Onko noloa 23v neitsyt ja ei ole koskaan seurustellut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Miten se voi olla kohdallani sitoutumiskammoa, kun kukaan ei ole halunnut kanssani sitoutua? Varmasti kun ikää on tullut lisää ja kokemattomuus säilynyt niin olen alkanut "kammoamaan" ihmisiä, koska en halua paljastua. Näin ei kuitenkaan ole aina ollut.

Nolous on sama kuin häpeä. Häpeää tunnen joka ikinen hetki.
Mulla oli nuorena sama juttu. En vain tavannut ketään joka olisi kiinnostunut minusta. En puhu teini-iästä. En ollut kokematon omasta halusta.

Itsekin olen lukenut netistä, ettei nykynaisille kelpaa muu kuin pankkiirilääkäri jolla on jykevä leuka. Kiitos netttideittien on myös jokaiselle naiselle tarjolla sadoittain näitä jykeväleukaisia pankkiirilääkäreitä, ja naisen ainoaksi hommaksi jää valita lukemattomien erinomaisten mieskandidaattien joukosta se paras.
Ja minä olen lukenut, että miehille kelpaa vain etelä-amerikkalaiset kauniit naiset, jotka jakavat kuvia sekä ylä- että alapäästään bikineissä. Mitä luulet, kannattaako ihan kaikkeen uskoa? Aika harva suomalaisista kuitenkaan on naimisissa bikineissä heiluvien pankkiirilääkäreiden kanssa.

Itsekin olen lukenut netistä, ettei nykynaisille kelpaa muu kuin pankkiirilääkäri jolla on jykevä leuka. Kiitos netttideittien on myös jokaiselle naiselle tarjolla sadoittain näitä jykeväleukaisia pankkiirilääkäreitä, ja naisen ainoaksi hommaksi jää valita lukemattomien erinomaisten mieskandidaattien joukosta se paras.
Älä usko kaikkea mitä lukee netissä. Monien naisten kohdalla tuo ei pidä paikkansa.

Ap:lle.
On ihan normaalia. Vaikka kolmikymppiseksi. Eikä kannata paniikissa alkaa pörrätä sinne tänne, sen oikean voi kohdata keski-iässäkin.

Mutta samaan aikaan sanon: älä päästä itseäsi "luutumaan". Hommaa piilarit ja meikkaa kevyesti, ja pilkettä silmäkulmaan.

Mulla on pari keski-ikäistä ikisinkkukaveria jotka on jotenki psyykkisesti muumioituneet sinkkuuden myötä.
Vuosikausien yksin vatvominen on tehnyt tehtävänsä, ja semmoinen iloinen rentous on ainakin toisesta poissa. Ovat kireitä kuin viulunkieli. Sillä aikaa perheelliset on marinoituneet semmosessa yövalvomis-vaipanvaihto-perheriita-korvatulehdus -mankelissa, ja ovat pehmeitä ja lupsakoita.

(Nyt en tarkoita eronneita)

• Tykkää
Reactions: Lispetti
Ei se nyt ihan noin mene. Siltikin toive ja halu on normaalista miehestä. Siihen normaaliuden malliin ei kokematon keski-ikäinen mies sovi.
Mä en ole varma. Jos siis mies olis muuten normaali, eikä olis mitään turhia mielenterveyshäiriöitä suhteettomuudesta, mitään naisvihaa tai muuta vihaa, painolastia tunteissa/ajatuksissa tms. niin miksi kokemattomuus olis totaali turn off.
Tietenkin varmaan sitä itse miettisi, että tyypillä olis jokin vika, tai että jos pääsee naisen makuun, niin haluaisi kokeilla useampia.. mut ei kai pelkästään kokemattomuus ole se juttu?

Mä en ole varma. Jos siis mies olis muuten normaali, eikä olis mitään turhia mielenterveyshäiriöitä suhteettomuudesta, mitään naisvihaa tai muuta vihaa, painolastia tunteissa/ajatuksissa tms. niin miksi kokemattomuus olis totaali turn off.
Tietenkin varmaan sitä itse miettisi, että tyypillä olis jokin vika, tai että jos pääsee naisen makuun, niin haluaisi kokeilla useampia.. mut ei kai pelkästään kokemattomuus ole se juttu?
Se jolla on poikuus jäljellä ei ole mikään mies vaan poika. Se on häpeä olla kolmekymppisenä poika.

Naiselle neitsyys on kunnia-asia. Se osoittaa, että nainen on puhdas (neitseellinen) ja mies voi ottaa naisen vaimokseen tuntematta häpeää.

Toisaalta jos neitsyys on mennyt, niin asian voi korjata neitsyyden palautusleikkauksella. Tälläin saadaan hääyönä veret lakanoille ja tuore aviomies voi olla tyytyväinen.

Ap:lle.
On ihan normaalia. Vaikka kolmikymppiseksi. Eikä kannata paniikissa alkaa pörrätä sinne tänne, sen oikean voi kohdata keski-iässäkin.

Mutta samaan aikaan sanon: älä päästä itseäsi "luutumaan". Hommaa piilarit ja meikkaa kevyesti, ja pilkettä silmäkulmaan.

Mulla on pari keski-ikäistä ikisinkkukaveria jotka on jotenki psyykkisesti muumioituneet sinkkuuden myötä.
Vuosikausien yksin vatvominen on tehnyt tehtävänsä, ja semmoinen iloinen rentous on ainakin toisesta poissa. Ovat kireitä kuin viulunkieli. Sillä aikaa perheelliset on marinoituneet semmosessa yövalvomis-vaipanvaihto-perheriita-korvatulehdus -mankelissa, ja ovat pehmeitä ja lupsakoita.

(Nyt en tarkoita eronneita)
Mikä vika silmälaseissa on? Miksi pitäisi hommata piilarit? Kai tiesit, että kaikille ei piilarit sovi?

Miksette naisettomat miehet rupea uskovaisiksi? Seuroista löytyy kaikille vaimo. Ja heti häiden jälkeen päästään muuttamaan yhteen ja laittamaan aviovuoteessa ensimmäiset lapset alulle.

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
Onko noloa 23v neitsyt ja ei ole koskaan seurustellut?
Onko noloa olla 23v neitsyt joka ei ole koskaan seurustellut? Itse en koe olevani erityisen ruma mutta en myöskään erityisen kauniiksi. Käytän silmälaseja ja koen olevani ns. normaalin näköinen. Luonteeltani en myöskään ole inhottava, tosin ehkä hieman ujohko. Minulla on ystäviä, joiden kanssa käydään leffassa, ulkona...,käyn aina välillä baarissa yms. Välillä vaan tulee sellanen olo, että pitäisi olla jo kokemusta näistä asioista. Mitä mieltä ootte?
Mielestäni se on enemmän sääli, mikäli itse haluaisit seurustella ja kokemusta, sekä pidät nykyistä asiantilaa nolona. Todennäköisesti myöhemmin kokemusta saaneena pidät nykyistä toimintaasi turhana ajan tuhlauksena. Elastisen sanoin: "Mun pahin vastukseni kattoo peilistä mua. Se haastaa ja aina pyrkii mun pään kääntämään." Tarvitsisit vain sopivan pään kääntäjän, joka murtaa itsekritiikin epävarmuuden.

Mikä vika silmälaseissa on? Miksi pitäisi hommata piilarit? Kai tiesit, että kaikille ei piilarit sovi?
Vain harva nainen on rilleissä kauniimpi. Jos nuori nainen käyttää rillejä, antaa itsestään nörtimmän ja tylsemmän kuvan.

Ja tuo neuvo siksi, että ap:ta ilmeisesti sinkkuus vaivaa aika ajoin. Jos ei vaivaa, niin sit voi laittaa vaikka mitkä pullonpojat päähänsä.

Vain harva nainen on rilleissä kauniimpi. Jos nuori nainen käyttää rillejä, antaa itsestään nörtimmän ja tylsemmän kuvan.

Ja tuo neuvo siksi, että ap:ta ilmeisesti sinkkuus vaivaa aika ajoin. Jos ei vaivaa, niin sit voi laittaa vaikka mitkä pullonpojat päähänsä.
Jos nainen on kaunis niin rillit ei tee rumaksi. Kuha ei käytä sellaisia rillejä mitkä ei sovi henkilölle.

Kaikki ei vaan voi käyttää piilolinssejä. Ja mitä vikaa silmälaseissa on? Nykyään kehysmuoti on todellakin aikaansa seuraava ja kehyksiä valitessa taatusti löutyy jokaiselle sopivat eikä se optikko mikään puunsilmä ole, että antaisi asiakkaan valita itselleen epäsopivat kehykset. Ellei sitten asiakkaan persoonallisuus juuri vaadi ns.kohahduttavia kehyksiä.
Silmälasit osaavat myös olla varsin seksikkäätkin..

• Tykkää
Reactions: Mustakettu
Kaikki ei vaan voi käyttää piilolinssejä. Ja mitä vikaa silmälaseissa on? Nykyään kehysmuoti on todellakin aikaansa seuraava ja kehyksiä valitessa taatusti löutyy jokaiselle sopivat eikä se optikko mikään puunsilmä ole, että antaisi asiakkaan valita itselleen epäsopivat kehykset. Ellei sitten asiakkaan persoonallisuus juuri vaadi ns.kohahduttavia kehyksiä.
Silmälasit osaavat myös olla varsin seksikkäätkin..
Niu niu.

Olet niin väärässä kuin olla ja voit. Nörtit on tunnetusti kinkimpiä petipuuhissa. Sitäpaitsi sähän oot nainen. Jos heteronainen hakee miestä, niin senhän ei kannata kuunnella sun neuvoja.

Olet niin väärässä kuin olla ja voit. Nörtit on tunnetusti kinkimpiä petipuuhissa. Sitäpaitsi sähän oot nainen. Jos heteronainen hakee miestä, niin senhän ei kannata kuunnella sun neuvoja.
Miksei ap:n (joka on nainen) ei kannattaisi kuunnella mun neuvoja? Monet äijät on olleet kiinnostuneita musta nuorempana.

Ap on parhaassa pariutumisiässä. Parastahan olisi, jos ihmiset eivät katsoisi liikaa ulkonäköä. Mutta valitettavasti katsovat.

No en silti ymmärrä, miksi pitäisi olla nolo/ tuntea häpeää parisuhteettomuudesta. Ehkä tunnet sitä kehosta tai elämäntilanteesa, tunnetko olevasi epäkelpo tai huonompi kuin muut? Sellaisesta ymmärtäisin paremmin.
Ehkä vaikka työttömät eivät häpeä, koska ovat työttömiä, vaan siksi, että eivät koe täyttävänsä yhteiskunnan vaatimuksia. Ehkä rumat ihmiset häpeävät, koska yhteiskunta on antanut kauneuden muotin, johon tulisi mahtua.. en tiedä, pohdin vain. Korjaa, jos olen väärässä.
Se on kuitenkin sinun elämäsi, jota elät. Jos tunnet häpeää ja et halua tuntea häpeää, niin se on niinsanotusti paksa juttu.
Mitä sanot, pysyiskö siitä häpeästä luopumaan ja katsomaan, olisiko maailmalla mitään muuta kivaa tarjottavana? Jos eläisikin sen radikaalisti jotenkin toisella tavalla, kuin mitä kaikki muut sanovat?
Kyllä tunnen.

Tuota viimeisen kappaleesi juttua aina suositellaan. Kokemattoman pitäisi olla joku uniikki lumihiutale, jonka pitäisi löytää töyttymys elämäänsä ja onni arkeensa jostain muusta kuin niistä asioista joiden kautta 99% ihmisistä elämäänsä rakentaa ja jatkuvasti tavoittelee. Ehkä me haluamme olla vain ihan keskinkertaisia, normaaleja ja, koska emme ole aiheuttaa tämä meille ahdistusta ja häpeää?

Nämä ovat osa kokemattomuuden painolastia. Ei niitä voi erotella pois. Jollekin se este on kokemattomuus, jollekin nuo muut mainitsemasi jutut ja jollekin ne kaikki yhdessä. Harvassa ovat ne, jotka eivät noista yhdestäkään välitä. Poikkeavuus ja sosiaalisista normeista poikkeaminen koetaan outona ja pelottavana - kaikissa asioissa. Kyllä mä sen ymmärrän. Ei se silti todellisuutta muuta miksikään.

Onpas sulla vanhanaikainen ja lapsellinen ajattelutapa. Silmälasit on nykyään hyvin erilaisia kuin sun nuoruudessa ja niissä voi näyttää todella hyvältä. Ei silmälasit automaattisesti tee ihmistä rumaksi. Eri asia jos valitsee itselleen täysin sopimattomat silmälasit.

Mulla on ollut silmälasit 17-vuotiaasta asti. Piilareita käytän vain juhlissa tai baarissa. En jaksa niiden kanssa eikä ole vielä löytynyt sellaisia joita voisin pitää koko päivän joka päivä. Ja vaikka löytyisi niin siitepölyaikana ei tulisi mieleenkään tukkia piilareita silmiin. Silmälaseista huolimatta löysin nuorempana miehen itselleni ja saimme lapsen. Ero tuli myöhemmin, mutta silti silmälaseista huolimatta löytyi myöhemmin uusi mies jonka kanssa olen nykyään naimisissa.

Eli koitapas vähän laajentaa ajatusmaailmaa. Tässäkin asiassa.

Yhteistyössä