V
vierailija
Vieras
Sanna Ukkola sanoo BB-videossa tykkäävänsä provojutuista. Jyrki Lehtola on myös kärjistänyt kolumninsa tappiin samassa lajissa.Kritiikki on ookoo, mutta kun sitä on jo kaikenkaikkiaan liikaa. Lehdistönvapaus oli hieno asia silloin kun sillä ilmituotiin oikeita epäkohtia. Nyt juttuja tehdään, niin miehistä kuin naisista, ajatuksella "mitä myyvempi otsikko, sen parempi ja totuudesta viis".
Enkä mä ole tässä naisten tai tietyn naisen asialla vaan yhtälailla oon kritisinut asiaa silloin ku kohteena on ollut mies.
Mitä jää jäljelle, kun koko kansa provoilee ja heristää nyrkkiään virtuaalisesti. Jopa Euroviisuissa näytetään keskisormea.
Tuntuu kuin kaikki olisivat jatkuvasti kaasussa erilaisista mömmöista.
Sain katsottua Crown-sarjan kokonaan. Aamun nettisivut ovat taas täynnä uutisia ko. perheestä.
Ei mielenterveyttään kannata hoitaa toisia satuttamalla. Jos jatkuvasti etsii vikaa toisista, ei huomaa itsessään parannettavaa.
Sanna Marin esiintyi hyvin illan vaalitentissä. Demarit ovat tosiaan iältään vanha puolue.
Muistan kun kävin nuoruudessa ammattiliiton kurssin Perhe yhteiskunnassa.
Kurssin jälkeen totesin, että haluan elää yksineläjänä. Perhe-elämän haasteet tuntuivat liian raskailta.
Sanna puhui yksinhuoltajien auttamisesta. Jäin miettimään mitä apua olisin eniten tarvinnut?
Käyttäkää aikaanne viisaasti tällä palstalla. Minä tykkään olla enemmän lukijapuolella.