Mies soittanut jollekin naiselle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mietteliäs
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Aion kysyäkin vielä, sitä ennen koitan soittaa tuohon numeroon jospas se olisi vielä joskus käytössä. Mies on niin hyvä puhumaan p:kaa että tiedän hänen osaavan selittää tämänkin asian niin ettei siinä olisi mitään epäilyttävää.

En ennen kytännyt toisen puhelinta kun ei ollut aihetta mutta nyt erinäiset asiat ovat saaneet hälytyskellot soimaan ja haluan tietää missä mennään. Tuo että numeroon ei saada yhteyttä ja se on salainen kertoo jo omaa kieltään, samoin se että en ole koskaan kuullutkaan kyseisen nimisestä henkilöstä johon olisi ollut yhteydessä muussakaan tarkoituksessa. Kun oli vielä soittanut meidän riidellessä, tuli heti mieleen että hakeeko lohduttajaa kenties.

Saisin sen tyydytyksen että selkäni takana pelaaminen loppuisi siihen enkä enää tuhlaisi aikaani petturiin. Olisin todellakin sinkku sen jälkeen ja mielelläni.

Sama meilläkin. Mies jäi aikaisemmin "kiinni" seksilinjoille soittelemisesta ja suostui laittamaan viihdenumeron eston puhelimeensa. Sitten alkoi netin treffi/senssipalstoilla pyöriminen. Nyt hän soittelee öisin jonnekkin, ilmeisesti txt-tv senssipalstan numeroihin. Tämä on toistaiseksi ollut satunnaista mutta tapahtuu aina silloin kun riitelemme. Olen lopen kyllästynyt tähän seläntakana veivaamiseen, luottamus on täysin kadonnut. Olen etsimässä omaa kämppää, sinkkuuskin on parempi kuin huono suhde. Itsekin ajattelin että hommaisin prepaid:n ja viestittäsin miehelleni "toisena" naisena, mutta en taida jaksaa enää vaivautua. Voimia sinulle.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja -ärsyttäjä-kö?;10500096:
Hei kuullostat tosi tyyhmältä!!!!Et voi omistaa miestäsi???Ja sitäpaitsi em.kyllä kertoo asiasta sinulle jos tarpeen!!!

Mun mielestä SINÄ kuulostat tyhmältä. Helvetti sentään, jos joku on sitä mieltä, että tässä on kyse "toisen omistamisesta". Jos sillä kundilla on pettämispuuhat menossa, niin homma ei todellakaan tule esille ilman oikeita toimenpiteitä (omakohtaista kokemusta valitettavasti löytyy).

Jos sun miehesi on hyvä selittämään, niin hankalaa voi olla totuuden löytäminen. Toivon tsemppiä ja että mun pelko tämän jutun osalta osoittautuisi vääräksi...

Kysyin mieheltä tästä ja numero on kuulemma hänen yhden kaverinsa muijan ja on tavoitellut kaveriaan silloin siitä numerosta kun ei saanut kaveriaan hänen omasta puhelimestaan kiinni. Ihmettelin vain sitä että ei kyllä näkynyt soittoa tälle kaverille kyseisenä ajankohtana..

No, epäilin pettämisestä ja mikä oli reaktio? Mies suuttui ja sanoi että olen ihan tärähtänyt päästäni. Sitten kävi niin että katosi illalla omille teilleen eikä vastannut puhelimeen. Koitin soittaa myös aamulla mutta ei vastaa eikä ole ainakaan kotonaan.......

Olipa siis kiva reaktio, epäilen pettämisestä ja sitten mies häipyy omille teilleen ja lisää vain vettä myllyyn tällä tavalla. Luulisi että olisi koittanut paikkailla tilannetta mutta ei.

No eiköhän tuo ole tuota myöten selvä. Varmin merkki pettämisestä on vainoharhaiseksi/hulluksi/sekopääksi syyttäminen. Se on aina se ensimmäinen reaktio silloin kun ei ole puhtaat jauhot pussissa. Sitä paitsi tuo katoamistemppuhan todellakin kertoo omaa kieltään.

On sun itsesi päätettävissä nyt mitä haluat uskoa ja miten toimit asian suhteen. Jos haluat ummistaa silmäsi niin uskottele itsellesi, että mies puhuu totta. Jos haluat kohdata totuuden, niin kannattaa myöntää itselleenkin, että epäilysi osoittautuivat oikeiksi.

Olipa siis kiva reaktio, epäilen pettämisestä ja sitten mies häipyy omille teilleen ja lisää vain vettä myllyyn tällä tavalla. Luulisi että olisi koittanut paikkailla tilannetta mutta ei.

Juttu ilmeisesti alkaa selkiintyä. Kysyisin että mitä sitten jos numero on joskus käytössä, mutta kukaan ei vastaa? Tai jos joku vastaa, niin puhutko jotain vai katkaisetko puhelun?

Miten olisit halunnut miehen paikkailevan tilannetta, katoamisen sijaan? Mitä miehen pitäisi mielestäsi tehdä? Mitä voisit kuvitella hänen tekevän yleensä ottaen asian ratkaisemiseksi?

Viimeksi muokattu:
Mies haluaa olla ensin ihan varma, ettei jää tyhjän päälle, jos tunnustaa jo nyt. Ensin varmistaa uuden suhteen, sitten tunnustaa sinulle ja lähtee. Mieshän - tai hyvin harva mies - ei koskaan jää yksin, vaan siirtyy kassin kanssa huushollista toiseen. Tätä hän on nyt varmistelemassa. Valitettavasti. Pakkaa se kassi sinne eteisen nurkkaan jo valmiiksi :/

Alkuperäinen kirjoittaja Mietteliäs;10500026:
Olen epäillyt miestä siitä että hänellä on jotain peliä selkäni takana (epäilyttäviä menoja ja salailtavia tekstiviestejä). Näin hänen puhelimestaan että oli soitellut yhtenä iltana, kun meillä oli riitaa ja olimme eri osoitteessa, jollekin naiselle kenen nimeä en ole koskaan kuullutkaan. Yllätys yllätys numero on salainen tai prepaid, koitin myös soittaa tähän numeroon (kuullakseni kuka vastaa) ja siihen ei saatu yhteyttä.
Aika hämäräperäistä mun mielestäni. Onkohan tuo numero "sopivasti" käytössä vain tiettyinä aikoina tiettyyn aikaan viikosta?? Näin viestilogista että mies on joskus viestiäkin laittanut samaan numeroon.

Ajattelin että otan asian puheeksi miehen kanssa, hän osaa vain niin hyvin selitellä kaiken niin ettei muka mitään hämäräperäistä ole missään asiassa mitä epäilen.
Haluaisin saada miehen narautettua tästä. Onko ideoita miten se onnistuisi?
Ajattelin että tarkistan ensin saako numeroon yhteyttä ja pyydän sitten miestä soittamaan siihen kuulteni. Mutta mitä voisin pyytää hänen sanovan jotta tietäisin heti onko toisessa päässä joku salaheila?

jos et luota, niin sitten kannattaa jo eota, turhaa energiaa jonkun numeron vahtaamiseen.

En varmasti lopeta, haluan narauttaa tuollaisen selän takana puuhastelijan. Kuka tahansa tekisi samoin, niin myös miehet jos on aihetta epäillä!

Samoin minä! Pitää sen verran olla perillä mitä äijät/naiset touhuaa selän takana niin tietää potkaista pihalle sopivassa saumassa ja samalla ilmoittaa myös sen naisystävän miehelle mitä on menossa. Eivät nämä opi kyllä koskaan:(

Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä