V
vieras
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja nykyään onnellisesti erossa tuosta miehestä ja pian neljän lapsen äiti:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja : x:mikä sun miehen etunimi on?
tosi ällöttävää! onko hänellä ominaista halu alistamiseen?
alkaa m:llä, muuta en sano. en tiedä onko ominaista halu siihen mutta nyt vauvan syntymän jälkeen on mm. räkinyt alapäähäni ym.. en sitten tiedä onko se alistamista. mutta ei tunnu kiinnostavan se mitä minä ajattelen.
aha....kuulosti mun exältä jonka nimi ei ala m-kirjaimella.
Heräsin joskus siihen kun koko sänky hytisi ja hytkyi, kun MIES RUNKKASI NELINKONTIN yön pimeydessä, hyi helvetti!!!!
vaati multa seksiä että mun pitäis antaa hälle vaikkei huvittaisi ym yhtä älytöntä.
Ennen ekaa kertaa suuttui ja kiukustui kun en vielä halunnut ja tiuskaisi "no jos ei pillua tuu niin ei tuu!!"
Puhui siitä useamman kerran että haluaisi pissata mun päälle ja kerran suihkussa alkoi jahdata mua pieni pippeli kädessään pissaten samalla, helvetti että olin ihmeissäni.
Kaikkea muutakin yhtä dorkaa tuli koettua tuon tyypina kanssa.
Lopulta meillä meni poikki kun mulla oli jo ennen tätä miestä ollut vauvakuume ja oli edelleen ja mies ei halunnut vielä lasta, hän sanoi että ei halua mun kanssa ehkä koskaan lasta koska olen niin epätasapainoinen ja häiriintynyt.
Ja aina muutenkin hoki että mun pitää hoitaa pääni kuntoon, itkien sanoi että jos sen teen niin meillä olisi kaikki muuten niin hyvin.
Mutta lapsen olisit tuon ääliön kanssa halunnut..?