Alkuperäinen kirjoittaja Liitäjä;11173374:
Minun miestä ei oikein sytytä se, että tietää otolliset hetket.
Joo, me ollaan kanssa keskusteltu tästä aiheesta, jo siinä vaiheessa kun mietittiin ehkäisyn jättämistä pois. Miestä alkoi vähän jännittää, tuli yhtäkkiä paineita. Oikeesti meillä meni ekat kolme viikkoa kierukan poiston jälkeen ihan kylmän kauden puolelle, kun mies tuli yhtäkkiä tietoiseksi siitä, että nyt seksi ei olekaan enää "vaan seksiä"

Eli seksistä tulikin Asia, ja sehän ei ainakaan meidän isännän innostusta lisää. No, routa porsaan kotiin ajoi (ja jonkinsortin houkuttelu...).
Mulle on lähinnä kyse boonusjutusta, että nyt seksistä voisi seurata sitä perheenlisäystäkin, jos hyvin käy. Minusta kaikenpuolin hauskaa ja tärkeää puuhaa parisuhteessa, tuo aikuinen läheisyystoiminta, eikä vain lapsentekomielessä!
Malviina: pidähän ajan tasalla, kuinka tässä kierrossa käy!
Täällä on menossa nyt käsittääkseni kp4 ja ihan kauheat menkat. En taas muistanut, kuinka kipeä olen pari runsainta päivää, ja jos sallitte ilmaisun, vuodan kuin Esterin takapuoli. Kierukka vei kivut ja vuodot mennessään ja olin onnellisesti unohtanut luomukierron ihanuudet. Kuukuppia tyhjennetään 1-2h välein ja noin. Enivei, ovulaatiota kohti vahvasti
-MeeJoo-