V
vierailija
Vieras
Mutta eihän lapsilla tarvitse olla yhtään paha mieli siitä, että he mankuvat ja tai vastustelevat, hehän ovat lapsia ja minun pitää ottaa kaikki ne marinat ja valitukset vastaan ja saan pahoittaa siitä mieleni juuri niin paljon kuin haluan, eikä ketään kiinnosta, koska kaikkihan on vain ja ainoastaan minun omaa syytäni, eikä sillä ole asioiden kanssa MITÄÄN tekemistä, miten minun oma äitini kohteli ja syytti minua kaikesta. Myös lapsilla on se oikeus (oikeasti), eli; olen syyllinen kaikkien muiden pahaan oloon paitsi omaani, koska sitähän ei ole äitini mukaan minulle edes aiheutettu. Eli sitä ei ole. Se on kuulemma vain minun keksintöäni. Ei aito tunne.
ap
ap