naiseni menneisyys arveluttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vikatikki?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vikatikki?

Vieras
Tilanne on tämä: olen muuttanut pitkän harkinnan jälkeen pk-seudulta "sisemmälle Suomeen" avovaimoni takia, rakastan häntä todella, olin valmis jättämään urani Helsingissä hänen takiaan.

Olemme tunteneet 5v ja luulin tuntevani hänet hyvinkin. Olemme 27 ja 32 vuotiaita, minä 32.

Nyt kun olmeme asuneet puoli vuotta täällä hänen kotikaupungissaan, pikkukaupungissaan, olen törmännyt ilmiöön jossa minulle vihjaillaan hänen epämääräisestä menneisyydestään. Jos puheet pitävät paikkaansa, kadun syvästi tänne muuttoani mutta jos eivät pidä, ainoa selitys on kateelliset paikkakunnan miehet, koska naiseni on varsin rinnakas ja näyttävä nainen joten voisin kuvitella että kotikylän poikia harmittaa kun oman kylän pojat eivät kelvanneet vaan piti hakea "suurestamaailmasta" mies. En tiedä.

Jos olemme vaikka ravintolassa iltaa viettämässä, saman illan aikana tulee useampiki paikallinen kolmekymppinen mies vihjaileen hänelle tai mulle vaikka mitä.

Mistä on kyse? Avokkini sanoo ettei tiedä mistä on kyse. Mutta mistä tiedän onko noiden miesten puheissa sittenkin katetta, ja jos on niin tämä poika kyllä lähtee eikä ala tuollaisen kanssa perhettä perustamaan. Mutta kun rakastan häntä enkä haluaisi uskoa hänestä vaikka mitä! Selvää on että jos menemme avioon, tälle paikkakunnalle emme jää, en ala loppuikääni kuuntelemaan muiden miesten vihjailuja ja naureskeluita vaimoni viinanhuuruisesta ja kevytkenkäisestä menneisyydestä. Joka välttämättä ei pidä edes paikkaansa.

Tilanne on tämä: olen muuttanut pitkän harkinnan jälkeen pk-seudulta "sisemmälle Suomeen" avovaimoni takia, rakastan häntä todella, olin valmis jättämään urani Helsingissä hänen takiaan.

Olemme tunteneet 5v ja luulin tuntevani hänet hyvinkin. Olemme 27 ja 32 vuotiaita, minä 32.

Nyt kun olmeme asuneet puoli vuotta täällä hänen kotikaupungissaan, pikkukaupungissaan, olen törmännyt ilmiöön jossa minulle vihjaillaan hänen epämääräisestä menneisyydestään. Jos puheet pitävät paikkaansa, kadun syvästi tänne muuttoani mutta jos eivät pidä, ainoa selitys on kateelliset paikkakunnan miehet, koska naiseni on varsin rinnakas ja näyttävä nainen joten voisin kuvitella että kotikylän poikia harmittaa kun oman kylän pojat eivät kelvanneet vaan piti hakea "suurestamaailmasta" mies. En tiedä.

Jos olemme vaikka ravintolassa iltaa viettämässä, saman illan aikana tulee useampiki paikallinen kolmekymppinen mies vihjaileen hänelle tai mulle vaikka mitä.

Mistä on kyse? Avokkini sanoo ettei tiedä mistä on kyse. Mutta mistä tiedän onko noiden miesten puheissa sittenkin katetta, ja jos on niin tämä poika kyllä lähtee eikä ala tuollaisen kanssa perhettä perustamaan. Mutta kun rakastan häntä enkä haluaisi uskoa hänestä vaikka mitä! Selvää on että jos menemme avioon, tälle paikkakunnalle emme jää, en ala loppuikääni kuuntelemaan muiden miesten vihjailuja ja naureskeluita vaimoni viinanhuuruisesta ja kevytkenkäisestä menneisyydestä. Joka välttämättä ei pidä edes paikkaansa.

Huh huijaa oletko aikuinen mies vai teini?

Sanot rakastavasi häntä, mutta nostat kytkintä, jos naisesi on viettänyt "hurjan nuoruuden".

Mitä sitten vaikka hän olisikin pannut 20 paikallisen kanssa? Sehän kuuluu hänen menneisyytensä. Etkö sinä muka ole ollut sängyssä kuin hänen kanssaan?

Miehet ovat kaksinaamaisia possuja, he naiskentelevat ympäriinsä ja saavat naisten miehen maineen, mutta jos nainen tekee saman, hän on huora.

Katso hiukan itseäsi.
Kannattaisiko yrittää aikuistua. Muiden vieraiden puheet on sinulle tärkeimpiä kuin se mitä naisesi sinulle sanoo. Jos minun mieheni aikoinaan olisi käyttäytynyt niin kuin sinä, hän olisi saanut suoria tiehensä.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja Ällistynyt;11240859:
Huh huijaa oletko aikuinen mies vai teini?

Sanot rakastavasi häntä, mutta nostat kytkintä, jos naisesi on viettänyt "hurjan nuoruuden".

Mitä sitten vaikka hän olisikin pannut 20 paikallisen kanssa? Sehän kuuluu hänen menneisyytensä. Etkö sinä muka ole ollut sängyssä kuin hänen kanssaan?

Miehet ovat kaksinaamaisia possuja, he naiskentelevat ympäriinsä ja saavat naisten miehen maineen, mutta jos nainen tekee saman, hän on huora.

Katso hiukan itseäsi.
Kannattaisiko yrittää aikuistua. Muiden vieraiden puheet on sinulle tärkeimpiä kuin se mitä naisesi sinulle sanoo. Jos minun mieheni aikoinaan olisi käyttäytynyt niin kuin sinä, hän olisi saanut suoria tiehensä.

Mistä keksit tuon että olen ollut yli 20 naisen kanssa? En tosiaan ole.

Juu kannattaa jättää, sulla taitaa olla itsetunto aika heikoissa kantimissa kun et kestä ajatusta siitä että naisellasi on ollut elämää jo ennen sinuakin, ihme teini.

Juu kannattaa jättää, sulla taitaa olla itsetunto aika heikoissa kantimissa kun et kestä ajatusta siitä että naisellasi on ollut elämää jo ennen sinuakin, ihme teini.

Muistan kun yläasteellani luokallani oli 80-luvulla eräs tyttö jota oli puoli kaupunkia rassannut. Likka meni lukioon 200 km päähän kotipaikkakunnastaan ja muutti sen jälkeen vielä pidemmälle opiskelemaan ja sille tielle jäi ja sinne perusti perheen ja alkoi duunit sun muut. Ja hyvin menee. Suuri syy oli juuri tuo menneisyys, ei halua että mies ja hänen sukunsa ja lapset (!) kuulevat joka päivä ostarilla että tuossa se Matikaisen lutka menee, höhöhhöö, muistatteko jätkät vielä?

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja eri mieltä;11240875:
Muistan kun yläasteellani luokallani oli 80-luvulla eräs tyttö jota oli puoli kaupunkia rassannut. Likka meni lukioon 200 km päähän kotipaikkakunnastaan ja muutti sen jälkeen vielä pidemmälle opiskelemaan ja sille tielle jäi ja sinne perusti perheen ja alkoi duunit sun muut. Ja hyvin menee. Suuri syy oli juuri tuo menneisyys, ei halua että mies ja hänen sukunsa ja lapset (!) kuulevat joka päivä ostarilla että tuossa se Matikaisen lutka menee, höhöhhöö, muistatteko jätkät vielä?

Niin. Tämä on yksi niitä syitä jonka takia naiset eivät halua harrastaa seksiä. Ja sitten henrylaasaset itkee kun eivät saa. YTM on se joka osaa pitää turpansa kiinni.

Jos, naisellasi on ollut hurja menneisyys. Niin miksi sitten haluaa asua paikkakunnalla maineensa takia.
Miehet ova melkolailla "akkamaisia" kun piruuttaan kertovat omia juttujaan. Voit laittaa vihjailut kateuden piikkiin.
Yksi pointti on näillä kertojilla, jos ovat saaneet pakit. Sitten kertovat satujaan.

Isäni kertoi omien vanhempien siskojensa ns. poikaystävien vihjailuista. Todellisuus oli etteivät siskot olleet huolineet näitä kavaljeereja. Joten juttua liikkui kylillä, kun nuorukaisia sapetti.
Tämä miesten juoruakkamaisuus on vanhaa perua, vielä nykyäänkin.

Ja mitäpä väliä sillä on, jos nainen on kokenut ennen vakisuhdetta. Parempi niin, kuin vakisuhteessa ja avioliitossa pettäminen.

Mistä keksit tuon että olen ollut yli 20 naisen kanssa? En tosiaan ole.

Ei kai kukaan näin väitäkään?

Eräs mies kertoi vaikka minkälaisista naisseikkailuistaan ja ei niissä sitten totta juur ollutkaan, hädin tuskin otsikoksi asti! Kokemattomuuttaan peitteli, ja ihan turhaan.

Niin että tarinoita piisaa sille joka niiden ehdoilla elämänsä suunnittelee. Voivat olla totta tai tarua tai siitä väliltä. Sinun on nyt vaan valittava ja päätettävä miten toimia.

Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö;11240899:
Jos, naisellasi on ollut hurja menneisyys. Niin miksi sitten haluaa asua paikkakunnalla maineensa takia.
.

Ikipissikset jäävät sinne pikkupitäjään osin saamattomuuden takia, ja osin sen takia että "on niin ihkua kun Make, Ike, Pera, Kake, Vesku, Mara, Pete, Pertsa, Samppa, Jusa, Jasu, Pate, Ripe, Rike, Hanski, Pave, Ekku, Oltsu, Martsu, Viltsu ja ykä ovat olleet mun kanssa silleen, ihkuu, vähän mä oon hottis pimu". Ja niiden uudet vaimot/tyttikset on vaan jotain kateellisia lehmiä!

Sitten perjantaisin paikallisessa sidupöhnässä karaokepubissa sitä hihkutaan että "Ai hitsi, mä näin Veskun just, kääk, se muisti mut vielä, hihhih, auts jaiks, mä muistan vieläkin kun Corollan takapenkillä oltiin silleen vuonna 1991 ja Ansku kuuli siitä ja sitten kun sen kuuli Tinsku niin häpäsy, sen tiesi koko kaupunki"! Karaokessa lauletaan vanhoja suomijunttibiisejä ja aamuyöstä käydään pitsalla ja lirkutellaan paikan omistajalle Mehmedille ja taas kikatetaan kuinka Mehmetkin tykkäis musta mutta mä pitäydyn yleensä näissä suomipojissa, hihhih jaiks tsirp!

Alkuperäinen kirjoittaja turun tyttö;11240899:
Yksi pointti on näillä kertojilla, jos ovat saaneet pakit. Sitten kertovat satujaan.

Isäni kertoi omien vanhempien siskojensa ns. poikaystävien vihjailuista. Todellisuus oli etteivät siskot olleet huolineet näitä kavaljeereja. Joten juttua liikkui kylillä, kun nuorukaisia sapetti.
Tämä miesten juoruakkamaisuus on vanhaa perua, vielä nykyäänkin.

Ja mitäpä väliä sillä on, jos nainen on kokenut ennen vakisuhdetta. Parempi niin, kuin vakisuhteessa ja avioliitossa pettäminen.

Tämä minullekin tuli mieleen. Minä olin ahkera oppilas ja ns. kiltti tyttö, ja yhtäkkiä sain kuulla myös itsesäni vihjailuita, että olin ollut sängyssä sen ja sen kanssa jne. Kyseessä olivat juuri ne, jotka olisivat halunneet seurustella kanssani, mutta minua ei kiinnostanut. Koska olen tosiaan ns. kiltti tyttö ja ihan normaalinätti, enkä huippuluokan kaunotar, olisi minun kai pitänyt olla imarreltu huomiosta. Sitä tosin ap:n tapauksessa ihmettelen, että vielä vuosin jälkeenkin moinen peli jatkuisi, kyllä nämä meillä loppuivat siinä lukion ensimmäisen luokan tienoilla.

Huoli on aiheellinen sillä huorasta ei vaimoa saa...

Ja siis jos joku on jakanut tavaraansa sadalle äijälle ennen sitä papin aamenta, hän tuskin muuttuu siveyden sipuliksi ja pullantuoksuiseksi ehtoisaksi emännäksi aviovaimonakaan. Voi olla aluksi kiltisti mutta kun arki painaa päälle vuosien saatossa, iskee vanha meininki kuvioon ennemmin tai myöhemmin.

Viimeksi muokattu:
se sama periaate pätee sitten varmaan miehiinkin.
Jos joku mies on jakanut heppiään sadalle naiselle ennen papin aamenta, niin ei hän muutu kunnon mieheksi eikä hänestä tule ikinä kunnon isää papin aamenen jälkeenkään.
Vanha meininki iskee päälle heti kun arki tulee vastaan.

Jos mies makaa huoran (eli naisen jolla on ollut aiempia sukupuolisuhteita) kanssa, niin miehestäkin tulee samalla huora. Jakaa kenelle tahansa, panee ketä tahansa.
Mitä useampi kumppani sen paskempi, huorempi kaveri.

Tämä on täten todistettu!!!!

Jos joku mies on jakanut heppiään sadalle naiselle ennen papin aamenta, niin ei hän muutu kunnon mieheksi eikä hänestä tule ikinä kunnon isää papin aamenen jälkeenkään.

Jos mies makaa huoran (eli naisen jolla on ollut aiempia sukupuolisuhteita) kanssa, niin miehestäkin tulee samalla huora. Jakaa kenelle tahansa, panee ketä tahansa.

Totta kai se on sama kummallakin sukupuolella. Jostain lipevästä gigolosta joka joka naista nauratti tuolla, tuskin tulee säädyllistä slipoveriaviomiestä tai jos tulee, kyllä se vanha piru sieltä päänsä nostaa ennen pitkää.

Viimeksi muokattu:
Kyllä se taitaa olla niin, että ihmisille tulee erilaisia ja eri mittaisia menovaiheita. Itselläni oli irtomiehistä nauttimisen vaihe muutamia vuosia opiskeluaikoina. Kyllä sitä tuli kymmeniä miehiä intiimisti tavattua ja kivaa oli! Varmaan niillä miehilläkin.

Tuohon alkoi kyllästyä ihan itsekseen sitten muutaman vuoden jälkeen - tuntui että nyt on näitä riittävästi katseltu, nyt mä tiedän mistä tässä hommassa ja miehissä on kyse. Aloin katsella vakituisempaa puolisoa ja sellainen löytyikin (ei tosin kovin helposti, mun tunnesuosioon oli paljon vaikeampi päästä kuin sänkyyn).

Eipä tee mieli päättää 8 vuotta kestänyttä onnellista ja uskollista suhdetta minkään miesjuttujen takia. Tietää mitä se on ja etenkin, mitä se ei ole. Jos tunteet sattuisivat loppumaan tai muusta syystä suhde päättymään niin se on oma asiansa, jolla ei ole mitään tekemistä minun tai hänen menneisyyden kanssa. En sano että jokaisen on välttämätöntä elää pitkä tai lyhyt menovaihe, mutta mun kohdallani se oli välttämätön edellytys sille että kykenen vakavaan, pitkään ja yksiavioiseen suhteeseen.

Kukaan ei voi ap sinulle luvata, että naisesi on kunnollinen ja että juttunne kestää tästä ikuisuuteen. Puolet avioliitoista ja vielä suurempi osa muista suhteista päättyy eroon ja sinun on vain nykytilan perusteella päätettävä, kuinka teet. Yleisesti ottaen on varmempaa kysyä ihmisen aikomuksia ja mieltymyksiä tältä itseltään eikä kuunnella kylänmiehiä. Mieti, miten päästään vialla ja juntti täytyy olla ihmisen, joka tulee kertomaan sinullesi exäsi seikkailuista kännispäiten paikallisbaarissa? Eikö se kerro siitä ihmisestä kaiken tarpeellisen?

Ja puoliso voi osoittautua tosilutkaksi myös ilman kuulopuheita, tai hän voi aloittaa elämänsä lutkavaiheen ekaa kertaa ollessaan vielä suhteessa sinuun. Ei voi tietää, mutta eksäsi menneisyyttä et omista etkä voi sille mitään oli totuus mikä hyvänsä. Katse siis eteenpäin ja jätä baariressukoiden puheet omaan arvoonsa. Muuten päädyt ennen pitkää sinne joukon jatkoksi keppanatuopillesi tarinoimaan.

Tämä minullekin tuli mieleen. Minä olin ahkera oppilas ja ns. kiltti tyttö, ja yhtäkkiä sain kuulla myös itsesäni vihjailuita, että olin ollut sängyssä sen ja sen kanssa jne. Kyseessä olivat juuri ne, jotka olisivat halunneet seurustella kanssani, mutta minua ei kiinnostanut. Koska olen tosiaan ns. kiltti tyttö ja ihan normaalinätti, enkä huippuluokan kaunotar, olisi minun kai pitänyt olla imarreltu huomiosta. Sitä tosin ap:n tapauksessa ihmettelen, että vielä vuosin jälkeenkin moinen peli jatkuisi, kyllä nämä meillä loppuivat siinä lukion ensimmäisen luokan tienoilla.

Tää on varmaan se syy, jos on hyvännäköinen nainen ja antanut pakit tai ei ole kiinnostunut niin keskenkasvuiset äijät on vihoviimeisiä paskanpuhumisine. Pienellä paikkakunnalla on ysärin jutut kuin eilen tapahtuneita.

Viimeksi muokattu:

Kyllähän se näin muuten on. Mies voi olla muutaman vuoden "kunnollinen" mutta kun kyllästyminen iskee niin heppi se on mikä vie. Itse en ottaisi sellaista miestä kuin väliaikaiseksi lämmittimeksi. Miksei sama päde sitten naiseen?

Viimeksi muokattu:
Minä luulen, että kysymys voi olla niiden paikkakunnan miesten kateudesta ja ilkeydestä. Minäpä
kerron hieman omaa tarinaani tässä: Minä itse ole kotoisin maaseutukunnasta ja minusta kasvoi ja kehittyi aikanaan kauniina pidetty, uhkea ja kurvikas nainen.
Eräs naapurin mies kiinnostui minusta jo 80-luvulla, kun olin nuori nainen. Minä en ole koskaan ollut hänen kanssaan minkäänlaisessa suhteessa, en mennyt edes koskaan ottamaan aurinkoa hänen kanssaan, vaikka hän pyysi. Hän on pyytänyt minua saunomaan kanssaan ja käymään asunnollaan, mutta koskaan en ole mennyt käymään. Mutta kuitenkin hän on antanut muiden miesten ymmärtää, että minä olisin ollut hänen kanssaan !
Muutama vuosi sitten tämä mies alkoi soittelemaan minulle tänne Helsinkiin, vaikken koskaan ole antanut omaa puhelinnumeroani hänelle ja hän soitteli minulle 3-4 kertaa kun minä olin töissä ja
hän häiritsi minun työntekoani. Kun suutuin niin paljon, että huusin ja kirosin puhelimeen, niin hän haukkui minua huoraksi. Sanoin hänelle, että jos soittamiset eivät lopu tähän, niin minä otan yhteyttä poliisiin ja syytän häntä puhelinhäirinnästä ja hän lopetti ihme kyllä soittamiset.
Myös hänen yksi kaverinsa on yrittänyt iskeä minua, mutei ole onnistunut siinä. Kun en ole reagoinut tämän toisen kaverin lähestymisyrityksiin millääntavalla, niin olen saanut kuulla, kuinka hän on haukkunut minua tyhmäksi, yksinkertaiseksi ja huoraksi.
Minä en ikimaailmassa alkaisi olemaan tuontasoisten miesten kanssa, niillä molemmilla on vielä alkoholiongelmakin. Minä olen muutenkin sellainen nainen, etten ole ikinä ihastunut renttuihin,
enkä koskaan elätä miestä.
Meillä jokaisella ihmisellä on oma menneisyytemme ja se alkaa jo ihan heti syntymästämme asti.
Kukaan ihminen ei voi valita itse perhettä mihin syntyy eikä lapsuusajan paikkakuntaa ja kotia.
Varmaan melkein jokainen ihminen tekee nuoren jotakin, mitä katuu myöhemmin, vaikkei se nyt olisi niin haudanvakavaakaan. Suurin osa kokeilee viinanjuomista ja melkein kaikki kokeilevat nk.
yhden yön juttuja jossain vaiheessa elämässään.
Mutta toisesta ihmisestä voi myös valehdella vaikka mitä ja joissakin puheissa ei ole totuuden häivääkään. Jotkut ihmiset voivat olla kateellisia ja ilkeitä ja pahansuopia toista ihmistä kohtaan
ja levittää toisesta ihmisestä hyvinkin ilkeitä juoruja. On sitten jokaisen kuulijan omassa harkinassa mihin uskoo ja mihin ei ja se taas riippuu omasta elämänkokemuksesta ja myöskin ihmistuntemuksesta.
Mutta ajatteleppa tätä: Vaikka sinun kihlatulla olisikin jonkilainen menneisyys, niin mitä siitä ?
Esim. Norja kruunuprinnsi Haakon meni naimisiin Mette-Maaritin kanssa, jolla oli avioton lapsi
rikolliseksi paljastuneen miehen kanssa ja Mette- Maarit oli käyttänyt huumeita ihan nuorena,
mutta hän oli kuitenkin ryhdistäytynyt saatuaan lapsen ja hänestä tuli yksinhuoltaja äiti.
Nyt Haakonilla ja Mette-Maaritilla on kolme yhteistä lasta ja he vaikuttavat olevan erittäin onnelisia yhdessä.
Joten älä anna muiden ihmisten vaikuttaa, vaan luota omaan arvostelukykyysi ja vaistoosi.

Kyllähän se näin muuten on. Mies voi olla muutaman vuoden "kunnollinen" mutta kun kyllästyminen iskee niin heppi se on mikä vie. Itse en ottaisi sellaista miestä kuin väliaikaiseksi lämmittimeksi. Miksei sama päde sitten naiseen?

Työtuttu kävi viikonloppuisin ravintolassa ja hänellä oli vaikka minkänlaista hoitoa, rumimmat jätti ravintolan ovelle, jos ulkovalossa naama ei miellyttänyt tarpeeksi. Mikään naissuhde ei tainnut kestää paria viikkoa kauempaa, ja miehellä oli ikää sentään lähellä neljääkymppiä. Hiukan oltiin huolissaan, että mitä tuosta tulee.

Pikkujouluissa tanssitteli sitten ihan tavallisen näköistä naista toiselta osastolta, ja lähti tämän kanssa jatkoille. Jouluna jo puhui, että toivottavasti ensi joulu ei enää mene yksin viinipullon kanssa, ja taisi olla sitten seuraavana jouluna jo naimisissa tai ainakin kihloissa. Nyt pariskunnan lapsi on koulussa, eikä mies vieläkään ole palannut vanhaan.

Viimeksi muokattu:
Työtuttu kävi viikonloppuisin ravintolassa ja hänellä oli vaikka minkänlaista hoitoa, rumimmat jätti ravintolan ovelle, jos ulkovalossa naama ei miellyttänyt tarpeeksi. Mikään naissuhde ei tainnut kestää paria viikkoa kauempaa, ja miehellä oli ikää sentään lähellä neljääkymppiä. Hiukan oltiin huolissaan, että mitä tuosta tulee.

Pikkujouluissa tanssitteli sitten ihan tavallisen näköistä naista toiselta osastolta, ja lähti tämän kanssa jatkoille. Jouluna jo puhui, että toivottavasti ensi joulu ei enää mene yksin viinipullon kanssa, ja taisi olla sitten seuraavana jouluna jo naimisissa tai ainakin kihloissa. Nyt pariskunnan lapsi on koulussa, eikä mies vieläkään ole palannut vanhaan.

No voi Saatana! Siinä meni taas yksi kunnon pelimies haaskiolle! Ainoa iloinen puoli tässä on, että naapuriosaston akat saavat ihastella: "...kylläpäs sillekin hunsvotille lopulta ottaja löytyi! Kihlat kinttuihin ja jopas rauhoittui..."

Onneksi kuitenkin mainitsit, että naapuriosaston nainen oli "tavallisen" näköinen. Tuo onni ei kauan kestä...

Viimeksi muokattu:

No voi, käytkö sen heppiä ihan haistelemassa vai mistä tiedät.

Viimeksi muokattu:
Esim. Norja kruunuprinnsi Haakon meni naimisiin Mette-Maaritin kanssa, jolla oli avioton lapsi
rikolliseksi paljastuneen miehen kanssa ja Mette- Maarit oli käyttänyt huumeita ihan nuorena,
mutta hän oli kuitenkin ryhdistäytynyt saatuaan lapsen ja hänestä tuli yksinhuoltaja äiti.
Nyt Haakonilla ja Mette-Maaritilla on kolme yhteistä lasta ja he vaikuttavat olevan erittäin onnelisia yhdessä.
Joten älä anna muiden ihmisten vaikuttaa, vaan luota omaan arvostelukykyysi ja vaistoosi.

Pysytääs nyt ihan Suomessa. Jos yksi narkkariäiti onnistuu niin se on hyvä, mutta suurin osa ei. Ja tätä karua jälkeä Suomessakin tulee aina vain lisää ja lisää, ja lastensuojelun resurssit eivät riitä mihinkään.

Sitten, että jos Haakonilla ja MM:lla VAIKUTTAISI olevan sun mielestä asiat okei, niin se ei tarkoita sitä että ne todella olisivat. Ja entä vuosien päästä? Tuntematta MM:ta niin joku syy tällä oli hakeutua niille ikäville poluille millä olikin ja teki jopa lapsen sellaisen narkkarin kanssa. Siihen ei ihan joka pyhäkoulutyttö kykene.

Viimeksi muokattu:

Mistäs Sä sen tiedät että mies elää kunnolla? Ties mitkä panot ja viritykset mutta ei Sun kanssasi :)

Viimeksi muokattu:
Mistäs Sä sen tiedät että mies elää kunnolla? Ties mitkä panot ja viritykset mutta ei Sun kanssasi :)

Niinpä niin. Aina näillä palstoilla on katkeroituneita ihmisiä, jotka eivät pysty tai halua uskoa mihinkään hyvään.

Oletko sinäkin niin lapsellinen, että kuvittelet ravitoloissa roikkumisen ja yhden illan panojen olevan niin loisteliasta, ettei siitä kannattaisi luopua?

Tuo "parannuksen " tehnyt mies oli varmasti yksinäinen ja onnellinen kun vihdoin löytyi nainen, jonka kanssa jakaa elämänsä.

Viimeksi muokattu:
Niinpä niin. Aina näillä palstoilla on katkeroituneita ihmisiä, jotka eivät pysty tai halua uskoa mihinkään hyvään.

Oletko sinäkin niin lapsellinen, että kuvittelet ravitoloissa roikkumisen ja yhden illan panojen olevan niin loisteliasta, ettei siitä kannattaisi luopua?

Tuo "parannuksen " tehnyt mies oli varmasti yksinäinen ja onnellinen kun vihdoin löytyi nainen, jonka kanssa jakaa elämänsä.

Ei ole kovin fiksua haukkua mua katkeraksi että kiitos vaan.

Totta kai toivotaan että se mies paransi tapansa, mutta mitä mä olen elämää katsellut, harvoin niin käy. Jos joku on taipuvainen kaikenlaisiin sekoiluihin ja sooloiluihin, ei se papin aamen sitä ominaisuutta siltä ihmiseltä poista. Aikuinen ihminen ei muutu paitsi ehkä huonompaan suuntaan.

Minä en ole katkera. Mutta en myöskään mikään hyväuskoinen ja sinisilmäinen hölmö mikä uskoisi kaiken pajunköyden mitä maailma syöttää.
Ja ennenkuin joku toteaa että olen umpeenkasvanut impi umpilampi, en ole, vaan onnellisessa avioliitossa oleva nainen. Ja arjesta on ihmisen onnen asiansa poimittava, sen olen oppinut.

Älkää kuitenkaan nyt olko liian sinisilmäisiä. Enhän minäkään toki voi tietää vaikka mieheni kusettaisi minua mennentullen mutta eipä ole kiinni jäänyt eikä merkkejä siitä ole, vaan ikinäs et voi tietää toista ihmistä varmasti, kun et aina tiedä itseäsikään :D

Viimeksi muokattu:

Uusimmat

Yhteistyössä