Hyvää yötä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
En ole, olen oikeasti nainen. Ja 18 vuotias. Et revi siitä. Jos et usko, nii aja tänne naantalii ja näät et puhun totta. Sitten on kumma siis jollet muka usko. Sitten olet aika tyhmä.

Miten teillä on päivä sujunut? Onko kämppä siivottu jo?

Itse tässä olen jo ehtinyt vaikka mitä. Siivonnut, laittanut ruokaa, ollut lenkillä, kattonu tvtä ja ollu suihkussa. Vielä illaksi pitäis rjveta laittaa kohta pyoleen iltapalaa ja pestä hampaat tietysti.

Hetkinen... Olen nyt tuolla lentolinkkusivulla ja katson huvikseen millaisia linkkuja menee eri päivinä. Siellä on esim. viikko ennen lähtöäni sama lento ja sama lennonnumero... :cautious: Voiko tuo pitää paikkaansa?

Voi olla, ettei linkkuaikataulut ole vielä lopulliset? Katson näitä jo hyvissä ajoin. :oops:

Hetkinen... Olen nyt tuolla lentolinkkusivulla ja katson huvikseen millaisia linkkuja menee eri päivinä. Siellä on esim. viikko ennen lähtöäni sama lento ja sama lennonnumero... :cautious: Voiko tuo pitää paikkaansa?

Voi olla, ettei linkkuaikataulut ole vielä lopulliset? Katson näitä jo hyvissä ajoin. :oops:

Kannattaa asia varmistaa vielä lähempänä lähtöä ettei käy hassusti (y)

No anteeksi ja sori jos kuulostin siltä, mutta sanoin vain suoraan koska olen oikeasti 18 ja nainen. Voinko nyt tulla? Ps. Oon silti täällä, vaikma ette hluis. Ja itse olet silloin jos et päästä. Tiedoksi vain.

Kannattaa asia varmistaa vielä lähempänä lähtöä ettei käy hassusti (y)
Niin, tässä ei ole mitään kiirettä... :whistle: Rupesin vain miettimään paluumatkaa hyvissä ajoin. Tulomatka tänne oli pitkä ja stressaava. Lentolinkku hajosi noin matkan puolessa välissä kun lähdettiin lentokentältä. Jouduttiin odottamaan yöllä yli tunti uutta linkkua. :whistle: Tapasin linkussa yhden ystävällisen ihmisen, joka auttoi minut tänne missä asun. En olisi välttämättä löytänyt tänne yöllä yksin. Täällä oli ihan pimeää, ei juuri nähnyt mitään. Sitten ensimmäisenä yönä en päässyt oikeaan asuntoon, vaan nukuin yhdessä toisessa talossa. Sinne pääsin, koska siellä sattui olemaan ihmisiä valveilla vielä yöllä 2:n jälkeen. :whistle:

Oot vaa kateellinen ja kiero paska, et edes ymmärrä itsekkään millaine olet. Oikeasti oletta 85 vuotiaita miehiä, jotka ovat 5 vuotiaiden pikkupaskiaisien tuntuisia. Sellaisisa te olettekin.

Niin, tässä ei ole mitään kiirettä... :whistle: Rupesin vain miettimään paluumatkaa hyvissä ajoin. Tulomatka tänne oli pitkä ja stressaava. Lentolinkku hajosi noin matkan puolessa välissä kun lähdettiin lentokentältä. Jouduttiin odottamaan yöllä yli tunti uutta linkkua. :whistle: Tapasin linkussa yhden ystävällisen ihmisen, joka auttoi minut tänne missä asun. En olisi välttämättä löytänyt tänne yöllä yksin. Täällä oli ihan pimeää, ei juuri nähnyt mitään. Sitten ensimmäisenä yönä en päässyt oikeaan asuntoon, vaan nukuin yhdessä toisessa talossa. Sinne pääsin, koska siellä sattui olemaan ihmisiä valveilla vielä yöllä 2:n jälkeen. :whistle:

Olipas kaikenlaista :whistle: onneksi on ystävällisiä ihmisiä vielä olemassa jotka auttavat. (y)
Kannattaa nyt nauttia lomasta, siellä olosta eikä murehtia vielä lähtöä.
Onko siellä lämmintä? täällä on nyt +20

Olipas kaikenlaista :whistle: onneksi on ystävällisiä ihmisiä vielä olemassa jotka auttavat. (y)
Kannattaa nyt nauttia lomasta, siellä olosta eikä murehtia vielä lähtöä.
Onko siellä lämmintä? täällä on nyt +20
Niin! :oops: Minua oli paljon onnea, kun tulin tänne.

Voin katsoa paluumatkaa myöhemmin. (y) Minulla on nyt alustava suunnitelma, menen lentolinkulla. Se riittää tällä hetkellä. :LOL:

Täällä on ollut tosi lämmintä tämä viikko. Yhtenä päivänä oli villapaitakeli, mutta muuten aurinko paistaa. :LOL: Ja melkein kellon ympäri lintukonsertti, mustarastaita ja joitakin muita pienempiä lintuja. :D Äsken näin punatulkun. :love:

Niin! :oops: Minua oli paljon onnea, kun tulin tänne.

Voin katsoa paluumatkaa myöhemmin. (y) Minulla on nyt alustava suunnitelma, menen lentolinkulla. Se riittää tällä hetkellä. :LOL:

Täällä on ollut tosi lämmintä tämä viikko. Yhtenä päivänä oli villapaitakeli, mutta muuten aurinko paistaa. :LOL: Ja melkein kellon ympäri lintukonsertti, mustarastaita ja joitakin muita pienempiä lintuja. :D Äsken näin punatulkun. :love:

(y):love: