Mutta eihän kepu enää kummemmin maalaisista välitä?3) KEPU! Paljon parjattu Kepu. Maaseutua pitää asuttaa.
Joka vuosi enemmän ja enemmän maatiloja sulkee navettansa ja ihmiset katkeroituvat, koska kepu ajaa enemmän mamujen asiaa kuin maalaisten.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mutta eihän kepu enää kummemmin maalaisista välitä?3) KEPU! Paljon parjattu Kepu. Maaseutua pitää asuttaa.
Plus kepu tekee liikkumisen koko ajan kalliimmaksi ja se jos mikä syö maaseudulla asuvia ihmisiä.Mutta eihän kepu enää kummemmin maalaisista välitä?
Joka vuosi enemmän ja enemmän maatiloja sulkee navettansa ja ihmiset katkeroituvat, koska kepu ajaa enemmän mamujen asiaa kuin maalaisten.![]()
Puuhapirkot? Uusi puolue.Olen jo nuoresta pitäen inhonnut puoluepolitiikkaa, ja mielummin näkisin suomessa toisenlaisen järjestelmän. Ja tällä havaa ihan kaikki puolueet erityisen vahvasti ärsyttävät.
Mutta jos pitäisi valita, toivoisin sellaista täysin uutta puoluetta, jossa yhdistyisi vihreiden alkuperäinen agenda ja osin kokoomuksen tavoitteet, ja yhteen liimaavana voimana olisi persujen maahanmuuttopolitiikka.
ei puoluetta vaan ihminen
Tuo on ihan totta. Mutta eipä maalla asumista kehu muukaan puolue sen vertaa.Mutta eihän kepu enää kummemmin maalaisista välitä?
Joka vuosi enemmän ja enemmän maatiloja sulkee navettansa ja ihmiset katkeroituvat, koska kepu ajaa enemmän mamujen asiaa kuin maalaisten.![]()
Ei niin, mutta kepu esittää ajavansa maalaisten asioita ja jostain kumman syystä se menee läpi joka (äänestys) kerta.Tuo on ihan totta. Mutta eipä maalla asumista kehu muukaan puolue sen vertaa.
Se on sit AK:n menoa kun pääsee ryyppäämään perintöhehtaareja.Mä aikanaan tienasin ihan kivasti. Mut en koskaan niin paljon, että olisin voinu jäädä töistä pois ja äänestää kokoomusta. Jos ei elääkseen tartte tehdä töitä niin sit kannattaa äänestää kokoomusta, muussa tapauksessa ei.
Mulle on perintönä tulossa parin hehtaarin maatilkku. Se ei saa mua äänestämään kepua missään tapauksessa. En tiedä kenen asialla nykyään ovat mutta Alkiolaisuus katosi aatteesta kun Kekkonen kuoli.
Vihreät on vähän semmoinen hörhöpuolue. Niinku et palmuöljy on kauheen kiva juttu mutta kun heille vihdoin paljastuu, että plantaasien tieltä kaadetaan sademetsää niin sit se ei olekaan. Ja miten ilmasto paranikaan kun päästöistä tehtiin bisnestä?
RKP on semmoinen harmiton. Puhun tarpeeksi hyvää ruotsia tullakseni toimeen heidän kanssaan mutta en niin hyvin, että äänestäisin heitä.
KD? Kyllä mä kuulun kirkkoon mutta olen sitä mieltä, että mitä kauempana uskonto on maan hallinnosta niin sitä parempi. Pätee kaikkiin uskontoihin.
Persut? Heille voisin kertoa, että vastaus joka asiaan ei ole "maahanmuutto". Mut muita vastauksia heiltä ei koskaan kuulekaan. Mitä ny Halla-aho on joskus puhunut aselaeista ihan järkeäkin.
Siniset? Ex-persuja jotka ovat hallituksessa täytepuolueena ja joista kukaan ei tiedä mitään. Kannatus mahtuu virhemarginaaliin ja ihan hyvä niin.
Joo. Joku semmoinen ”tehdään eikä vatuloida”-martat tyylinenPuuhapirkot? Uusi puolue.![]()
Eli et äänestä ketään mutta esität silti tietäväsi ketä toisten kannattaa äänestää ja ketä ei?Mä aikanaan tienasin ihan kivasti. Mut en koskaan niin paljon, että olisin voinu jäädä töistä pois ja äänestää kokoomusta. Jos ei elääkseen tartte tehdä töitä niin sit kannattaa äänestää kokoomusta, muussa tapauksessa ei.
Mulle on perintönä tulossa parin hehtaarin maatilkku. Se ei saa mua äänestämään kepua missään tapauksessa. En tiedä kenen asialla nykyään ovat mutta Alkiolaisuus katosi aatteesta kun Kekkonen kuoli.
Vihreät on vähän semmoinen hörhöpuolue. Niinku et palmuöljy on kauheen kiva juttu mutta kun heille vihdoin paljastuu, että plantaasien tieltä kaadetaan sademetsää niin sit se ei olekaan. Ja miten ilmasto paranikaan kun päästöistä tehtiin bisnestä?
RKP on semmoinen harmiton. Puhun tarpeeksi hyvää ruotsia tullakseni toimeen heidän kanssaan mutta en niin hyvin, että äänestäisin heitä.
KD? Kyllä mä kuulun kirkkoon mutta olen sitä mieltä, että mitä kauempana uskonto on maan hallinnosta niin sitä parempi. Pätee kaikkiin uskontoihin.
Persut? Heille voisin kertoa, että vastaus joka asiaan ei ole "maahanmuutto". Mut muita vastauksia heiltä ei koskaan kuulekaan. Mitä ny Halla-aho on joskus puhunut aselaeista ihan järkeäkin.
Siniset? Ex-persuja jotka ovat hallituksessa täytepuolueena ja joista kukaan ei tiedä mitään. Kannatus mahtuu virhemarginaaliin ja ihan hyvä niin.
Olen jo nuoresta pitäen inhonnut puoluepolitiikkaa, ja mielummin näkisin suomessa toisenlaisen järjestelmän. Ja tällä havaa ihan kaikki puolueet erityisen vahvasti ärsyttävät.
Mutta jos pitäisi valita, toivoisin sellaista täysin uutta puoluetta, jossa yhdistyisi vihreiden alkuperäinen agenda ja osin kokoomuksen tavoitteet, ja yhteen liimaavana voimana olisi persujen maahanmuuttopolitiikka.
Puuhapirkot? Uusi puolue.![]()
Joo. Joku semmoinen ”tehdään eikä vatuloida”-martat tyylinen![]()
ei puoluetta vaan ihminen
Aisuri on selvä demari, se on näkyny jo valovuoden päähän jo pitkään...Mä aikanaan tienasin ihan kivasti. Mut en koskaan niin paljon, että olisin voinu jäädä töistä pois ja äänestää kokoomusta. Jos ei elääkseen tartte tehdä töitä niin sit kannattaa äänestää kokoomusta, muussa tapauksessa ei.
Tekeekö se minusta huonon?Aisuri on selvä demari, se on näkyny jo valovuoden päähän jo pitkään...![]()
Tekee, koska demarin käsi on aina toisen lompakolla.Tekeekö se minusta huonon?
Aisankannattelija on paras.Ai nii...
milloin minuun viitataan niin AK tai Aksu on asiallisia lyhenteitä.
Aisuri on niille jotka ei ymmärrä salaleikkiä.
Mä olen soittanut öööh... aika monet pikkujoulut eikä o koskaan tarvinnut erikseen luvata olla kähmimättä.Voisin liittyä mukaan (puuhapirkot =) tehdään, eikä vatuloida-puolueeseen, jos lupaatte jättää intersektionaalisen feminismin (Martat?) pois ohjelmasta. Lupaan olla kähmimättä pikkujouluissa
![]()
Mistä tietää, että on kylmä?Tekee, koska demarin käsi on aina toisen lompakolla.
Sen verran olen 80-luvun lapsi (ja siitä eteenpäin), että olen selvinnyt ehjänä, oli 3 pääpuolueesta (Kok, Kepu, Sdp) mikä vaan pääministeripuolueena. Ne kaikki on mulle turvallisen tuttuja. Eli saat anteeksi. Et ole huono.Tekeekö se minusta huonon?
Mä olen soittanut öööh... aika monet pikkujoulut eikä o koskaan tarvinnut erikseen luvata olla kähmimättä.
Demareilla ja etenkin vasemmistoliitolla on maanpetoksellinen tausta.Sen verran olen 80-luvun lapsi (ja siitä eteenpäin), että olen selvinnyt ehjänä, oli 3 pääpuolueesta (Kok, Kepu, Sdp) mikä vaan pääministeripuolueena. Ne kaikki on mulle turvallisen tuttuja. Eli saat anteeksi. Et ole huono.
Ja AY-liike on hyvä asia.
Mut en vaan voisi koskaan äänestää demareita ja vasemmistopuolueita niiden ateististen juurten takia. No, tää on ehkämun oma ongelma.
Mut sen olen huomannut (ei liity suhun) että demarit on kateellista ja katkeraa porukkaa niille, joilla on jotain lahjaksi saatua tai muuta omaisuutta.
Millä tavoin he edustavat pahuutta, hehän vastustavat sitä pahuutta mitä maahanmuuttajat tekevät mm. Oulussa?
En kerro taustastani mitään, jos sopii.
1) En ole persu mutta tulen äänestämään persuja seuraavissa vaaleissa. Tärkeintä saada ensin Suomi pidettyä entisellään, jotta itsenäisyyspäiviä (ja oikeita sellaisia, ei muun vallan alla olevia) voitaisiin viettää jatkossakin.
2) Kristilliset, koska olen kristitty.
3) KEPU! Paljon parjattu Kepu. Maaseutua pitää asuttaa.
5) Kokoomus, edistyksellinen puolue.
6) SDP, olen progressiivisen verotuksen kannalla aina.
Sit vasemmistoliitto ja vihreät on semmoisia joita en äänestäisi unissanikaan...tai vihreiltä sieppaisin sen luontoaatteen muihin puolueisiin ja muutoin se sateenkaarihömppäpuolue saisi näivettyä.