Mitä mies tarkoittaa "tykkään silloin tällöin".

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Mitä mies tarkoittaa, kun kysyin et tykkääkö enää musta, ni vastaukseksi sain "silloin tällöin". Itselläni on sellainen tunne, ettei mies halua oikeesti olla tässä suhteessa mutta syystä tai toisesta ei lähde pois. Odottaako seuraavaa ihastusta? Uutta työpaikkaa että voisi muuttaa pois? Mieheltä on turha yrittää saada vastauksia.

Ehkä se tykkää sinusta silloin kun olet ns. "normaali" etkä kuormita tuollaisilla kysymyksillä tai muutenkaan kyseenalaista suhdetta. Mutta mistäpä minä tai kukaan muukaan täällä voisi sitä tietää?

Anna mennä, tuntuu olevan melko epätasapainoinen mieleltään kun ei tuon vertaa osaa omista tunteistaan edes kertoa enempää.
Satuttaa vaan sua ja sä satutat vaan itseäs...joten sano hänelle ettei siitä enää mitään tule, koska sinä ansaitset oikeasti parempaa kohtelua.
Enkä nyt tarkoita, että alappas etsimään itse joku parempi vaan ennenkaikkea arvosta itseäsi niin ettet jää tuollasen ihmisen kanssa enää olemaan...saatat vaan huomata olleese B vaihtoehtona, kunnes joku toinen tulee tilalle.

Silloin tällöin? Oikeasti? On kyllä vähän hämmentävää. Voihan se yrittää olla rehellinen ja tarkoittaa, että ei voi kokoajan tykätä toisesta 100prosenttisesti tjtn.
Mut en mä tollaista lasta katselisi.

• Tykkää
Reactions: Elena777

Yhteistyössä