I
ihmettelevätär
Vieras
Seurustelen 35-vuotiaan akateemisesti koulutetun miehen kanssa. Emme asu siis yhdessä mutta vietämme viikonloppuja toistemme luona. Hän urheilee, ja alkoholiongelmaa ei ole. Käymme joskus baarissa kavereiden kanssa, ja hän juo aina "perisuomalaisesti" . Minua häiritsee se kun tulemme asunnolle, hänen täytyy aina hakea likaämpäriksi tarkoitettu ämpäri sängyn viereen jos sattuu tulemaan oksennus eikä kerkiä vessaan. Ei hän aina oksenna mutta joskus kyllä, eikä tässä olekaan se alkoholin kokonaismäärä se ongelma vaan tuo todella inhottava tapa. Olemme seurustelleet 8 kk. Romantiikka on kaukana jos se ämpäri tulee käyttöön ja se haisee siinä pitkälle aamupäivän kun mies makaa krapulaansa pois.
Muuten täydellinen mies, seksy ja ihana mutta millä ihmeellä tuon saan pois? Isoisäni harrasti samaa, mutta en ole tuohon ilmiöön törmännyt sittemmin missään. Itse kyllä aina ehdin vessaan.
Muuten täydellinen mies, seksy ja ihana mutta millä ihmeellä tuon saan pois? Isoisäni harrasti samaa, mutta en ole tuohon ilmiöön törmännyt sittemmin missään. Itse kyllä aina ehdin vessaan.