Luin surullisen viestin ja ajattelin, että keskusteltaisi somen käytöstä.
Käytätkö liikaa somea?
Mitä vaikutusta somen käytöllä on parisuhteeseen/perhe-elämään?
Jne.
Toivon laajaa avointa keskustelua.
”Kyllä ainakin meidän parisuhteessa se on ollut SOME. Se vei naisen eikä ole takaisin tuonut. Meillä oli oikein antoisa ja tasapainoinen elämä ennen somea, kaikkea tuli tehtyä niin makkarissa kuin sen ulkopuolella. Naisesta pursui oikein into läpi usein. Meillä oli tapana viedä lapsikin yökylään mummille jotta vaimo sai haluamansa "seksiillan" kotona ilman häiriötekijöitä. Olihan se villiä menoa usein, Sitten tuli se perkeleen SOME, jota olen kutsunut parisuhteen tappajaksi. Vaimo alkoi kiinostua somesta, pikkuhiljaa, viihtyi siellä useammin ja pidempään. Kun ehdotin seksiä vaimo sanoi et joo lopetan pian, se lopetus kesti usein tunti pari kun vaimo hipsi sänkyyn ja lopun tiedätte, hyvät yöt ja se siitä seksistä kuten monesta muustakin asiasta. Puhelinkin on siinä käden ulottuvilla sarjoja ja leffoja katsellessa, aina pitää ottaa käteen ja näplätä. Sanoin kerran vaimolle et tuntuu toi puhelinkin olevan kuin huume sulle, jukolauta et toihan oikein suuttu. Aamulla kun vie vaimon töihin välillä se puhelin on heti kädessä kun istuu penkkiin ja näpyttely alkaa, ihan sairasta. Vaimolle on tietty kova pala myöntää totuus, some on nujertanut parisuhteesta hekuman pois eikä olla ainoa pariskunta, kuultu on aika vierestäkin kuinka toista kiinostaa vain puhelin ei kumppani. Minäkin ole somessa joskus tai pelaan, teen sen kuitenkin silloin kun vaimo ei ole kotona, huomioin mielummin naisen kuin somen toki sekin on jos laantunut se into.”
keskustelu.suomi24.fi
Käytätkö liikaa somea?
Mitä vaikutusta somen käytöllä on parisuhteeseen/perhe-elämään?
Jne.
Toivon laajaa avointa keskustelua.
”Kyllä ainakin meidän parisuhteessa se on ollut SOME. Se vei naisen eikä ole takaisin tuonut. Meillä oli oikein antoisa ja tasapainoinen elämä ennen somea, kaikkea tuli tehtyä niin makkarissa kuin sen ulkopuolella. Naisesta pursui oikein into läpi usein. Meillä oli tapana viedä lapsikin yökylään mummille jotta vaimo sai haluamansa "seksiillan" kotona ilman häiriötekijöitä. Olihan se villiä menoa usein, Sitten tuli se perkeleen SOME, jota olen kutsunut parisuhteen tappajaksi. Vaimo alkoi kiinostua somesta, pikkuhiljaa, viihtyi siellä useammin ja pidempään. Kun ehdotin seksiä vaimo sanoi et joo lopetan pian, se lopetus kesti usein tunti pari kun vaimo hipsi sänkyyn ja lopun tiedätte, hyvät yöt ja se siitä seksistä kuten monesta muustakin asiasta. Puhelinkin on siinä käden ulottuvilla sarjoja ja leffoja katsellessa, aina pitää ottaa käteen ja näplätä. Sanoin kerran vaimolle et tuntuu toi puhelinkin olevan kuin huume sulle, jukolauta et toihan oikein suuttu. Aamulla kun vie vaimon töihin välillä se puhelin on heti kädessä kun istuu penkkiin ja näpyttely alkaa, ihan sairasta. Vaimolle on tietty kova pala myöntää totuus, some on nujertanut parisuhteesta hekuman pois eikä olla ainoa pariskunta, kuultu on aika vierestäkin kuinka toista kiinostaa vain puhelin ei kumppani. Minäkin ole somessa joskus tai pelaan, teen sen kuitenkin silloin kun vaimo ei ole kotona, huomioin mielummin naisen kuin somen toki sekin on jos laantunut se into.”
Pahin myrkky parisuhteessa - - Suomi24 Keskustelut
Kyllä ainakin meidän parisuhteessa se on ollut SOME. Se vei naisen eikä ole takaisin tuonut. Meillä oli oikein antoisa ja tasapainoinen elämä ennen som...