eikö olekkin

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kamalaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Viimeksi muokattu:
No herranjestas kai täällä nyt saa puhua kaiken ikäiset ja kaikista elämänsä vaiheista ja kaiken ikäisistä. Saahan täällä kertoa omastakin lapsuudestaan. Vai jos mainitsen, että kun olin 15 niin....sitten ketju suljetaan. Tai miksi neitsyydestä ei saisi puhua. Onko se rikos nykyään.

No herranjestas kai täällä nyt saa puhua kaiken ikäiset ja kaikista elämänsä vaiheista ja kaiken ikäisistä. Saahan täällä kertoa omastakin lapsuudestaan. Vai jos mainitsen, että kun olin 15 niin....sitten ketju suljetaan. Tai miksi neitsyydestä ei saisi puhua. Onko se rikos nykyään.
Kyllä ainakin 2 noista aiheista keskustelualoitusta lopetettiin moden sanoihin, näistä aiheista ei täällä keskustella.

Johdonmukaisuutta kaipaan, tai parempaa selitystä.

Viimeksi muokattu:
Kyllä ainakin 2 noista aiheista keskustelualoitusta lopetettiin moden sanoihin, näistä aiheista ei täällä keskustella.

Johdonmukaisuutta kaipaan, tai parempaa selitystä.

Modella ei ole asiaa puuttua keskustelunaiheisiin. Enemminkin sävyyn. Kaikista asioista pitää voida keskustella. Paitsi tietysti riokosten suunnittelusta tai pomminrakennusohjeista. Näet että modella ei ole oikeutta puuttua muuten aiheisiin varsinkaan jos ne on ihan totta ja nykypäivää suomessa.

Viimeksi muokattu:
Katsotaan mitä tapahtuu.

Suljetussa ketjussa väitettiin ettei ole normaalia se, että nainen on neitsyt vielä yli kaksikymppisenä.

Tuommosia henkilöitä aliarvostetaan kaikkialla, ainakin yhden henkilön näkökulmasta.
Tässä ketjussa on vähän sitä samaa ajatusmallia.

Samoin siellä väitettiin, että seksuaaliopetus kouluissa sen suuntainen, että nuoria kannustetaan ja ohjataan seksikokemuksiin. Siis alle 16 vuotiaita.

Moni myös kertoi menettäneensä neitsyyden 13-14 ikäisenä.

Yleensäkin ajatukset olivat sensuuntaisia, että tuo ikä on oikea seksin aloitukseen.

Minä sitten kysyin onko tuo kouluopetus nykyään jo noin seksimyönteinen.

Minun mielestä tuo kysymykseni oli täysin asiallinen, mutta silti keskustelu lukittiin saatesanoilla, näistä asioista ei täällä keskustella.

Jos nyt saa keskustella, niin kyllä se minulle sopii.

Yhteistyössä