Juhlissa paskominen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja nolona
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

nolona

Vieras
Olen seurustellut kohta vuoden miehen kanssa jolla on huono tapa käydä paskalla aina kun olemme jossain juhlissa tai iltaa viettämässä kavereiden kanssa. Ei kertaakaan etteikö näin kävisi. Ei siinä mitään jos mies paskoisi muutamassa minuutissa, mutta se lukittautuu vessaan puoleksi tunniksi vähintään. En tajua miten mies kehtaa istua vieraiden luona niin kauan huussissa! Enkä tajua mksi se ei voi käydä paskalla kotona tai pidättäytyä juhlien aikana. Usein kun mies istuu paskalla vessajono kasvaa ja joskus on käynyt niin että naisetkin ovat joutuneet menemään ulos kuselle ettei siideri valuisi pöksyihin.

Asia ei vaivaa minua niin paljon kun olemme juhlimassa miehen kavereiden kanssa, koska he tuntevat hänet ennestään. Miehen paskominen on hänen kavereidensa keskuudessa tunnettu asia ja yleinen vitsailun aihe. Mutta kun olemme minun kavereiden luona mua hävettää aivan mielettömästi! Varsinkin kun olemme sellaisien kavereiden luona joita mies ei ole vielä tavannut ja joita ei tunne ennestään. Mun kaveripiirissä nimittäin ei ole aikaisemmin tämmöstä tapausta nähty.

Naurakaa vaan jos huvittaa, mutta musta tämä on todella noloa! Eikä tämä ole edes provo. Mitä mieltä te muut, onko mulla aihetta hävetä miehen takia vai pitäiskö olla vaan että "ihan normaaliahan paskantaminen on".

Olen seurustellut kohta vuoden miehen kanssa jolla on huono tapa käydä paskalla aina kun olemme jossain juhlissa tai iltaa viettämässä kavereiden kanssa. Ei kertaakaan etteikö näin kävisi. Ei siinä mitään jos mies paskoisi muutamassa minuutissa, mutta se lukittautuu vessaan puoleksi tunniksi vähintään. En tajua miten mies kehtaa istua vieraiden luona niin kauan huussissa! Enkä tajua mksi se ei voi käydä paskalla kotona tai pidättäytyä juhlien aikana. Usein kun mies istuu paskalla vessajono kasvaa ja joskus on käynyt niin että naisetkin ovat joutuneet menemään ulos kuselle ettei siideri valuisi pöksyihin.

Asia ei vaivaa minua niin paljon kun olemme juhlimassa miehen kavereiden kanssa, koska he tuntevat hänet ennestään. Miehen paskominen on hänen kavereidensa keskuudessa tunnettu asia ja yleinen vitsailun aihe. Mutta kun olemme minun kavereiden luona mua hävettää aivan mielettömästi! Varsinkin kun olemme sellaisien kavereiden luona joita mies ei ole vielä tavannut ja joita ei tunne ennestään. Mun kaveripiirissä nimittäin ei ole aikaisemmin tämmöstä tapausta nähty.

Naurakaa vaan jos huvittaa, mutta musta tämä on todella noloa! Eikä tämä ole edes provo. Mitä mieltä te muut, onko mulla aihetta hävetä miehen takia vai pitäiskö olla vaan että "ihan normaaliahan paskantaminen on".
entäs jos kaveri jännittää kyseisiä tilanteita ja reagoi niihin mahallaan? muuan tuttu jännitti autolla ajamista sen verran, että oli vesipaskalla monta päivää ennen "kaupunkireissua". sinällään ajossa ei ollut mitään vikaa, hermoissa ja sitä kautta ryppynarussa kylläkin...

joko varovaista siedätyshoitoa tai vähennä juhlia. mollaatko muuten siippasi muiden kuullen? jos möläyttelet kaikenlaista "meidän lutuisesta auvosta" milloin missäkin pulassa, siinähän pötsissä jyllää miettiessä mitä se akka seuraavaksi keksii

Viimeksi muokattu:
Meidän lapset oppivat lukemaan vessassa ex:n uudelta mieheltä. Nyt ne sitten jonottavat vessaan ja siellä on pino Aku Ankkoja. Jos ei lukeminen ala maittamaan muualla, niin otan vessasta oven pois. Pitäähän minunkin päästä vessaan ja usein on jopa kiire.

Kieltämättä epämiellyttävää ja luultavasti jo kotoa opittu tapa. Että joka välillä on käytävä wäiskillä. yritä selittää asia miehellesi. Ei kyläreissuilla kuulu istua puolta iltaa vessassa. Ottakoon vaikka ulostuslääkettä muutama tunti ennen lähtöä, että ennättää hoitaa homman kotona. Ymmärrän täysin nolostumisesi.

entäs jos kaveri jännittää kyseisiä tilanteita ja reagoi niihin mahallaan? muuan tuttu jännitti autolla ajamista sen verran, että oli vesipaskalla monta päivää ennen "kaupunkireissua".

Jos ap:n mies jännittäisi, hänen mahansa tosiaan toimisi aika liukkaasti eikä siis istuisi vähintään puolta tunita vessassa kuten ap kirjoitti.
Kyse taitaa olla opitusta tavasta ja siitä ettei mies oikein ymmärrä käytöstapojen alkeita. Juhlissa ei sentään joka kerta sovi istua iltaa paskalla. Asian voi tosiaan hoitaa vaikka ulostuslääkkeillä ennen juhliin lähtöä.
Ihan syystä ap onkin nolona, minäkin olisin jos oma miesystävä vastaavaa tekisi.

Viimeksi muokattu:
Ota reilusti asia puheeksi ja kysy, mihin miehellä menee joka kerta yhtä paljon aikaa vessassa. Eikö hän halua olla muiden seurassa, siis onko jotenkin estynyt, onko jotakin kahvikuppineuroosia tai muuta, jonka vuoksi haluaa olla pois näkyvistä? Ei kai joka vessassa lukemista luulisi olevan ja jos on ahdistunut ja tyydyttää itseään, ei siihenkään luulisi puolta tuntia menevän. Puhuminen lie ainut tapa hoitaa asiaa.

Tulee vääjäämättä mieleen,naisille kelpaa,kunhan on munat roikkumassa jalkovälissä.Kaikenmaailman kummajaisten kanssa tykkäävät olla.Meikäläinen ,en kyllä huolis jotain tollasta ihmettä oman kattoni alle. Pitääkö alkaa laskee rima maantasolle.Nainen kun nainen,kaikki kelpaa.Kunhan on ykslahkeinen.
Ei se onnistu.Kyllä se näin on.Oma vaatimukseni on,vähintäin omaa tasoani oleva nainen.
Miten verrata miehen ja naisen tasoa keskenään?Se ainakin,mitään simppeliä höntsyä en huoli.
Kun ulkonäköpuoli ja muut tasovaatimukset täyttyvät,olen käytettävissä.

Ehkä se on läpipasko? Onneksi meillä on 2 vessaa, ja toinen vessa on pyhitetty pienelle hädälle ja se toinen isolle. Ei tartte meikata p*n hajussa eikä vieraidenkaan odottaa nolona pääsyä vessaan. Mutta kyllä muakin nolottaisi jos mieheni istuisi p:llä pitkään kylässä. Onneksi se ei pasko niin usein ja ei koskaan kylässä. Ehkä mies syö liikaa kaikkea p*kaa? Jostainhan se on tultava ulos.

Ongelma on varmaankin psyykkinen ja ratkaisu sen mukainen. Hänellä varmaan on joku sielun solmu, joka laukaisee ulostamisentarpeen sosiaalisissa tilanteissa. Sen selville saamiseen tarvitaan asiantuntijan apua.

Olen seurustellut kohta vuoden miehen kanssa jolla on huono tapa käydä paskalla aina kun olemme jossain juhlissa ".

Minä olen myös sellainen että mun on käytävä isolla hädällä kylässä, duunissa, tavaratalossa, ruokaravintolassa jne. En istu kyllä siellä puolta tuntia vaan ihan perusajan... :)

Minä olenkin aina ihmetellyt muita, jotka sanoo ettei koskaan käy em. paikoissa p***kalla..Onkohan ihan terveellistä pidätellä tuntikaupalla hätäänsä, ja päivittäin. Olin taannoin pienessä duunipaikassa missä kieltämättä olin ainoa p**llakävijä, mutta tänä päivänä ihmettelen, miksi he panttaavat itseensä tuntikaupalla sitä p**aa...

Viimeksi muokattu:
Minusta siihen ulostustarpeeseen on syynsä. Ja ei oikein kuulosta normaalilta, että koko ajan pitää vessassa istua ja varsinkin, jos on löysä vatsa. Syytä kannattaa hakea ensin ruokavaliosta ja sitten vasta psyykkiseltä puolelta. Armeijassa oli suora kutonen aina keskiviikkoisin kahvin jälkeen aamulla (kuus pyttyä rinnakkain ja jokaisella mies)
Luulisi, että on väsynyt olo, jos ei ehdi ruoka edes imeytymään.

Toimiiko hän muulloinkin samalla tavalla - että siis istunnot kestävät kymmeniä minuutteja? Ellei niin tuntuisi kummalliselta, että hermostuneisuus saisi hänen vatsansa kovalle kun se niin kuin tässä mainittu on yleensä menee sitten ruikulille.

Ja kaverit tietävät taipumuksesta, tietänet sitten sinäkin... Ja tämä siis vain kylässä ei kotioloissa? No mitäs tässä teeskentelemään, sanon sen mikä monelle muullekin tulee mieleen: runkkaako se siellä?

Voisi tietysti kuvitella, että haluaa pakoilla ujouttaan esmes sun ystäviä, mutta omassa kaverijengissä niin hmmm.

Ehkä hänellä on IBS (ärtyvän suolen oireyhtymä)? Varsin ikävä tauti, minkä kanssa joutuu usein tuollaisiin kiusallisiin tilanteisiin.

Itse joudun käymään "kakkosella" useita kertoja päivässä, yleensä 3-6 kertaa. Yleensä nopsaa, mutta oireiden ollessa pahat istunnot tosiaan kestävät hyvinkin puoli tuntia. Tylsäähän se on, ja noloa, mutta jos pidättelen tuntitolkulla tulee vatsa todella kipeäksi ja ihan hirveät ilmavaivat. Se vasta noloa onkin ja kivuliasta. Ei siellä vessassa oikeasti ole mukava istua, mutta tälläiselle vaivalle vaan ei voi mitään.

Ihan vain vinkkinä tämä, ei se mieskään siellä välttämättä huvikseen aikaa vietä!

Ehkä hänellä on IBS (ärtyvän suolen oireyhtymä)? Varsin ikävä tauti, minkä kanssa joutuu usein tuollaisiin kiusallisiin tilanteisiin.

Itse joudun käymään "kakkosella" useita kertoja päivässä, yleensä 3-6 kertaa. Yleensä nopsaa, mutta oireiden ollessa pahat istunnot tosiaan kestävät hyvinkin puoli tuntia. Tylsäähän se on, ja noloa, mutta jos pidättelen tuntitolkulla tulee vatsa todella kipeäksi ja ihan hirveät ilmavaivat. Se vasta noloa onkin ja kivuliasta. Ei siellä vessassa oikeasti ole mukava istua, mutta tälläiselle vaivalle vaan ei voi mitään.

Ihan vain vinkkinä tämä, ei se mieskään siellä välttämättä huvikseen aikaa vietä!

Tuttua on ärtynyt suoli täälläkin, eikä se aina aikaa ja paikkaa kysy.Ja pidättely saattaa olla aivan mahdotonta.

Minä myös ihmettelen, että kuinka muille vastaajille on täysin outo ilmiö, että vaikka suoli toimisikin liukkaasti, sitä tavaraa saattaa tulla liukkaasti pidemmän ajan kuin muutaman minuutin. Tai muutaman minuutin useammassa jaksossa.

Minä suosittelisin hankkimaan apteekista ei todellakaan laksatiiveja, vaan Imodiumia

Viimeksi muokattu:
Mites sitten jos jätkän peräpää pitää vielä hirveää melua paskomisen aikana? Kuuluu kaikki törähdykset ja tirinät ja molahdukset. Se vasta noloa on, varsinkin kun vessa ei yleensä ole hirveän äänieristetty alue. Eikö sitä aukkoaan osaa sen vertaa hallita ettei kaikki räjähdä hirveänä pommina pönttöön. Varsinkaan miehillä ei tunnu olevan mitään häpyä vessaäänten suhteen. Todella kuvottavaa.

