edes halua aloittaa puhumaan asiasta kun tuo sattuu niin. En ymmärrä. Meillä ei ole ollut mitään riitaa. Ei ole mitään ongelmia.

Minä nukun sitten yksin suurella sängyllä ja mietin että mitä nyt on tapahtunut :( Tuntuu niin pahalta. Tänään petasin sitten ekan kerran hänelle sängyn sinne kun ajattelin että ei se kumminkaan mun viereen tule. Muulloin se on pedannut itse.

Seksinpuute ei ole tässä se ongelma, osaan minä itsekin jos mieli tekee, vain se kylmyys että noin vain ilman syytä (tai kertomatta syytä!) jätetään toinen yksin. Se tuntuu pahalta. Mietin myös että olenko loukannut, mokannut, olenko tehnyt jotain väärin. Mutta päivällä kaikki on ihan ok.

Osaisiko joku (mies?) selittää miksi tekisit noin, mikä tuohon voi olla syynä?

Joo, älä missään nimessä ota asiaa puheeksi miehesi kanssa. Pyydä sen sijaan tuntemattomia nettifoorumilla arvailemaan mistä voisi olla kyse.

Naisen logiikka ja tapa ratkoa ongelmatilanteita. Ei jumalauta. Käsittätöntä.

• Tykkää
Reactions: AivanSama
Se löysi työmatkalla jonkun lutkan sänkyynsä ja piti hauskaa sen kanssa. Unohti lutkan kun näki sun kaljun pilden. Pilden alkuhuuman haihduttua se muisti taas lutkan ja sitä alkoi kaduttamaan ja se meni häpeämään toiseen huoneeseen. Tulee takaisin kun on unohtanut mitä teki lutkan kanssa.

En usko että se oli jonkun toisen kanssa, ei se ole yhtään sen tyylinen.

Ja sokeroin ihan oikeasti sokerimassalla eli vedin karvat juurineen pois. Ei tunnu sänkeä vieläkään ja kun ne karvat alkaa kasvamaan takaisin niin ne ei pistele kuin höylätessä. Siksi käytän aina tuota tapaa jos poistan ne.

Ap

Oikeasti kysyt ventovierailta syitä siihen miksi sun mies on loukkaantunut? Oikeasti oletat että kaikki maailman miehet tietävät mikä on se syy joka saa kenet tahansa miehen menemään lastenhuoneeseen nukkumaan?

Mietipä mitä sun mies pohtii, kun hän lähtee viikoks toiseen huoneeseen nukkumaan, ja sä oot vaan että ai jaa, ihan kiva, mä voin petata sulle sinne.

Ehkä mies alkoi miettimään miksi on ajeltu kun hän on poissa kotoa ja vaimo on himokas kun kotiin tulee? Tai ehkä hän arveli kyseen olevan tyypillisestä "haluan sittenkin iltatähden" tapauksesta ja pelaa varmaan päälle.

Me voidaan arvuutella miljoonia kertoja ja ei välttämättä osua oikeaan syyhyn. Sinun ihan oikeasti täytyy puhua miehesi kanssa missä ongelma on.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Miehenä sanoisin että hän on loukkaantunut jostain mitä olet tehnyt tai sanonut. Eikä liity välttämättä seksiin ollenkaan. Ei auta muu kuin kysyä. Mene miehen petiin ennen sitä ja kysy "miks me täällä ollaan?"

• Tykkää
Reactions: Pähkinämama
Yritin puhua asiasta mutta se sanoo vain että haluaa nukkua kello 21 niin on parempi nukkua eri huoneissa ja näin minä saan katsoa telkkaria tai lukea tai olla kännykällä ja hän nukkuu. Ei voi nukkua jos teen näitä asioita. Minä menen klo 22-23 aikaan nukkumaan. Mieheni arkena ja viikonloppuna klo 21.

Nukumme siis vieläkin eri huoneissa. Seksielämää ei ole. Mies esittää päivällä ihan normaalia mutta välttelee minua selvästi. Hän on koko ajan kännykässä ja tänään piteli kännykkää ja kun kuljin ohi, laittoi käden ruudun eteen. Sanoin ai että kirjotteletko sä siellä rakkauskirjeitä? Mies murahteli että heh heh tosi hauskaa.

Onkohan sillä sitten joku nettirakkaus tms?

Olisiko se palstan miehille syy poistua yhteisestä makuuhuoneesta? Sillä on kännykkä aina kädessä, jopa ruokapöydässä. Jos kysyn kelle se kirjoittelee niin sanoo yleensä veljensä nimen ja jos kääntää ruutua minuun päin niin on siinä chatti auki velin kanssa. Mutta... Mä jotenkin luulen että se pettää. Ainakin sillä on joku nettisalaisuus? Ärsyttää.

On niin loukattu olo ja paha mieli :(

Ap

Yhteistyössä