Mimmifutis osa II

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Niinkö? Näitkö tuon kaiken feministin käsikirjasta?
Istun ja ruikatan? Mistä ruikutan? Että naisen euro on vaan 10 senttiä vaikö mistäkö?
Asioista voi keskustella ruikuttamattakin. Ruikuttamista on se, että jos joku tuo esiin jonkin epäkohdan, aletaan siitä vetämään ihan hirveitä kilareita. "Eimuttakomiehetsitäjatätä"
"Niinmuttakomiehetsitäjatätä"
"..muttakomiehet ja naiset ei ees anna."

Asioista voi keskustella ruikuttamattakin. Ruikuttamista on se, että jos joku tuo esiin jonkin epäkohdan, aletaan siitä vetämään ihan hirveitä kilareita. "Eimuttakomiehetsitäjatätä"
"Niinmuttakomiehetsitäjatätä"
"..muttakomiehet ja naiset ei ees anna."
No minä tässä varmaan vähiten olen mitään kilareita ottanut. Nuo femakot täällä vinkuu, koska ovat huonoja pelaan eivätkä ansaitse samaa rahaa siitä kuin miehet.

Jaa ne juttelee vääristä asioista ja väärällä tavalla? No, tee ihmeessä fiksumpana oikea aloitus jostain paremmasta aiheesta ja keskustele siitä paremmin.
Ei minulle ole mikään ongelma heidän vinkumisensa... siinähän vinkuvat. Fakta ei muutu mihinkään. Ovat tasoltaan pikkupoikia heikompia, eivätkä ansaitse miesten palkkioita siinä missä nämä pikkupojatkaan eivät ansaitse.

Tämä aloitus eteni ihan hienosti ensimmäiset pari sivua, mutta sitten feministeiltä loppuivat argumentit ja alkoi vastapuolen haukkuminen ja trollaaminen. Meni siis ihan perinteisen kaavan mukaan.

T: eri
Vastapuolen? aaah... olet niitä sovinistiöykkäreitä, jotka näkee feministejä jokapaikassa ja tietenkin sodassa niiden kanssa. Eli kaikkien naisten ja tasa- arvoa kannattavien kanssa. Kyllä KVG feminismi.

Vastapuolen? aaah... olet niitä sovinistiöykkäreitä, jotka näkee feministejä jokapaikassa ja tietenkin sodassa niiden kanssa. Eli kaikkien naisten ja tasa- arvoa kannattavien kanssa. Kyllä KVG feminismi.
Sovinistiöykkäri... hahahahahahha.
Sinä olet feministiöykkäri.
Jos haluat tasa-arvoa niin naiset pelatkoon miesten kanssa samassa sarjassa ja käyköön armeijan.

Sovinistiöykkäri... hahahahahahha.
Sinä olet feministiöykkäri.
Jos haluat tasa-arvoa niin naiset pelatkoon miesten kanssa samassa sarjassa ja käyköön armeijan.
Olen mielelläni tasa- arvoa kannattava öykkäri.
Tasapäistäminen ei edelleenkään mielestäni ole tasa- arvoa. Mielestäni armejan pitäisi olla vapaavalintainen kaikille. Tosin tämän syntyvyyslaskun kanssa se ei varmaan onnistu.

Tasapäistäminen ei edelleenkään mielestäni ole tasa- arvoa. Mielestäni armejan pitäisi olla vapaavalintainen kaikille. Tosin tämän syntyvyyslaskun kanssa se ei varmaan onnistu.
Niin sun mielestäsi tasa-arvoa on se että miesten tienaamat rahat jaetaan naisille.
Sun mielipiteesi kansallisvaltion puolustuksesta romuttaa sen täydellisesti. Huomaa että naiset eivät ymmärrä politiikkaa.

Ei feminismi mitään tasa-arvoa kannata. Se ajaa naisten etuoikeuksia.
Mutta jatka toki öykkäröintiäsi, se on varma että ketään et saa puolellesi tuollaisella. :p

Ei feminismi mitään tasa-arvoa kannata. Se ajaa naisten etuoikeuksia.
Mutta jatka toki öykkäröintiäsi, se on varma että ketään et saa puolellesi tuollaisella. :p
On totta, että nykyisin tiedolle annetaan vähemmän tilaa. On totta, että jostain syystä tällaiset vaihtoehtoiset totuudet, kuten litteä maa, saa niin kovasti kannatusta. Mutta se, että uskooko ihmiset niihin, ei ole suoranaisesti minun ongelmani. Jos uskot, että feminismi ajaa jonkun 'etu'oikeuksia, niin se sinulle suotakoon. Jos haluat sulkea silmäsi totuudelta, niin ei ole minun päänsärkyni sivistää.

On totta, että nykyisin tiedolle annetaan vähemmän tilaa. On totta, että jostain syystä tällaiset vaihtoehtoiset totuudet, kuten litteä maa, saa niin kovasti kannatusta. Mutta se, että uskooko ihmiset niihin, ei ole suoranaisesti minun ongelmani. Jos uskot, että feminismi ajaa jonkun 'etu'oikeuksia, niin se sinulle suotakoon. Jos haluat sulkea silmäsi totuudelta, niin ei ole minun päänsärkyni sivistää.
No sinä olet hyvä esimerkki tiedonpuutteesta ja siitä miten se korvataan propagandalla.
Eiköhän feminismi liikkeen nimi jo kerro että kenen etua he ajavat, vai viittaako femi etuliite mielestäsi jotenkin miesten tasa-arvoon?

Yhtä utopista olisi väittää että sovinismi ajaa tasa-arvoa.

No sinä olet hyvä esimerkki tiedonpuutteesta ja siitä miten se korvataan propagandalla.
Eiköhän feminismi liikkeen nimi jo kerro että kenen etua he ajavat, vai viittaako femi etuliite mielestäsi jotenkin miesten tasa-arvoon?

Yhtä utopista olisi väittää että sovinismi ajaa tasa-arvoa.
Huhhuh. Kävin ensimmäisen tällaisen keskustelun joskus kakskytä vuotta takaperin. Nonii. Eli kun feminismi perustettiin, ei miehillä ollut mitään asiaa ajaa omaa tasa- arvoa, koska heillä oli jo kaikki. Mutta naiset tahtoivat äänestää, päästä töihin/ yliopistoihin ja saada perintöoikeuden. Näin liikkeestä muodostui feministinen liike.
Jostain luin, että sovinismi eroteltaisiin nykyisin mies ja nais-sovinisteihin, eli miessovinistit vastustaa naisia ja naissovinistit miehiä. Tai toisinpäin. However, nämä termit ei ole kuitenkaan oikeen ottaneet tuulta alleen. Valitettavasti. Nykyinen äärifeminismihän on hyvin, hyvin erikoista ja hvyin kaukana siitä, mitä se edustaa. Mutta silti ei voi vielä mielestäni sanoa, että feminismi ajaisi naisten etuoikeuksia.

Mutta älä käsitä väärin. Ymmärrän hyvin "äärifeministejäkin". Miksi nainen ei haluaisi itselleen etuoikeuksia? Jos mies menee pomolleen vaatimaan lisää palkkaa, on tämä lujatahtoinen tms. vaikka ei osaisikaan yhtään mitään. Mutta jos nainen tekee saman, on hän vaikea ja ilmeisesti öykkäri.

Mutta älä käsitä väärin. Ymmärrän hyvin "äärifeministejäkin". Miksi nainen ei haluaisi itselleen etuoikeuksia? Jos mies menee pomolleen vaatimaan lisää palkkaa, on tämä lujatahtoinen tms. vaikka ei osaisikaan yhtään mitään. Mutta jos nainen tekee saman, on hän vaikea ja ilmeisesti öykkäri.
Keksit itse olkiukon ja kävit kiihkoisasti sitä moukaroimaan.
0/5.

Joo, ja ne halus pyöräillä ja ajaa autoakin.
Tietääkseni naiset ovat vuosikausia saaneet ajaa pyörällä ja autollakin ainakin meillä Länsimaissa.
1963 Yhdysvalloissa tuli voimaan laki, jonka mukaan samasta työstä tuli maksaa sama palkka niin miehille kuin naisille.
Kaikkein eniten naurattaa paskapuhe että naisen euro on sitä ja tätä.... ette ymmärrä palkan ja ansion eroa. Se ei sinänsä yllätä että olette tyhmiä.

Teidän vinkuminen on muinaisjäänne, tervetuloa 2000-luvulle.

Huhhuh. Kävin ensimmäisen tällaisen keskustelun joskus kakskytä vuotta takaperin. Nonii. Eli kun feminismi perustettiin, ei miehillä ollut mitään asiaa ajaa omaa tasa- arvoa, koska heillä oli jo kaikki. Mutta naiset tahtoivat äänestää, päästä töihin/ yliopistoihin ja saada perintöoikeuden. Näin liikkeestä muodostui feministinen liike.
Jostain luin, että sovinismi eroteltaisiin nykyisin mies ja nais-sovinisteihin, eli miessovinistit vastustaa naisia ja naissovinistit miehiä. Tai toisinpäin. However, nämä termit ei ole kuitenkaan oikeen ottaneet tuulta alleen. Valitettavasti. Nykyinen äärifeminismihän on hyvin, hyvin erikoista ja hvyin kaukana siitä, mitä se edustaa. Mutta silti ei voi vielä mielestäni sanoa, että feminismi ajaisi naisten etuoikeuksia.
Kohta tulet varmaan selittämään jotain "luokkaeroista" joita vastaan feminismi taistelee. Luokkaerot ovatkin hirvittävä ongelma tälläisessa maassa jossa on ilmainen koulutus. :LOL::LOL::LOL::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
Tässä maassa nainen tai kuka tahansa muu idiootti voi opiskella ihan vapaasti lääkäriksi, metsuriksi, lähihoitajaksi, hitsaajaksi tai mitä ikinä haluaa. OMA VALINTA! Mutta ei... netissä vinkuminen on paljon tärkeämpää.
Se teiltä feministeiltä kyllä sujuu...

Yhteistyössä