L
lindaloren
Vieras
Oletteko koskaan kärsineet siitä, että kumppaninne olisi kamalan mustasukkainen ilman, että teillä oikeasti olisi mitään tunteita tai peliä kenenkään toisen kanssa?
Kyllä, exäni oli todella mustasukkainen. Hän oli sitä mieltä että minun olisi täytynyt pyytää lupa että saan mennä yleensä minnekään kavereideni kanssa. Itse en mitään lupia kysellyt (emme asuneet tuolloin yhdessä). Hän oli myös aivan paniikissa kun oli kuskina ollessaan käynyt baarissa ilman että oli ilmoittanut mulle etukäteen ja jälkikäteen kertoessaan oli aivan varma että jätän hänet samantein. Mun mielestä tuossa nyt ei ollut mitään ihmeellistä, kysyin vain että oliko kiva ilta. Kun tapasin vanhan miespuolisen ystäväni, emme olleet tavanneet pariin vuoteen, sattumalta baarissa jossa olin exäni kanssa, hän murjotti sen jälkeen koko illan koska olin kuulemma tätä ystävääni katsonut tietyllä tavalla. Hän oli heti uhoamassa jos joku miespuolinen vastaantulija heitti jonkun kommentin minulle. Hän oli varma että paras ystäväni yritti tuhota meidän välit koska vietin aikaa tietysti myös hänen kanssaan edelleenkin. Erosimme kun sain selville että hän petti minua.
Viimeksi muokattu: