"Kolumni: Sanna Marin – sinun naiseutesi ei ole kiinnostavaa, get over it!"

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kritiikki on ookoo, mutta kun sitä on jo kaikenkaikkiaan liikaa. Lehdistönvapaus oli hieno asia silloin kun sillä ilmituotiin oikeita epäkohtia. Nyt juttuja tehdään, niin miehistä kuin naisista, ajatuksella "mitä myyvempi otsikko, sen parempi ja totuudesta viis".

Enkä mä ole tässä naisten tai tietyn naisen asialla vaan yhtälailla oon kritisinut asiaa silloin ku kohteena on ollut mies.
Sanna Ukkola sanoo BB-videossa tykkäävänsä provojutuista. Jyrki Lehtola on myös kärjistänyt kolumninsa tappiin samassa lajissa.
Mitä jää jäljelle, kun koko kansa provoilee ja heristää nyrkkiään virtuaalisesti. Jopa Euroviisuissa näytetään keskisormea.
Tuntuu kuin kaikki olisivat jatkuvasti kaasussa erilaisista mömmöista.
Sain katsottua Crown-sarjan kokonaan. Aamun nettisivut ovat taas täynnä uutisia ko. perheestä.
Ei mielenterveyttään kannata hoitaa toisia satuttamalla. Jos jatkuvasti etsii vikaa toisista, ei huomaa itsessään parannettavaa.
Sanna Marin esiintyi hyvin illan vaalitentissä. Demarit ovat tosiaan iältään vanha puolue.
Muistan kun kävin nuoruudessa ammattiliiton kurssin Perhe yhteiskunnassa.
Kurssin jälkeen totesin, että haluan elää yksineläjänä. Perhe-elämän haasteet tuntuivat liian raskailta.
Sanna puhui yksinhuoltajien auttamisesta. Jäin miettimään mitä apua olisin eniten tarvinnut?
Käyttäkää aikaanne viisaasti tällä palstalla. Minä tykkään olla enemmän lukijapuolella.

Sanna Ukkola sanoo BB-videossa tykkäävänsä provojutuista. Jyrki Lehtola on myös kärjistänyt kolumninsa tappiin samassa lajissa.
Mitä jää jäljelle, kun koko kansa provoilee ja heristää nyrkkiään virtuaalisesti. Jopa Euroviisuissa näytetään keskisormea.
Tuntuu kuin kaikki olisivat jatkuvasti kaasussa erilaisista mömmöista.
Sain katsottua Crown-sarjan kokonaan. Aamun nettisivut ovat taas täynnä uutisia ko. perheestä.
Ei mielenterveyttään kannata hoitaa toisia satuttamalla. Jos jatkuvasti etsii vikaa toisista, ei huomaa itsessään parannettavaa.
Sanna Marin esiintyi hyvin illan vaalitentissä. Demarit ovat tosiaan iältään vanha puolue.
Muistan kun kävin nuoruudessa ammattiliiton kurssin Perhe yhteiskunnassa.
Kurssin jälkeen totesin, että haluan elää yksineläjänä. Perhe-elämän haasteet tuntuivat liian raskailta.
Sanna puhui yksinhuoltajien auttamisesta. Jäin miettimään mitä apua olisin eniten tarvinnut?
Käyttäkää aikaanne viisaasti tällä palstalla. Minä tykkään olla enemmän lukijapuolella.

Sulla on kivoja kirjoituksia. Tykkään :)

Kritiikki on ookoo, mutta kun sitä on jo kaikenkaikkiaan liikaa. Lehdistönvapaus oli hieno asia silloin kun sillä ilmituotiin oikeita epäkohtia. Nyt juttuja tehdään, niin miehistä kuin naisista, ajatuksella "mitä myyvempi otsikko, sen parempi ja totuudesta viis".

Enkä mä ole tässä naisten tai tietyn naisen asialla vaan yhtälailla oon kritisinut asiaa silloin ku kohteena on ollut mies.
Juuri näin. Voihan sitä lehdistövapauttakin käyttää väärin, kun raha ratkaisee. Mut silloinhan ei toki puhutakkaan enää vapaudesta, vaan rahasta ja klikkiotsikoista.

Minusta tosin tuon loppuosan sisällöllinen juttu pitäisi saada poistetuksi keskustelusta.
Minusta nyt ylipäätään kritisoinnin ja turhanaikaisen haukkumisen raja pitäis tajuta ja konkretisoitua. Lehdistö menee siihen poikaan, joka huusi sitä sutta- kohti.
Mut et ole ainoa, ja se tuntuu olevan juttu, et täytyy sanoa, et en mä vaan naisia hauku, haukun miehiäkin, en mä vaan sdptä hauku, haukun persujakin, en mä vaan tomaattia syö, syön possuakin.
K u n se ei ole perustelu yhtään millekkään eikä se pidä asian kannalta yhtään mitään relevanttia sisällään!
-ainoostaan ehkä siltä kantilta, ketä aletaan maalittaa ja miksi..

• Tykkää
Reactions: -roosaruusa-

Sulla on kivoja kirjoituksia. Tykkään
Kiva saada positiivista palautetta.
Kirjoitin vuosikymmeniä Anna-palstalla yksinhuoltajaelämästäni Helsingissä.
Kerran istuin Citymarketin kahvilassa ja pöytään istahti mies, joka kertoi syntyneensä Viipurissa. Juttua riitti ja mies sanoi, että puhun kuin kansanedustaja.
Pärjäsin hyvin elämäni ruuhkavuodet ja nyt nautin eloneuvoksen elämästä.
Sain tällä palstalla melko tylyn kuittauksen, kun muistelin menneitä.
Paistoin lettuja ja kännykkä kilahti. Videossa lapsenlapseni on pukeutunut lähettämääni ranta-asuun.
Nyt sain ihanan musiikkilinkin.
Jaksakaa yh-äidit. Maratonin jälkeen voitte tuulettaa maaliviivalla kuten minä tein.

• Tykkää
Reactions: diogenes 57
Kiva saada positiivista palautetta.
Kirjoitin vuosikymmeniä Anna-palstalla yksinhuoltajaelämästäni Helsingissä.
Kerran istuin Citymarketin kahvilassa ja pöytään istahti mies, joka kertoi syntyneensä Viipurissa. Juttua riitti ja mies sanoi, että puhun kuin kansanedustaja.
Pärjäsin hyvin elämäni ruuhkavuodet ja nyt nautin eloneuvoksen elämästä.
Sain tällä palstalla melko tylyn kuittauksen, kun muistelin menneitä.
Paistoin lettuja ja kännykkä kilahti. Videossa lapsenlapseni on pukeutunut lähettämääni ranta-asuun.
Nyt sain ihanan musiikkilinkin.
Jaksakaa yh-äidit. Maratonin jälkeen voitte tuulettaa maaliviivalla kuten minä tein.
Elo tai olo. Aina jää noita kielikukkia.

Nättisanna elää kuplassa, sitä kuplaa ei lehdistökään halua rikkoa. Heti koronan alussa olisi pitänyt perustaa ryhmä joka hoitaa näitä flunssaasioita. Näin olisi hallitukselle ja Sannalle jäänyt aikaa hoitaa suomen asioita.
Kohtaon mennyt 2 vuotta koronan hoitoon ja kaik muu on jäänyt.
Yksikään mies ei noilla näytöillä olisi virassa pysynyt.

• Tykkää
Reactions: Echo
Nättisanna elää kuplassa, sitä kuplaa ei lehdistökään halua rikkoa. Heti koronan alussa olisi pitänyt perustaa ryhmä joka hoitaa näitä flunssaasioita. Näin olisi hallitukselle ja Sannalle jäänyt aikaa hoitaa suomen asioita.
Kohtaon mennyt 2 vuotta koronan hoitoon ja kaik muu on jäänyt.
Yksikään mies ei noilla näytöillä olisi virassa pysynyt.
Sehän on vain hyvä et tyttöjen aika on mennyt koronan parissa. Tiedä mitä *askaa olisivat keksineet.

• Tykkää
  • Haha
Reactions: Echo ja Palstapesu
  • Tykkää
Miksei se sitten ole PeKeKo? Kaikilta kaksi ekaa kirjainta.
Tai vaikka Perskustako. Tai vielä parempi olisi Koko(omus)-Per(us)S(uomalaiset)-(K)e(skusta) eli KokoPersE. Kun näemmä lyhenteen ei tarvitse noudattaa minkäänlaista logiikkaa.

No vastaus on tietenkin se, että kyseessä ei ole lyhenne, mutta leikitään nyt ettemme ymmärtäisi sitä. Onhan se ihan älyttömän hauskaa, että Perussuomalaisista saa melkein perseeseen viittaavia lempinimiä aikaiseksi.

• Tykkää
Reactions: Palstapesu
  • Surullinen
Reactions: Palstapesu
  • Tykkää

Yhteistyössä