Kenen julkkiksen kanssa harrastaisit mieluiten seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Ap-pap-pap.
Ei ole kyse mun maailmankuvasta. Vaan tilannetajusta.

Senkus loukkaannut seuraavasta diagnostiikasta:
Ootko ebetofiili....vai vähän kuitenkin vaan pedantti asperger?
Sinuna valitsisin kiireesti jälkimmäisen jos valita pitää, mutta mieluiten en kumpaakaan.
En ole koskaan kieltänyt, etteikö tuota aspergeria vilahtaisi. Olen sen joskus kommenteissanikin maininnut.
Olen tuntenut nuoren naisen, joka oli ääriasperger. Ihastuttava tapaus. Ja toisen hieman vanhemman, joka on minua paljon aspergerimpi. Mikään ei ole antoisampaa kuin keskustelu hänen kanssaan.

• Tykkää
Reactions: Lispetti
En ole koskaan kieltänyt, etteikö tuota aspergeria vilahtaisi. Olen sen joskus kommenteissanikin maininnut.
Olen tuntenut nuoren naisen, joka oli ääriasperger. Ihastuttava tapaus. Ja toisen hieman vanhemman, joka on minua paljon aspergerimpi. Mikään ei ole antoisampaa kuin keskustelu hänen kanssaan.

En jaksa palata edelliselle sivulle, tämä Echolle. Tämä mies on ihan vaan pedofiili. Aspergeriudella, on hän sitä tai ei, ei ole mitään tekemistä tuollaisten sairaiden halujen kanssa.

• Tykkää
Reactions: Echo
Sä kun muistat mun kommentteja, niin mä muistan sulta yhden: käytte kerran viikossa kaupassa, et useammin, ja silloinki pusket kärryn kans ja tarkkaan mietitty lista kourassa.

Asperger.
Vapauta se muijas sieltä patterin putkesta ja päästä se shoppailemaan rennosti niinku naiset, ajan kans. :sneaky:

• Haha
Reactions: m1es ja Lispetti
Ap-pap-pap.
Ei ole kyse mun maailmankuvasta. Vaan tilannetajusta.

Senkus loukkaannut seuraavasta diagnostiikasta:
Ootko ebetofiili....vai vähän kuitenkin vaan pedantti asperger?
Sinuna valitsisin kiireesti jälkimmäisen jos valita pitää, mutta mieluiten en kumpaakaan.
Diagnooseista viis. Kaikki ollaan erilaisia ja se on rikkaus. (paitsi pedofiilit ja sen sellaset, ilman niitä olis turvallisempaa).

Antaa asioiden riidellä. Toki kaikkea saa kyseenalaistaa, ja pitääkin, mutta pitääkö aina vetää ne diagnoosit tähän?
Mitäs jos mielummin kysytään suoraan kun ”arvellaan” ja annetaan kaksi vaihtoehtoa diagnooseista joista kohde saa valita.😆

• Tykkää
Reactions: Echo
Nyt meen nukkumaan, mutta tässä m1ehelle tavoitetta: Airi. Yli 80-kymppinen Airi-mummo jammailee palvelutalon järkkäämässä diskossa.
Käsipuolessa on tyylikkäästi pukeutunut @m1es. :sneaky:

2662801.jpg

• Haha
Reactions: m1es ja Lispetti
Kuinka moni haluaisi että oma 18v sisaruksensa heilastelisi jonkun 30-70v tyypin kanssa? Kuinka moni haluaisi että oma 18v tyttärensä heilastelisi jonkun keski-ikäisen kanssa?

Mitä sinä ajattelisit jos sinun aikuinen, vaikka 35v poikasi alkaisi seurustella jonkun 18v tytön kanssa? Minua ainakin hävettäisi todella paljon ja tekisin kaikkeni että saisin ne tajuamaan miten ällöttäviä ovat.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja Echo
Sä kun muistat mun kommentteja, niin mä muistan sulta yhden: käytte kerran viikossa kaupassa, et useammin, ja silloinki pusket kärryn kans ja tarkkaan mietitty lista kourassa.

