V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Koska 20 minuutin sijaan työmatkaan menisi 45-60 minuuttia.Miksi ne eivät käytä niitä junia, ratikoita ja metroja, kun sellaiset on?
Niin? Mitä se haittaa? Täytyy hankkia mekaaninen herätyskello sellaisille.Koska 20 minuutin sijaan työmatkaan menisi 45-60 minuuttia.
Suksi ittuun jauhamasta jaskaa.Niin? Mitä se haittaa? Täytyy hankkia mekaaninen herätyskello sellaisille.
Koska 20 minuutin sijaan työmatkaan menisi 45-60 minuuttia.
Minun puolesta saa olla vaikka 10 000 euroa vuodessa. Tuleepahan enemmän tilaa teille, kun persaukisilla ei ole enää varaa skodailla töihin.
Joka päivä ostat monta kassillista ruokaa?Julkiset ei vaan toimi. Työmatkaan menee 20-25 minuuttia omalla autolla. Julkisilla vaihtoineen reilut puolitoista tuntia. (Lisäksi käyn töistä tullessani ruokaostoksilla eikä olisi kiva raahata montaa kassillista julkisissa.)
Aika suuri osa PK-seudulla olevista käyttää julkisia. Meillä sekä minä että mieheni käymme töissä julkisilla. Yksi auto meillä on, mutta Töölössä asuvana sen käyttö on aika hankalaa kun aina pitää ettiä parkkipaikkaa tms.
Minun mielestä ihan hyvä, että autoilijoilta rokotetaan pk-seudulla kun tosiaan niitä muita vaihtoehtoja on.
Joskus harvoin kun menemme sitten autolla, maksamme ihan ilomielin kyseiset maksut.
Sitä mä ihmettelen kun autoilijat aina jaksaa ruikuttaa ja ruikuttaa. Ei pitäis kyseisen vekottimen olla mikään itsestäänselvyys vaan luksusta.
Aika suuri osa PK-seudulla olevista käyttää julkisia. Meillä sekä minä että mieheni käymme töissä julkisilla. Yksi auto meillä on, mutta Töölössä asuvana sen käyttö on aika hankalaa kun aina pitää ettiä parkkipaikkaa tms.
Minun mielestä ihan hyvä, että autoilijoilta rokotetaan pk-seudulla kun tosiaan niitä muita vaihtoehtoja on.
Joskus harvoin kun menemme sitten autolla, maksamme ihan ilomielin kyseiset maksut.
Sitä mä ihmettelen kun autoilijat aina jaksaa ruikuttaa ja ruikuttaa. Ei pitäis kyseisen vekottimen olla mikään itsestäänselvyys vaan luksusta.
Anna kun arvaan: et ole itse Kehä kolmosen sisäpuolella.Ne Töölössä parkissa olevat autot ovat osa sitä ruuhkautumista. Siksi vain ajamiseen puuttuvat tietulli ovat rajoitettu ja osin väärä ratkaisu. Pääkaupunkiseutulaisille voitaisiin laittaa pakollinen gps-paikannus ja veloittaa 10 euroa jokaiselta päivältä, kun auto on Kehä kolmosen sisäpuolella.
Anna kun arvaan: et ole itse Kehä kolmosen sisäpuolella.
On aina helppoa kannattaa veroja/maksuja kun ei itse tarvitse niitä maksaa.Ne Töölössä parkissa olevat autot ovat osa sitä ruuhkautumista. Siksi vain ajamiseen puuttuvat tietulli ovat rajoitettu ja osin väärä ratkaisu. Pääkaupunkiseutulaisille voitaisiin laittaa pakollinen gps-paikannus ja veloittaa 10 euroa jokaiselta päivältä, kun auto on Kehä kolmosen sisäpuolella.
On aina helppoa kannattaa veroja/maksuja kun ei itse tarvitse niitä maksaa.
ja mitähän näistä on hyötyä Suomen kansalle??
Kuinkas usein olet tuota kymppiä maksamassa? Kerran vuodessa?Väärin, juurihan kerroin, että olen valmis maksamaan kympin jokaiselta vuorokaudelta, jonka autoni viettää kehä kolmosen sisäpuolella. Siis siellä, missä ruuhkat ovat ongelma.
Saako ihminen, joka ei polta tai ryyppää joka päivä, kannattaa tupakka- ja alkoholiveroa?