RUNKKAATTEKO NASET SALAA?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja JANNE A
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

JANNE A

Vieras
Kävi näin että naitiin naiseni kanssa ihan kunnolla. Hänellä oli kivaa ja ruiskautti orgasmissaan pari krt. Sitten heräsin siihen että hän masturboi sormet vitussa vielä aamuyöllä ja ynisi orkuissaan kun luuli et nukun.

Kysynkin, runkkaatteko naiset kuinka usein vielä itse päälle, tai yleensä miehen nukahdettua, olen mielestäni herännyt pari krt parinkin naisen kanssa että sormet käy..?

Kävi näin että naitiin naiseni kanssa ihan kunnolla. Hänellä oli kivaa ja ruiskautti orgasmissaan pari krt. Sitten heräsin siihen että hän masturboi sormet vitussa vielä aamuyöllä ja ynisi orkuissaan kun luuli et nukun.

Kysynkin, runkkaatteko naiset kuinka usein vielä itse päälle, tai yleensä miehen nukahdettua, olen mielestäni herännyt pari krt parinkin naisen kanssa että sormet käy..?

No ei minun ole tarvinnut salaa runkata,isäntä pitää kyllä huolen touhuilusta että sillä pärjään pitkään. joskus olen dildoa käyttänyt, sen isäntä hankki minulle "korvikkeeksi" jos haluan enemmän kuin hän.

Viimeksi muokattu:

Et pysty tyydyttämään naistasi. Hän näyttelee kuin Tauno Palo että kuinka rakastaa ja kaikki on ihanaa.
Käytännössä pieni kalusi ei häntä juurikaan hetkauta, joten pakko on viedä oma sormi "napille" ja nousta seuraavaan kerrokseen.

Viimeksi muokattu:
Mun anoppi runkkaa kun jäädään kahden, avaa kylpytakin ja hieroo itseänsä vaikka olen vieressä. Kyllä siinä rupee seisoo kun katselee, kyllä on tullut kokeiltua anoppia kun oli niin kiihottunut.