N
Nelli
Vieras
Miten minun pitäisi nähdä asia; Uusi kumppanini on eronut avioliitosta n. pari vuotta sitten. Eron jälkeen heidän yhteiseen asuntoon jäi asumaan ex puoliso ja lapsi. Vieläkin he asuvat siinä ja vieläkin kumppani omistaa sen asunnon tai siis puolet. Kumppani on kertonut, että lapsen takia ei ole vielä myyneet asuntoa, sillä hän haluaa lapsen parasta. Kumppani käy edelleen tuolla asunnolla tervehtimässä lasta ja viettämässä aikaa hänen kanssa.
Itselleni tämä on uusi asia, eli joudunkin kysymään mielipiteitänne jotta avarran näkemystäni. Mitä tämä kertoo kumppanistani kun ei kiirehdi asunnon myyntiä. Onko tämä ihan normaalia että erosta vuosien jälkeenkin omistetaan lapsen takia yhteinen asunto. Miten kumppanin oma elämä ja minun käy kun lapsi tulee kaiken edelle. Mitä minulla tässä tilanteessa on oikeus ja kohtuus pyytää. Mitä pitää huomioida. Mikä on normaali ja mikä ei tässä tilanteessa.
Itselleni tämä on uusi asia, eli joudunkin kysymään mielipiteitänne jotta avarran näkemystäni. Mitä tämä kertoo kumppanistani kun ei kiirehdi asunnon myyntiä. Onko tämä ihan normaalia että erosta vuosien jälkeenkin omistetaan lapsen takia yhteinen asunto. Miten kumppanin oma elämä ja minun käy kun lapsi tulee kaiken edelle. Mitä minulla tässä tilanteessa on oikeus ja kohtuus pyytää. Mitä pitää huomioida. Mikä on normaali ja mikä ei tässä tilanteessa.