uusi suhde

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mies ei viihdy kanssani
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mies ei viihdy kanssani

Vieras
En tiedä sitten missä menee raja omien menojen suhteen parisuhteessa mutta nyt alkaa ottamaan pattiin ja kovasti. Olen seurustellut vapusta asti miehen kanssa joka on eroamassa ja ero tulee voimaan vuoden alussa (toivon mukaan)ja tavallaan meillä on salasuhde( en halua tästä saarnaa) ja sitä hän vieläkin haluaa salata siihen saakka kunnes ero on selvä...onko tässä järkeä?? toisen kautta ymmärränkin ja toisen kautta en. Kuulemma kun pitää naisen kanssa saada ilman riitoja tehdä sitten lopulliset raha ym asiat tehtyä. No sitten tämä miehen menot: hyvin harvoin hän on koko viikonloppua kanssani,vaan haluaa mennä mökille kaverin kanssa tai mennä jääkiekkopeliä katsomaan tai jotain vastaavaa...ymmärrän tottakai että täytyykin olla ystävien kanssa menoja ja menen minäkin joskus mutta mies menee mielestäni jatkuvasti. Hän olettaa että pelin jälkeen olen häntä täällä luonani odottamassa mutta en todellakaan. Esimerkki muutama viikko takaperin kun hän oli pelin jälkeen bubireissulla ja venähti jonkun verran ja hän soitti että on tulossa luokseni mutta sanoin että ei käy kun lähden kaverin kanssa baariin myös ja sanoin vielä että en myös minäkään todellakaan kysy lupaa kun lähden,ja sitten sen huomaakin kun hän saa pieniä mustasukkaisuuskohtauksia. Itselläni ei varsinaisesti ole kyse mustasukkaisuudesta koska minulla olisi mahdollisuus saada kavereita mukaan vaikka joka viikonloppu baariin jos vain haluaisin mutta kun en halua. Olen käsittänyt että miehellä on ollut edellisessä parisuhteessa sama juttu että hän meni kavereitten kanssa paljon. Myös tämä salailu alkaa ottamaan päähän...saa nähdä mitä meidän suhteesta loppupeleissä oikein tulee.

Miehellä taitaa olla ikuinen juoksuaika eli tykkää mennä eikä ole valmis sitoutumaan edelliseen naiseensa eikä myös sinuun 100% vaan haluaa mennä kavereidensa kanssa, mennä ja tulla miten huvittaa. Haluaa siis olla sinkku, jolla kuitenkin on vakipano=sinä tarvittaessa.

Taisit vastata tossa loppulauseessa itse itsellesi.

Usko tai älä, ei se mies tule muuttumaan!
En tiedä sitten missä menee raja omien menojen suhteen parisuhteessa mutta nyt alkaa ottamaan pattiin ja kovasti. Olen seurustellut vapusta asti miehen kanssa joka on eroamassa ja ero tulee voimaan vuoden alussa (toivon mukaan)ja tavallaan meillä on salasuhde( en halua tästä saarnaa) ja sitä hän vieläkin haluaa salata siihen saakka kunnes ero on selvä...onko tässä järkeä?? toisen kautta ymmärränkin ja toisen kautta en. Kuulemma kun pitää naisen kanssa saada ilman riitoja tehdä sitten lopulliset raha ym asiat tehtyä. No sitten tämä miehen menot: hyvin harvoin hän on koko viikonloppua kanssani,vaan haluaa mennä mökille kaverin kanssa tai mennä jääkiekkopeliä katsomaan tai jotain vastaavaa...ymmärrän tottakai että täytyykin olla ystävien kanssa menoja ja menen minäkin joskus mutta mies menee mielestäni jatkuvasti. Hän olettaa että pelin jälkeen olen häntä täällä luonani odottamassa mutta en todellakaan. Esimerkki muutama viikko takaperin kun hän oli pelin jälkeen bubireissulla ja venähti jonkun verran ja hän soitti että on tulossa luokseni mutta sanoin että ei käy kun lähden kaverin kanssa baariin myös ja sanoin vielä että en myös minäkään todellakaan kysy lupaa kun lähden,ja sitten sen huomaakin kun hän saa pieniä mustasukkaisuuskohtauksia. Itselläni ei varsinaisesti ole kyse mustasukkaisuudesta koska minulla olisi mahdollisuus saada kavereita mukaan vaikka joka viikonloppu baariin jos vain haluaisin mutta kun en halua. Olen käsittänyt että miehellä on ollut edellisessä parisuhteessa sama juttu että hän meni kavereitten kanssa paljon. Myös tämä salailu alkaa ottamaan päähän...saa nähdä mitä meidän suhteesta loppupeleissä oikein tulee.

Viimeksi muokattu:
Ehkä sää oot vaan se laastari, se jolta saa säännöllistä seksiä mihin avioliitossa olleet ovat tottuneet. Sellaiset käyttää vaan naista, kun tunteet kuolee muutaman vuoden päästä avioliitossa, niin tarpeet kuitenkin säilyy.

Ei se mies vaimoaan jätä sun takia tai jos niin tekee, niin sitten löytää uuden heilan sinun tilallesi ja sama käytös jatkuu. Tuollaiset ihmiset toistavat tällaista käytöstä aina uudestaan ja uudestaan, kerta mies ei osoita minkäänlaista halua muuttua tai ei varmaan koe siihen edes tarvetta. Tuosta ei mitään hyvää seuraa kävi miten kävi, suosittelisin viheltämään pelin poikki vielä kun se ei satu niin paljoa. Mutta itsepähän olet soppasi keittänyt!

Klassinen tarina, ei panopuusta uutta kumppania tule. Jos miehelle tulee ero niin hän jatkaa suhdetta sinun kanssasi kunnes löytää sen tyttöystävän. Salarakkaasta ei tule vaimoa.

Mies on mennyt edellisessä suhteessaan ja aikoo kaiketi jatkaa samaa tulevaisuudessakin. Kannattaa miettiä, pystytkö hyväksymään sen vai onko parempi lähteä eri teille. Mies tuskin tuosta muuksi muuttuu.

Samaa mieltä, että mies ei muuta tapojaan. On ollut menevä avioliitossaan ja menee edelleen myös salasuhteessa kanssasi. Etsi itsellesi vähemmän menevä mies.

Mies on eroamassa. Olen kuullut tuon ennenkin. Eikä mitään tapahdu, eihän.

Viimeksi muokattu:
erosta puheen ollen niin en tiedä sitten mutta hän on paperit vienyt heinäkuussa joten se harkinta-aika on nyt ja sitten vuoden alusta tulisi voimaan. Katsotaan miten käy...mutta jos hän on seurustellut yli 20 vuotta niin tulisiko liitosta enää mitään??! tuskinpa...mutta sen näkee sitten.

Ap, se mies ei ole kiinnostunut sun seurastasi. Ei kai se muuten painattaisi joka viikonloppu kavereiden kanssa. On kokemusta tuollaisesta. Onhan se kiva kun on paidansilittäjä, ruoanlaittaja ja s** seuran antaja. Nyt etsimään miestä isolla ämmällä. Alkuvaiheessahan sitä kuuluu olla kuin paita ja peppu, kun ei malteta millään olla toisista erossa.