V
vierailija
Vieras
Olen hyväkroppainen ja liikunnallinen 48-vuotias mies. Tästä syystä sanon " Ei kiitos" ikäisilleni naisille jotka eivät ole sitä mitä itse olen. Miksi ottaisin ? Sorry, vielä kerran No Thanks
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Olen hyväkroppainen ja liikunnallinen 48-vuotias mies. Tästä syystä sanon " Ei kiitos" ikäisilleni naisille jotka eivät ole sitä mitä itse olen. Miksi ottaisin ? Sorry, vielä kerran No Thanks
Just noin, mulle sopivin olisi noin 20v nuorempi. Samanikäiset on kuuma-aaltoisia, kärttyisiä ja frigidejä lahnoja
No hanki sitten itsellesi sopivampi (nuorempi? ). Mitä täällä itket, harva nainen sinuakaan huolisi jos tietäisi että mammapalstalle tehtailet tällaisia aloituksiadork
No hanki sitten itsellesi sopivampi (nuorempi? ). Mitä täällä itket, harva nainen sinuakaan huolisi jos tietäisi että mammapalstalle tehtailet tällaisia aloituksiadork
Kuten täällä on tapana: pic or it didn't happen.Olen hyväkroppainen ja liikunnallinen 48-vuotias mies. Tästä syystä sanon " Ei kiitos" ikäisilleni naisille jotka eivät ole sitä mitä itse olen. Miksi ottaisin ? Sorry, vielä kerran No Thanks
Ja miksi meitä asian pitäisi kiinnostaa?![]()
Kuinka moni sanoo täällä minkälaisen naisen tai miehen haluaa?kommentoida kuitenkin piti, eli aihe![]()
kommentoida kuitenkin piti, eli aihe![]()
Hyväkuntoiset, itsestään huolta pitävät miehet ymmärtää sua.
Ja vaihdevuotiset paltamammat jo kihisee kiukusta, kun kerrot niinkuin asiat on
Mulla sama tilanne, hiukan vanhempi, kaikki luulee +10 v nuoremmaksi. Fysiikka on erinomainen, ei läskejä, tukka tallella
Nuoretkin naiset katsoi kauniisti ja hymyili, kun kesemmällä kulki simmarishortseilla ja näkivät ruskettuneet ja lihaksikkaat reiteni
Piru vieköön kun mulla on kuulemma kauniit pohkeet, äijätkin niitä katseli, kiusallista oli huomata se
Ja yksi huivipäinen muslimiminainen jäi kiinni mun paljaan ihon katselusta kaupassa, onneksi sillä ei ollut miestä mukana.....
Valehtele vähemmän.
Siis mitä?Olen hyväkroppainen ja liikunnallinen 48-vuotias mies. Tästä syystä sanon " Ei kiitos" ikäisilleni naisille jotka eivät ole sitä mitä itse olen. Miksi ottaisin ? Sorry, vielä kerran No Thanks
Hyväkuntoiset, itsestään huolta pitävät miehet ymmärtää sua.
Ja vaihdevuotiset paltamammat jo kihisee kiukusta, kun kerrot niinkuin asiat on
Mulla sama tilanne, hiukan vanhempi, kaikki luulee +10 v nuoremmaksi. Fysiikka on erinomainen, ei läskejä, tukka tallella
Nuoretkin naiset katsoi kauniisti ja hymyili, kun kesemmällä kulki simmarishortseilla ja näkivät ruskettuneet ja lihaksikkaat reiteni
Piru vieköön kun mulla on kuulemma kauniit pohkeet, äijätkin niitä katseli, kiusallista oli huomata se
Ja yksi huivipäinen muslimiminainen jäi kiinni mun paljaan ihon katselusta kaupassa, onneksi sillä ei ollut miestä mukana.....
Siis mitä?
Et halua naista, koska he eivät ole sitä mitä itse olet, eli mies?
No ei kai siinä auta, kun etsiä sitten sellainen karju, joka vastaa tarpeitasi. Varmasti sellaisia löytyy.
Ei ehkä mammapalstalta, mutta toisen tyyppisiltä foorumeilta varmasti.
Joo, voin oikeasti kertoa, että nuoret naiset eivät todellakaan kuolaa joidenkin keski-iän ohittaneiden ukkeleiden perään. Ihan sama, millaiset pohkeet olisivat.
Korkeintaan miettivät, että hyvin säilynyt vanhus.
Ehkä näin sinua nuorempana on vain vaikea ymmärtää jonkun vanhan papan horinoitataas yksi vaihdevuotinen
-haluaa ymmärtää tahallaan väärin
Nimenomaan. Moni toki saattaa rahapulassa esittää kuolaavansa, mutta oikeasti ei.kyllä ne 10 tuhannet mirrit kuolaa, 5 pisteen vinkkinä
-"se" joku muu on paksu, ja sijaitsee takataskussa![]()