Ei viitsi tämän takia hirveästi viedä omaa kollia kavereille tai vanhemmille, kun saa aina jännittää että mikä varpusparvi siellä vessassa taas piukasti pörähtää. Ja olen täysin tosissani!

Ei sitä voi kontrolloida milloin paskahätä iskee. Kun alkaa peräsuolta painostamaan, niin silloin alkaa. Perse ei katso, että ollaanko nyt jossain juhlissa, kylässä tai ryyppäämässä.

" miten ei voi käydä paskalla kotona tai pidättäytyä juhlien aikana".

Voi jeesus. Luuletko tosiaan että jos on kova hätä, niin sitä pystyy väkisin pitää sisällä? Tai mitä jos kotona ei satu heikityttämään?

Itselläni on sellainen maha, että jos alkaa takapuolta painostamaan, niin silloin mennään eikä meinata, tai muuten tulee housuihin.

Pienet on murheet sullakin. Tietääkö miehesi että olet tuollainen pissaliisa, ja elämäsi menee pilalle siitä kun et siidereissäsi pääse kuselle viiden minuutin välein, tai että hänen paskantamisensa on sinulle elämää suurempi ongelma?

Alkuperäinen kirjoittaja myös nopea suoli;10316950:
Minusta siihen ulostustarpeeseen on syynsä. Ja ei oikein kuulosta normaalilta, että koko ajan pitää vessassa istua ja varsinkin, jos on löysä vatsa. Syytä kannattaa hakea ensin ruokavaliosta ja sitten vasta psyykkiseltä puolelta. Armeijassa oli suora kutonen aina keskiviikkoisin kahvin jälkeen aamulla (kuus pyttyä rinnakkain ja jokaisella mies)
Luulisi, että on väsynyt olo, jos ei ehdi ruoka edes imeytymään.

Olikohan tuo vastaus mulle? No enivei.. Siis en minä toki jatkuvasti kaki! :) Saikohan mun tekstistä sellaisen käsityksen, että olen yhtenään pytyllä.. Tarkoitin että hätä voi tulla missä vain, ja kykenen (ja on pakkokin koska en pysty pidättelemään tuntikaupalla eikä se ole takuulla terveellistäkään) käymään kakilla vaikka kauneushoitolan toiletissa jos sellaisessa ollessani hätä sattuisi yllättämään.

Ummetusta ei mulla ole, varmaan johtuu siitäkin kun syön monipuolisesti ja todellakin käyn veskissä kun hätä tulee enkä panttaa sitä tunti kaupalla. Jossain oli juttua, että lapset koulussa eivät käy veskissä vaan vasta kotona, se ei voi olla terveellistä!

Mites sitten jos jätkän peräpää pitää vielä hirveää melua paskomisen aikana? Kuuluu kaikki törähdykset ja tirinät ja molahdukset. Se vasta noloa on, varsinkin kun vessa ei yleensä ole hirveän äänieristetty alue. Eikö sitä aukkoaan osaa sen vertaa hallita ettei kaikki räjähdä hirveänä pommina pönttöön. Varsinkaan miehillä ei tunnu olevan mitään häpyä vessaäänten suhteen. Todella kuvottavaa.

Ei viitsi tämän takia hirveästi viedä omaa kollia kavereille tai vanhemmille, kun saa aina jännittää että mikä varpusparvi siellä vessassa taas piukasti pörähtää. Ja olen täysin tosissani!

Olen jossain kyläpaikoissa huomannut saman! Meillä on kunnon äänieristys koska asumme vanhassa, 40-luvulla rakennetussa kivitalossa, ja veski ei ole olkan/makuuhuoneen tai keittiön välittömässä läheisyydessä. Mutta monissa nykyasunnoissa on, ja äänieristys nollan luokkaa. Kuuluu sitten tooooosi hyvin kaikki nuo mainitsemasi äänet!!!!

Btw, miks paskahuusi pitää laittaa makkarin viereen, ja äänieristys tasoa A4-paperi. Romantiikka on tosi kaukana kun toinen siellä piereskelee vartin ja sitten tulee sänkyyn romanttiset puuhat mielessään. Hyi helvetti.

Viimeksi muokattu: