Ei kiitos - ikäisilleni naisille!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Olen hyväkroppainen ja liikunnallinen 48-vuotias mies. Tästä syystä sanon " Ei kiitos" ikäisilleni naisille jotka eivät ole sitä mitä itse olen. Miksi ottaisin ? Sorry, vielä kerran No Thanks

Niin? Itse olen 38v nainen ja mun aviomies on 54v. Ei kumppania valita pelkän iän perusteella. Sä kuulostat niin pinnallisella ihmiseltä, että en sun seurassa viihtyisi.

Olen hyväkroppainen ja liikunnallinen 48-vuotias mies. Tästä syystä sanon " Ei kiitos" ikäisilleni naisille jotka eivät ole sitä mitä itse olen. Miksi ottaisin ? Sorry, vielä kerran No Thanks
Kuten täällä on tapana: pic or it didn't happen.

Ja älä huoli, ei ikäisesi eikä nuoremmatkaan naiset sua "ota", kun jos vaikka sulla kuinka hurjasti viuhtoiskin jalat ja haba pullistelisi, niin korvien välistä tilaa et ole onnistunut bodaamaan kuntoon.

Miehen tuttu oli tuollainen itsekäs joka naisen perässä juoksija. Edelleen yli kuusikymppisenä kuolaa teinityttöjen perään. Nyt joutuu olemaan ainoastaan oman vaimonsa kanssa kun tuon ikäinen ei enää nuorempia naisia niin kiinnosta. Varsinkin kun on noin tyhmä ja sovinistinen. Sääliksi kävi ja käy vaimoa, mutta ei hän ihan tietämätön ukkonsa touhuista ole.

Hyväkuntoiset, itsestään huolta pitävät miehet ymmärtää sua.

Ja vaihdevuotiset paltamammat jo kihisee kiukusta, kun kerrot niinkuin asiat on

Mulla sama tilanne, hiukan vanhempi, kaikki luulee +10 v nuoremmaksi. Fysiikka on erinomainen, ei läskejä, tukka tallella

Nuoretkin naiset katsoi kauniisti ja hymyili, kun kesemmällä kulki simmarishortseilla ja näkivät ruskettuneet ja lihaksikkaat reiteni

Piru vieköön kun mulla on kuulemma kauniit pohkeet, äijätkin niitä katseli, kiusallista oli huomata se

Ja yksi huivipäinen muslimiminainen jäi kiinni mun paljaan ihon katselusta kaupassa, onneksi sillä ei ollut miestä mukana.....

Mulla sama tilanne, hiukan vanhempi, kaikki luulee +10 v nuoremmaksi. Fysiikka on erinomainen, ei läskejä, tukka tallella

Nuoretkin naiset katsoi kauniisti ja hymyili, kun kesemmällä kulki simmarishortseilla ja näkivät ruskettuneet ja lihaksikkaat reiteni

Piru vieköön kun mulla on kuulemma kauniit pohkeet, äijätkin niitä katseli, kiusallista oli huomata se

Ja yksi huivipäinen muslimiminainen jäi kiinni mun paljaan ihon katselusta kaupassa, onneksi sillä ei ollut miestä mukana.....

Valehtele vähemmän.

Siis mitä?
Et halua naista, koska he eivät ole sitä mitä itse olet, eli mies?

No ei kai siinä auta, kun etsiä sitten sellainen karju, joka vastaa tarpeitasi. Varmasti sellaisia löytyy.
Ei ehkä mammapalstalta, mutta toisen tyyppisiltä foorumeilta varmasti.

:D Joo, voin oikeasti kertoa, että nuoret naiset eivät todellakaan kuolaa joidenkin keski-iän ohittaneiden ukkeleiden perään. Ihan sama, millaiset pohkeet olisivat.
Korkeintaan miettivät, että hyvin säilynyt vanhus.

Yhteistyössä