Eli hänen kohdallaan on toivoa vielä, kuka tietää...herää vielä joku kaunis aamu isänmaallista kiihkoa sydän täynnä ja intoa uhkuen!Hänellä on oikeastikin ongelmia pääkopassa.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Eli hänen kohdallaan on toivoa vielä, kuka tietää...herää vielä joku kaunis aamu isänmaallista kiihkoa sydän täynnä ja intoa uhkuen!Hänellä on oikeastikin ongelmia pääkopassa.
Ihannoitko sinäkin maailmaa, missä ensin tuomitaan ja rangaistaan ennenkuin selvitetään, kuka oli asialla?Eli hänen kohdallaan on toivoa vielä, kuka tietää...herää vielä joku kaunis aamu isänmaallista kiihkoa sydän täynnä ja intoa uhkuen!
En, sen takia tuntuukin pahalta että suvakit ovat aina ensimmäisinä huutamassa ''Rasistit v*ttuun'' huutojaan maahanmuuttokriitikoille, jotka vastustavat esim. sitä ettei jo rikoksiin tuomittuja maahanmuuttajia poisteta maasta nopeammin ja että Oulun kaltaisia järkyttäviä asioita pääsee tapahtumaan eikä niistäkään kuulema saisi ennen vaaleja puhua.Ihannoitko sinäkin maailmaa, missä ensin tuomitaan ja rangaistaan ennenkuin selvitetään, kuka oli asialla?
No niin otin, koska kysyin. daa. mutta ehkä sä oletkin täällä vain siitä syystä, että "saat avata ihmisten silmiä niiden omilta ennakkoluuloisilta ajatuksilta". Miten kävi, kun netti tuli, huomasit, että nyt sulla onkin miljoonia typeriä ihmisiä tavoitettavana, joiden silmät pitää aukaista ja kuvittelet nyt, että ne kantavat sulle heikkoutensa hopeatarjottimella, koska ovat tyhmempiä kuin sinä? Koska näin ei oikeasti ole, laitat niille ne ominaisuudet, "et ole rehellinen itsellesi" -mentaliteetilla ja sanot, että niiden pitäisi hyväksyä ne omat ajatuksensa ja jeesustelet sitten sillä. he. No, hupinsa kullakin.Sinä otit puheeksi "suvakin" en minä.
Nämä maahanmuuttokriitikot myös kantavat niitä natsilippuja ja haluavat varmaan seurata herra Hn jalanjäljissä. Ehkä ne haistattaa sen takia, ei siksi, etteikö rikoksista saisi tuomita?En, sen takia tuntuukin pahalta että suvakit ovat aina ensimmäisinä huutamassa ''Rasistit v*ttuun'' huutojaan maahanmuuttokriitikoille, jotka vastustavat esim. sitä ettei jo rikoksiin tuomittuja maahanmuuttajia poisteta maasta nopeammin ja että Oulun kaltaisia järkyttäviä asioita pääsee tapahtumaan eikä niistäkään kuulema saisi ennen vaaleja puhua.
612 kulkueessa ei ollut yhtään ainutta natsilippua, siellä oli mukana niin eläkeläisiä kuin lapsiakin vanhempineen...natsiliput liehuivat toisessa kulkueessa.Nämä maahanmuuttokriitikot myös kantavat niitä natsilippuja ja haluavat varmaan seurata herra Hn jalanjäljissä. Ehkä ne haistattaa sen takia, ei siksi, etteikö rikoksista saisi tuomita?
On toki kauhean helppo ajatella, että nämä natsit haluavat VAIN suojella maataan ja sinisilmäisyyttä(mikä on sekin katoava luonnonvara) ja kertoa jostain ryhmästä, joka heitä vastustaa (ja joka kannattaa) väkivaltaa... mutta eihän tämä tilanne niin mustavalkoinen ole, vai?
et uhriutunut vielä tarpeeksi, anna palaa beibi!612 kulkueessa ei ollut yhtään ainutta natsilippua, siellä oli mukana niin eläkeläisiä kuin lapsiakin vanhempineen...natsiliput liehuivat toisessa kulkueessa.
Kuten sinäKIN todistat, niin taas kerran tässä sekoitetaan pakkaa syyttämällä maahanmuuttokriitikoita sellaisesta mitä he eivät ole tehneet tai sekoittavan kaksi eri ajatussuuntausta toisiinsa...maahanmuuttokriittisyys ei ole sama asia kuin rasismi.
Minäkin mietin ja minäkin pohdin ihan samaa asiaa. Kuinka paljon sieltä tulee rikollisia ja mitä tapahtuu jos tulee. Mutta silti olen raiskaajamamuja puolustava "suvakki" koska en ole kirjoittamassa, että jokainen rikos vuodesta 2015 lähtien on KAIKKIEN mamujen tekemää.Mä kirjotin tonne jo hänen mielipiteen hyvin selkeästi, sukulaiset eivät ottaneet muuhun kantaa kuin siihen että jakoivat järkyttyneinä lehtiartikkeleita maassa yllättäen tapahtuneista ahdisteluista, raiskauksista ja muista rikoksista mistä lehdissä kirjoitettiin päivittäin v 2015 ja pahin mitä monet meistä silloin kirjoitti oli tämän tyyliset kysymykset: Mitä Suomessa oikein tapahtuu?? ja Miten tällaisen annetaan tapahtua ja kuinka kauan menee ennenkuin viranomaiset tekevät asioille jotain??
Jos tuollaiset asiat ovat rasistisia mielipiteitä niin sitten valtaosa suomalaisista todellakin on natsirasisteja.
Uhriudu keskenäs..Minäkin mietin ja minäkin pohdin ihan samaa asiaa. Kuinka paljon sieltä tulee rikollisia ja mitä tapahtuu jos tulee. Mutta silti olen raiskaajamamuja puolustava "suvakki" koska en ole kirjoittamassa, että jokainen rikos vuodesta 2015 lähtien on KAIKKIEN mamujen tekemää.
Uhriudu vielä vähän, koska minäKÄÄN en ymmärrä pohjatonta typeryyttäsi, kun yleistetään KAIKKIIN viiteensataanmiljoonaan ihmiseen yksi ominaisuus.
niinniin, eli sulla on yks sukulainen, kuka on "todistettavasti" sitä mieltä, että ketään ulkomaalaista ei saa tuomita, koska ne on ulkomaalaisia = eli näitä suvakkeja on siis olemassa!Uhriudu keskenäs..
Mä en edelleenkä ole sanonut, että KAIKKI maahanmuuttajat/pakolaiset/turvapaikanhakijat syyllistyvät rikoksiin..sinä noin kirjoitit, en minä,
Ei ei, on mulla muitakin suvakkisukulaisia toki...mutta heidän kanssaan asioista voi keskustella ilman, että syytetään ja yleistetään...sun kanssa vähän tökkii..huomaatkos?niinniin, eli sulla on yks sukulainen, kuka on "todistettavasti" sitä mieltä, että ketään ulkomaalaista ei saa tuomita, koska ne on ulkomaalaisia = eli näitä suvakkeja on siis olemassa!
Ihan varmasti monet sanovat että kaikki mamut syyllistyvät...mutta yllättävää että meistä kahdesta sinä käytät sanaa ''mamu'' ja minä taas sanaa ''maahanmuuttaja''...kuinkas se nyt tälleenJa kaikki, minäKIN sekoitan ryhmiä. Eli tyypillinen suvakki vai?
Ja koska SINÄ et kirjoittanut, että kaikki mamut syyllisty, niin kukaan ei sitten?
Ihanko totta, missä niin on väitetty?Maahanmuuttokriitikot alkoi kuitenkin jo pari vuotta sitten hokea, että mitään sotia ei edes ole olemassa,
Ok, en tiennyt että ihan kaikki ovat sitä mieltä, mutta nyt tiedän kun valaisit asiaa...kiitosEli kaikki suvakit on nyt sitä mieltä.
Onneksi osaat keskustella asiallisesti, kun minä en tee, toki syylllistit minua ensin ja sitä rataa.. Mutta kyllä, jatkoin. Käytän sanaa mamu, koska se on lyhenne maahanmuuttajasta ja koska se on niin kovin lyhyempi kirjoittaa. Vai onko se tarkoitettu haukkumasanaksi? Kenen mielestä, rasmuslaisten vai maaahanmuuttokriittikoiden vai....Ei ei, on mulla muitakin suvakkisukulaisia toki...mutta heidän kanssaan asioista voi keskustella ilman, että syytetään ja yleistetään...sun kanssa vähän tökkii..huomaatkos?
Ihan varmasti monet sanovat että kaikki mamut syyllistyvät...mutta yllättävää että meistä kahdesta sinä käytät sanaa ''mamu'' ja minä taas sanaa ''maahanmuuttaja''...kuinkas se nyt tälleen
Ihanko totta, missä niin on väitetty?
Itse olen törmännyt jopa valtamedian sivuilla juttuihin missä on kerrottu kuinka ihmiset matkustelevat _lomille_ kotimaihinsa kun ovat saaneet kansalaisuus asiat kuntoon ja perheet myös Suomeen...onhan se kivaa ja lohduttavaa toki, että pääsevät takaisin sinne sodanruntelemiin maihin lomille missä heitä odottaa varma kuolema, ilman suomenkansalaisuutta.
Ok, en tiennyt että ihan kaikki ovat sitä mieltä, mutta nyt tiedän kun valaisit asiaa...kiitos![]()
Oletko tullut ajatelleeksi, että ehkä palstapersu on saanut vaikutettua ajatusmaailmaasi ja kuvittelet, että on oikeasti olemassa sellainen "suvakki" joka on sitä mieltä, että rikoksesta ei saa tuomita, jos tekijä on mamu?
Siis ymmärrän kyllä, jos olet vakituinen palstalainen ja joku spämmää vuosia näin, niin ehkä siihen alkaa uskoa.
Olikin jo muutaman päivän ihan mukavaa palstalla kun ellu, mies ja aivasama oli huilailemassa jossain, nyt yllättäen kaikki aktivoituneet taas samaan aikaan
Mä en ole koskaan huomannut rasmuslaisten käyttävän lyhennettä mamu ja itse käytän sitä kun turhaudun uutisiin missä kerrotaan jälleen uudesta yksittäistapauksesta ja yllätyksestä.Vai onko se tarkoitettu haukkumasanaksi? Kenen mielestä, rasmuslaisten vai maaahanmuuttokriittikoiden vai....
Mitäs vääntämistä tuossa on?Enkä edes jaksa alkaa vääntää siitä, onko sotia ollut vai ei, jos joku natsi ei usko Isisiin, niin on sitten uskomatta.
Niin, tuukko seuraavalla kerralla mukaan lomalle?Mutta joo, luin tuon kommentin ellun, miehen ja assin yhtäaikaisesta lomasta, ehkä siinä on mietittävää siinäkin.
Ja haukkuminen jatkuu. Ehkä tämä piponi, joka mielestäsi on kiereällä, johtuukin siitä, että keskustelen kanssasi?
Mä en ole koskaan huomannut rasmuslaisten käyttävän lyhennettä mamu ja itse käytän sitä kun turhaudun uutisiin missä kerrotaan jälleen uudesta yksittäistapauksesta ja yllätyksestä.
Mitäs vääntämistä tuossa on?
Ihan varmasti sotia ja ISIS on ollut...
Niin, tuukko seuraavalla kerralla mukaan lomalle?
Saattais pipo löystyä silläkin puolella pirttipöytää![]()
Eli kaikki tämä kauhea vouhotus ssen takia, että joku ellun yks sukulainensuvakki haluaa haalia tänne kauhean määrän mamuja ja aktiivisesti touhottaa karkoituspäätöksiä vastaan. Mahtaa olla aikaansaava sukulainen, kun tällaisen myllyn pisti pyörimään.Turhanpäiväinen kysymys. Suvakki on tietysti sitä mieltä, että mamu pitää tuomita rikoksesta. Ongelma onkin siinä, että suvakki haluaa niitä rikoksia tekeviä mamuja tänne koko ajan lisää ja yrittää myös aktiivisesti estää rikoksia tehneiden mamujen karkottamisen.
Sinähän tässä Ellua haukut ja kaikkia muitakin, mitä jos laskeutuisit sieltä norsunluutornista jo alas ja lopettaisit sanojen suuhun pistämiset?Ja haukkuminen jatkuu. Ehkä tämä piponi, joka mielestäsi on kiereällä, johtuukin siitä, että keskustelen kanssasi?
Missä kohtaa Ellu sanoi että hänen sukulaisensa on ainoa teistä suvakeista jotka noita asioita vaativat? Se punapääpappi on edelläkävijä teidän vouhottajien keskuudessa, niin että avaa jo silmäsi ja lopeta toisen kiusaaminen.Eli kaikki tämä kauhea vouhotus ssen takia, että joku ellun yks sukulainensuvakki haluaa haalia tänne kauhean määrän mamuja ja aktiivisesti touhottaa karkoituspäätöksiä vastaan. Mahtaa olla aikaansaava sukulainen, kun tällaisen myllyn pisti pyörimään.
Kuka pakotti aloittamaan keskustelua hänen tai ylipäätään kenenkään kanssa asiasta joka saa itkun silmään heti, kun kaikki eivät myötäilekkään mielipiteitäsi?Ja haukkuminen jatkuu. Ehkä tämä piponi, joka mielestäsi on kiereällä, johtuukin siitä, että keskustelen kanssasi?
Olisit edes yrittänyt keksiä jotain oikeaa.Sinähän tässä Ellua haukut ja kaikkia muitakin, mitä jos laskeutuisit sieltä norsunluutornista jo alas ja lopettaisit sanojen suuhun pistämiset?
Missä kohtaa Ellu sanoi että hänen sukulaisensa on ainoa teistä suvakeista jotka noita asioita vaativat? Se punapääpappi on edelläkävijä teidän vouhottajien keskuudessa, niin että avaa jo silmäsi ja lopeta toisen kiusaaminen.
itketkö, ei kannata, tämä on vain keskustelua! tsemppiä!Kuka pakotti aloittamaan keskustelua hänen tai ylipäätään kenenkään kanssa asiasta joka saa itkun silmään heti, kun kaikki eivät myötäilekkään mielipiteitäsi?
ai jaa, näytä kohdat, missä haukun?Sinähän tässä Ellua haukut ja kaikkia muitakin, mitä jos laskeutuisit sieltä norsunluutornista jo alas ja lopettaisit sanojen suuhun pistämiset?
Missä kohtaa Ellu sanoi että hänen sukulaisensa on ainoa teistä suvakeista jotka noita asioita vaativat? Se punapääpappi on edelläkävijä teidän vouhottajien keskuudessa, niin että avaa jo silmäsi ja lopeta toisen kiusaaminen.
Missä mä sua haukun??Ja haukkuminen jatkuu. Ehkä tämä piponi, joka mielestäsi on kiereällä, johtuukin siitä, että keskustelen kanssasi?
Laimeaa niin laimeaa. Koeta edes.Olisit edes yrittänyt keksiä jotain oikeaa.
Väärin, sinä et keskustele sinä vain vittuilet koska muuhun sinusta valitettavasti ole. Nyyh. Mahtaa ottaa koville kun kaikki eivät kannata Eurooppaa tuhoavaa ideologiaa.itketkö, ei kannata, tämä on vain keskustelua! tsemppiä!