Kenen julkkiksen kanssa harrastaisit mieluiten seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Efebofilia (on mulle ihan uusi sana merkityksineen) on mun mielestä ihan yhtä ällöttävä kuin pedofiili!

• Tykkää
Reactions: Echo ja KalaMies
Ihmisten aivot kehittyvät yleensä siihen 25v paikkeille saakka. Kyllä sitä nuoremmat usein ovat alttiimpia sellaisille päätöksille jota myöhemmin katuvat. Varmaan suurin osa 30+ vuotiaista ajattelee että 18v on vielä ihan lapsi. Toki jos ei kiinnosta muu kuin kostea kolo ja se mikä on laillista, niin sitten. Mutta ei se tee siitä miehestä silti yhtään vähemmän ällöttävää.

Vierailija(t) on ihan oikeassa tässä, ja turhaan echoakin mollaat. Itse ymmärrät väärin tai siis et ymmärrä ollenkaan! Tekosi oli sopimaton, olet sopimaton, pilasit ketjun idean tukemalla lasten kuvia joukkoon.
Jep. Se oli m1es joka lässäytti tän ketjun aikalailla.

Jopa mä nutturatäti tajuan hilpeän ketjun tunnelmasta jotain.

Seksiketju ja lapsen kuva - nou nou.

!8-vuotias mies on aikuinen mies. Sinun määrittelemänäsi siis olisi vastenmielistä, jos 18-vuotias mies himoitsisi 18-vuotiasta naista?

Jos palstalaiset ovat laajasti sitä mieltä, että 18-vuotiaat ovat kehittymättömiä lapsia, pitää laittaa välittömästi alulle lakialoite, jossa täysi-ikäisyyden rajaa nostetaan esim. 21 vuoteen (jossa se joskus on ollut). Ei siis alkoholia, ajokorttia, äänioikeutta tai minkäänlaista seksiä alle 21-vuotiaille!.
Kumma kylläkin, politiikka on ollut ihan toisen suuntaista - äänioikeusrajaakin halutaan laskea. Miksi, jos aivot ovat lapsen tasolla?

Palstamammojen piristeeksi liitän tähän 13-vuotiaan Antti Tuiskun kuvan. Esimerkkinä lapsesta, jonka aivoit eivät ole täysin kehittyneet vielä aikuisenakaan.
”Kumma kylläkin, politiikka on ollut ihan toisen suuntaista - äänioikeusrajaakin halutaan laskea. Miksi, jos aivot ovat lapsen tasolla?”

Toki, koska lapset ovat naiveja, ja koska perusopetus on vihervassarisuuntaista niin nämä puolueet hyötyisivät luultavasti ikärajan hilaamisesta alas.

Nämä tällaiset ahdotukset siis täysin itsekkäistä syistä - täysin moraalitonta!

!8-vuotias mies on aikuinen mies. Sinun määrittelemänäsi siis olisi vastenmielistä, jos 18-vuotias mies himoitsisi 18-vuotiasta naista?

Jos palstalaiset ovat laajasti sitä mieltä, että 18-vuotiaat ovat kehittymättömiä lapsia, pitää laittaa välittömästi alulle lakialoite, jossa täysi-ikäisyyden rajaa nostetaan esim. 21 vuoteen (jossa se joskus on ollut). Ei siis alkoholia, ajokorttia, äänioikeutta tai minkäänlaista seksiä alle 21-vuotiaille!.
Kumma kylläkin, politiikka on ollut ihan toisen suuntaista - äänioikeusrajaakin halutaan laskea. Miksi, jos aivot ovat lapsen tasolla?

Palstamammojen piristeeksi liitän tähän 13-vuotiaan Antti Tuiskun kuvan. Esimerkkinä lapsesta, jonka aivoit eivät ole täysin kehittyneet vielä aikuisenakaan.

Ok eli sä provoat. 0/5

Lapsi joka ihastuu lapseen on normaalia. Teini joka sekstailee teinin kanssa on normaalia. Aikuinen joka ihastuu lapseen on ällöttävä. Aikuinen joka sekstailee teinin kanssa on iljettävä. Mutta provohan toi olikin.

• Tykkää
Reactions: Lispetti

Itse asiassa, ei mikään huono idea. Mä en antaisi alle 21-22- vuotiaiden tehdä lapsia.

• Haha
Reactions: m1es
Kaksfemmat ovat jo korkean käyttöasteen naisoletettuja.
Virkistävää että joku aattelee vielä käyttöasteita, hyvä.

Mutta sillä periaatteella se 18-vee neitsyt ei sun puskemisten jälkeen olisi niin neitseellisessä tilassa? Olisit siis pilannut sen?

• Vihainen
Reactions: Lispetti
"Meidän pitää napata tyttö, täysi-ikäinen, ettemme joudu vaikeuksiin, ja panna häntä yhdessä. Sellainen todella hitsaa valmennustiimin ja joukkueen yhteen."

Tälläisiä elukoita miehet ovat!

Niin, mikä noita sikoja joka kerta yhdistää? Se että ne on miehiä.

Tuo lapsitähden kuvajuttu sai nyt melkoiset mittasuhteet.
Mies näytti mistä Airi on tunnettu, KOSKA TÄTÄ KYSYTTIIN, eikä siinä ole mitään väärää että hän vastasi.

Kuva on hyvä siinä mielessä, että joku saattaa tunnistaa hänet lapsitähtiajoilta.

Kyllä mä olen esitellyt miehistäni lapsikuvia kavereille vaikka paninkin näiden miesten kanssa.:)

• Rakkaus
Reactions: m1es
Mikä estää sinua tekemästä kansalaisaloitetta täysi-ikäisyyden rajan nostosta? Lupaan tulla allekirjoittamaan. :giggle:
Mä rustaan parhaillaan lakialoitetta "Yli 30-v.äijät ei saa kuolata alle 20-vuotiaiden naisten ja tyttöjen perään. Moisesta ankara sakkorangaistus tai pallien murskaus, suoritettuna yleisanestesiassa."

Allekirjotatko?

Tuo lapsitähden kuvajuttu sai nyt melkoiset mittasuhteet.
Mies näytti mistä Airi on tunnettu, KOSKA TÄTÄ KYSYTTIIN, eikä siinä ole mitään väärää että hän vastasi.

Kuva on hyvä siinä mielessä, että joku saattaa tunnistaa hänet lapsitähtiajoilta.

Kyllä mä olen esitellyt miehistäni lapsikuvia kavereille vaikka paninkin näiden miesten kanssa.:)
Joo mutta tilannetaju.

Onhan siinä nyt eroa jos 18- vuotias tyttö seurustelee 18-vuotiaan pojan kanssa, kokeilevat yhdessä ensikertaa seksiä kun se että 18-vuotias on jonkun aikuisen setämiehen kanssa kokeilemassa niitä juttuja.
Vaikka tytöt kehittyvät murrosiässä, 10-13 vuotiaana, jotkut jopa aikaisemmin, rinnat kasvavat jnecniin ei se tarkoita sitä että setämiesten on sopivaa kuolata perään ja ihailla heitä.