Noni. Ja harmaille tiedoksi, että menen kypsän vaimoni vierelle tutumaan. Öitä
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
En ole koskaan kieltänyt, etteikö tuota aspergeria vilahtaisi. Olen sen joskus kommenteissanikin maininnut.Ap-pap-pap.
Ei ole kyse mun maailmankuvasta. Vaan tilannetajusta.
Senkus loukkaannut seuraavasta diagnostiikasta:
Ootko ebetofiili....vai vähän kuitenkin vaan pedantti asperger?
Sinuna valitsisin kiireesti jälkimmäisen jos valita pitää, mutta mieluiten en kumpaakaan.
Näin on. Olen mies.Siellä joku mies kirjoittelee.
En ole koskaan kieltänyt, etteikö tuota aspergeria vilahtaisi. Olen sen joskus kommenteissanikin maininnut.
Olen tuntenut nuoren naisen, joka oli ääriasperger. Ihastuttava tapaus. Ja toisen hieman vanhemman, joka on minua paljon aspergerimpi. Mikään ei ole antoisampaa kuin keskustelu hänen kanssaan.
Sä kun muistat mun kommentteja, niin mä muistan sulta yhden: käytte kerran viikossa kaupassa, et useammin, ja silloinki pusket kärryn kans ja tarkkaan mietitty lista kourassa.En ole koskaan kieltänyt, etteikö tuota aspergeria vilahtaisi. Olen sen joskus kommenteissanikin maininnut.
Olen tuntenut nuoren naisen, joka oli ääriasperger. Ihastuttava tapaus. Ja toisen hieman vanhemman, joka on minua paljon aspergerimpi. Mikään ei ole antoisampaa kuin keskustelu hänen kanssaan.
Diagnooseista viis. Kaikki ollaan erilaisia ja se on rikkaus. (paitsi pedofiilit ja sen sellaset, ilman niitä olis turvallisempaa).Ap-pap-pap.
Ei ole kyse mun maailmankuvasta. Vaan tilannetajusta.
Senkus loukkaannut seuraavasta diagnostiikasta:
Ootko ebetofiili....vai vähän kuitenkin vaan pedantti asperger?
Sinuna valitsisin kiireesti jälkimmäisen jos valita pitää, mutta mieluiten en kumpaakaan.
Aliarvioit minut. Olen siellä kaupassa yksin, vaimo on hidaste. Enkä tarvitse listaa, koska viikon meny (ja kaikki mitä siihen tarvitaan) on päässäni.Sä kun muistat mun kommentteja, niin mä muistan sulta yhden: käytte kerran viikossa kaupassa, et useammin, ja silloinki pusket kärryn kans ja tarkkaan mietitty lista kourassa.
Asperger.
Vapauta se muijas sieltä patterin putkesta ja päästä se shoppailemaan rennosti, ajan kans.
Diagnooseista viis. Kaikki ollaan erilaisia ja se on rikkaus. (paitsi pedofiilit ja sen sellaset, ilman niitä olis turvallisempaa).
Antaa asioiden riidellä. Toki kaikkea saa kyseenalaistaa, ja pitääkin, mutta pitääkö aina vetää ne diagnoosit tähän?
Mitäs jos mielummin kysytään suoraan kun ”arvellaan” ja annetaan kaksi vaihtoehtoa diagnooseista joista kohde saa valita.![]()
Niin on. Mutta se diagnoosi ei ole rikkaus. Eikä ole efebofiliakaan.Diagnoosi se pedofiilikin on.
Ei tosiaan.Niin on. Mutta se diagnoosi ei ole rikkaus. Eikä ole efebofiliakaan.
Sun vaimolle tuntuu sopivan kaikki mikä sullekin sopii. Nyt sanot että et mene enää kauppareissulle, vaan se saa rauhassa katella ihanat parsat ja merilohet ja suklaalevyt.Aliarvioit minut. Olen siellä kaupassa yksin, vaimo on hidaste. Enkä tarvitse listaa, koska viikon meny (ja kaikki mitä siihen tarvitaan) on päässäni.
Vaimolle tämä sopii, koska hänen mielestään tulevan (esim. seuraavan aterian) suunnittelu on rasittavaa.
Niin just! Tiedä miten himokkaana sieltä palataan!Sun vaimolle tuntuu sopivan kaikki mikä sullekin sopii. Nyt sanot että et mene enää kauppareissulle, vaan se saa rauhassa katella ihanat parsat ja merilohet ja suklaalevyt.
*haukottelee*
Kyllä tuo joskus kaupassa piipahtaa. Pyörii siellä aikansa ja saa ostetuksi jotakin, mikä sattuu helposti silmiin, esim. pari croissantia. Ihan niinkuin alle 18-vuotias....Sun vaimolle tuntuu sopivan kaikki mikä sullekin sopii. Nyt sanot että et mene enää kauppareissulle, vaan se saa rauhassa katella ihanat parsat ja merilohet ja suklaalevyt.
*haukottelee*
Vaihtelu virkistää.Kyllä tuo joskus kaupassa piipahtaa. Pyörii siellä aikansa ja saa ostetuksi jotakin, mikä sattuu helposti silmiin, esim. pari croissantia. Ihan niinkuin alle 18-vuotias....
Tuossa on sekä etnisiä että valtioista johtuvia eroja. Esim. nuo japanilaiset syövät meitä terveellisemmin ja eivätkä rupsahda. Siihen vaikuttaa paitsi sosiaalinen paine myös valtio - työantajalle alkaa tippua rahallisia sanktioita, jos työntekijöiden vyötärönympärys ylittää sakkorajan vuosittaisissa mittauksissa (naisilla 90 cm, miehillä 85 cm, naisten taipumukset siis tunnustetaan).Anteeksi, palstakaunotar.Unohdin että sun kudostyyppisi = kollageenin ja elastaanin kyllästämä.
Kroppasi palautui synnärillä heti takas ku kuminauha po-jo-joinnnggg ja me muut jäätiin synnärille kropan osalta tilanteeseen "ohhoh!" joka oli sekuntia synnytyksen jälkeen (musta, ammottava Euroopan isoin tunneli ja maha kuin ois vielä viitoset siellä).
![]()
Juu, paremmin minä täällä pärjään kuin kotona keskustellessa - varsinkin vaimon kanssa ne vihjeet jäävät usein täysin pimentoon.@m1es
Täytyy vielä semmoinen mainita, kun itse toit esiin tuon aspergerin, että luet hämmästyttävän hyvin rivien välistä, käsittääkseni monelle lievästi assillekin tuollainen taito on haastava.
Välillä huomaa, että et ole ihan messissä mutta sen voisi yhtä hyvin pistää esim. erilaisten huumorintajujen piikkiin.
Edelleenkään et siis eroa diagnoosittomasta mitenkään!Juu, paremmin minä täällä pärjään kuin kotona keskustellessa - varsinkin vaimon kanssa ne vihjeet jäävät usein täysin pimentoon.
Olen todella tyytyväinen siihen, mitä olen. Siksi nuo Echon tädilliset opastukset tuntuvat - no hassuilta.@m1es
Täytyy vielä semmoinen mainita, kun itse toit esiin tuon aspergerin, että luet hämmästyttävän hyvin rivien välistä, käsittääkseni monelle lievästi assillekin tuollainen taito on haastava.
Välillä huomaa, että et ole ihan messissä mutta sen voisi yhtä hyvin pistää esim. erilaisten huumorintajujen piikkiin.
Et ole nähnyt kenenkään palstalaisen kuvaa. Lopeta jo toi esitys...
No, sellaisena sä taidat häntä mielelläsi pitääkin. Edunvalvottavana.Ihan niinkuin alle 18-vuotias....
Hohhoijjaa. Vyötärönympäryksissä pätee myös pituus.Tuossa on sekä etnisiä että valtioista johtuvia eroja. Esim. nuo japanilaiset syövät meitä terveellisemmin ja eivätkä rupsahda. Siihen vaikuttaa paitsi sosiaalinen paine myös valtio - työantajalle alkaa tippua rahallisia sanktioita, jos työntekijöiden vyötärönympärys ylittää sakkorajan vuosittaisissa mittauksissa (naisilla 90 cm, miehillä 85 cm, naisten taipumukset siis tunnustetaan).
Rajan ylittäneet joutuvat tarkkailuun. He joutuvat osallistumaan neuvontaistuntoihin ja heitä seurataan puhelimitse ja sähköpostilla. Jos @Echo työskentelisi Japanissa, pian olisi taas aika jännittää, kuinka mittauksissa käy (herra Echolla taitaisi olla neuvontaa tiedossa?).
Japan's metabo law where being overweight is illegal
Japan's metabo law where being overweight is illegal. A law passed in 2008 whereby you must stay below a government-mandated waistline or face the consequences.www.mamamia.com.au
Kun aasialaisnaiset pääsääntöisesti ovat eurooppalaisia siskojaan pienikokoisempia, sirompia ja hoikempia, syntyy mielikuva siitä, että he olisivat ikäänsä nuorempia.
Korotetut maksut työnantajalle uhkana.
![]()
Ajattele mikä tilanne, melkein ikääntymätön vaimoNo, sellaisena sä taidat häntä mielelläsi pitääkin. Edunvalvottavana.