V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Elokuussa?![]()
Olen nyt reissussa...Tänää illalla, 2 tai 3 tunnin päästä ku tuolloi vasta. Ei silloi oo aikaa. Sitä paitsi, se jalkapallo alkaa täs joskus en muista milloi. Mut joo, tuu pariks viikoks mun luokse vaik nyt siis.
Onko sillä väliä?
epek on lomalla eikä näe mistään, onko aamu vai ilta vai siltä väliltä![]()
Olin silloin heinäkuussa pohjois-norjassa, aurinko paistoi yöt läpeensä toisin kuin siellä KontulassaKorkki auki, simmut kii![]()
QUOTE="vierailija, post: 31967593"]Onko sillä väliä?
QUOTE="vierailija, post: 31967593"]Onko sillä väliä?
Olin silloin heinäkuussa pohjois-norjassa, aurinko paistoi yöt läpeensä toisin kuin siellä Kontulassa
Mistä vadelmasta keksit Pohjois-Norjan tähän?!Olin silloin heinäkuussa pohjois-norjassa, aurinko paistoi yöt läpeensä toisin kuin siellä Kontulassa
Rauhoitutaan yöpuulle raskas käpyseni, Sydänystävä!
Kömmin sänkyyn, tule perässä kun nukuttaa.
Hyvää yötä!![]()
seliseliseli
Mistä vadelmasta keksit Pohjois-Norjan tähän?!![]()
![]()
Ensinnäkin. Opettele lainaamaan. Toiseksi vastaan kysymykseesi joka on ilmiselvästi järkyttänyt hentoa mielenrauhaasi.
Eli, keksin norjan tuosta kun se joku sanoi että olen lomalla enkä mistään näe onko aamu vai ilta sielä. Se on Pohjois-Norja heinäkuussa. Aurinko paistaa koko ajan. Ilta, yö, aamu, päivä - aurinko paistaa.
Oot vaa kateellinen ja kiero paska, et edes ymmärrä itsekkään millaine olet. Oikeasti oletta 85 vuotiaita miehiä, jotka ovat 5 vuotiaiden pikkupaskiaisien tuntuisia. Sellaisisa te olettekin.