Hyvää yötä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
QUOTE="vierailija, post: 31967593"]Onko sillä väliä?
epek on lomalla eikä näe mistään, onko aamu vai ilta vai siltä väliltä:)[/QUOTE]
Korkki auki, simmut kii :ROFLMAO::LOL::ROFLMAO:
Olin silloin heinäkuussa pohjois-norjassa, aurinko paistoi yöt läpeensä toisin kuin siellä Kontulassa

Olin silloin heinäkuussa pohjois-norjassa, aurinko paistoi yöt läpeensä toisin kuin siellä Kontulassa

seliseliseli[/QUOTE]
Mistä vadelmasta keksit Pohjois-Norjan tähän?! :confused: o_O[/QUOTE]
Ensinnäkin. Opettele lainaamaan. Toiseksi vastaan kysymykseesi joka on ilmiselvästi järkyttänyt hentoa mielenrauhaasi.
Eli, keksin norjan tuosta kun se joku sanoi että olen lomalla enkä mistään näe onko aamu vai ilta sielä. Se on Pohjois-Norja heinäkuussa. Aurinko paistaa koko ajan. Ilta, yö, aamu, päivä - aurinko paistaa.

seliseliseli

Mistä vadelmasta keksit Pohjois-Norjan tähän?! :confused: o_O

Ensinnäkin. Opettele lainaamaan. Toiseksi vastaan kysymykseesi joka on ilmiselvästi järkyttänyt hentoa mielenrauhaasi.
Eli, keksin norjan tuosta kun se joku sanoi että olen lomalla enkä mistään näe onko aamu vai ilta sielä. Se on Pohjois-Norja heinäkuussa. Aurinko paistaa koko ajan. Ilta, yö, aamu, päivä - aurinko paistaa.

Keksit:eek:

Miksi sinun aina pitää valehdella???????:mad: