V
vierailija
Vieras
Koronarajoitusten purkamisesta pahaa takapakkia - tartuntojen määrä lähti Euroopassa nousuun (25.6.20)
WHO on asiasta erittäin huolissaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a0a5ad59-e15d-46a0-b390-d1943dae1867
Koronarajoitusten purkamisesta pahaa takapakkia - tartuntojen määrä lähti Euroopassa nousuun ensimmäistä kertaa kuukausiin
Maailman terveysjärjestö WHO on kertonut, että koronatartuntojen määrä on lähtenyt Euroopassa ”huomattavaan nousuun” ensimmäistä kertaa kuukausiin.
Eri puolilla Eurooppaa erilaisia rajoituksia on pikku hiljaa purettu ja se on johtanut uuteen tartuntojen aaltoon. Näin on käynyt 11 maassa, joita WHO ei eritellyt.
Eihän tuo ihme ole kun kaikkia ryhmäytymis- ja parveilurajoituksia puretaan ja esim. terasseilla - jopa osin seinillä suljetuissa - ihmiset ovat kuin sillit purkissa.
Ja tämä avautuva turha huvimatkailu, älkää nyt hyvät ihmiset matkustelko vielä ulkomaillekin. Ei millään jaksa uutta karanteenia, ja maalis-huhtikuun 2 kk kestäneen ykkösepidemian sijaan tämä seuraava on syys-lokakuusta huhtikuuhun, koko viileän kauden, eli 7-8 kk kakkosepidemiaa sulkuineen, tai vaihtoehtoisesti ruumiskasoineen. Mikäli Suomi haluaakin ottaa sen nyt vastaan Ruotsin mallin mukaan, ettei talous ja elinkeinoelämä "muka" kärsi. Eikä STM ja THL ole antanut edes maskisuositusta, joka kaupoissa, julkisissa kulkuneuvoissa ym. ryhmäytymispaikoissa olisi ehdoton epidemian alkaessa taas riehua valtoimenaan.
Pahalta näyttää.
WHO on asiasta erittäin huolissaan.
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/a0a5ad59-e15d-46a0-b390-d1943dae1867
Koronarajoitusten purkamisesta pahaa takapakkia - tartuntojen määrä lähti Euroopassa nousuun ensimmäistä kertaa kuukausiin
Maailman terveysjärjestö WHO on kertonut, että koronatartuntojen määrä on lähtenyt Euroopassa ”huomattavaan nousuun” ensimmäistä kertaa kuukausiin.
Eri puolilla Eurooppaa erilaisia rajoituksia on pikku hiljaa purettu ja se on johtanut uuteen tartuntojen aaltoon. Näin on käynyt 11 maassa, joita WHO ei eritellyt.
Eihän tuo ihme ole kun kaikkia ryhmäytymis- ja parveilurajoituksia puretaan ja esim. terasseilla - jopa osin seinillä suljetuissa - ihmiset ovat kuin sillit purkissa.
Ja tämä avautuva turha huvimatkailu, älkää nyt hyvät ihmiset matkustelko vielä ulkomaillekin. Ei millään jaksa uutta karanteenia, ja maalis-huhtikuun 2 kk kestäneen ykkösepidemian sijaan tämä seuraava on syys-lokakuusta huhtikuuhun, koko viileän kauden, eli 7-8 kk kakkosepidemiaa sulkuineen, tai vaihtoehtoisesti ruumiskasoineen. Mikäli Suomi haluaakin ottaa sen nyt vastaan Ruotsin mallin mukaan, ettei talous ja elinkeinoelämä "muka" kärsi. Eikä STM ja THL ole antanut edes maskisuositusta, joka kaupoissa, julkisissa kulkuneuvoissa ym. ryhmäytymispaikoissa olisi ehdoton epidemian alkaessa taas riehua valtoimenaan.
Pahalta näyttää.