Asperger.
Vapauta se muijas sieltä patterin putkesta ja päästä se shoppailemaan rennosti, ajan kans.
Aliarvioit minut. Olen siellä kaupassa yksin, vaimo on hidaste. Enkä tarvitse listaa, koska viikon meny (ja kaikki mitä siihen tarvitaan) on päässäni.
Vaimolle tämä sopii, koska hänen mielestään tulevan (esim. seuraavan aterian) suunnittelu on rasittavaa.

• Tykkää
Diagnooseista viis. Kaikki ollaan erilaisia ja se on rikkaus. (paitsi pedofiilit ja sen sellaset, ilman niitä olis turvallisempaa).

Antaa asioiden riidellä. Toki kaikkea saa kyseenalaistaa, ja pitääkin, mutta pitääkö aina vetää ne diagnoosit tähän?
Mitäs jos mielummin kysytään suoraan kun ”arvellaan” ja annetaan kaksi vaihtoehtoa diagnooseista joista kohde saa valita.😆

Diagnoosi se pedofiilikin on. 😀

Aliarvioit minut. Olen siellä kaupassa yksin, vaimo on hidaste. Enkä tarvitse listaa, koska viikon meny (ja kaikki mitä siihen tarvitaan) on päässäni.
Vaimolle tämä sopii, koska hänen mielestään tulevan (esim. seuraavan aterian) suunnittelu on rasittavaa.
Sun vaimolle tuntuu sopivan kaikki mikä sullekin sopii. Nyt sanot että et mene enää kauppareissulle, vaan se saa rauhassa katella ihanat parsat ja merilohet ja suklaalevyt.
*haukottelee*

• Haha
Sun vaimolle tuntuu sopivan kaikki mikä sullekin sopii. Nyt sanot että et mene enää kauppareissulle, vaan se saa rauhassa katella ihanat parsat ja merilohet ja suklaalevyt.
*haukottelee*
Niin just! Tiedä miten himokkaana sieltä palataan!😆

9COY.gif

• Rakkaus
Reactions: m1es
*haukottelee*
Kyllä tuo joskus kaupassa piipahtaa. Pyörii siellä aikansa ja saa ostetuksi jotakin, mikä sattuu helposti silmiin, esim. pari croissantia. Ihan niinkuin alle 18-vuotias....

• Rakkaus
  • Vau!
Reactions: Echo ja Lispetti
Kyllä tuo joskus kaupassa piipahtaa. Pyörii siellä aikansa ja saa ostetuksi jotakin, mikä sattuu helposti silmiin, esim. pari croissantia. Ihan niinkuin alle 18-vuotias....
Vaihtelu virkistää.
Syökää välillä niitä croisantteja päivälliseks 😁 !😋

• Haha
@m1es

Täytyy vielä semmoinen mainita, kun itse toit esiin tuon aspergerin, että luet hämmästyttävän hyvin rivien välistä, käsittääkseni monelle lievästi assillekin tuollainen taito on haastava.

Välillä huomaa, että et ole ihan messissä mutta sen voisi yhtä hyvin pistää esim. erilaisten huumorintajujen piikkiin.

• Tykkää
Anteeksi, palstakaunotar. :giggle: Unohdin että sun kudostyyppisi = kollageenin ja elastaanin kyllästämä.

Kroppasi palautui synnärillä heti takas ku kuminauha po-jo-joinnnggg ja me muut jäätiin synnärille kropan osalta tilanteeseen "ohhoh!" joka oli sekuntia synnytyksen jälkeen (musta, ammottava Euroopan isoin tunneli ja maha kuin ois vielä viitoset siellä).
:giggle:
Tuossa on sekä etnisiä että valtioista johtuvia eroja. Esim. nuo japanilaiset syövät meitä terveellisemmin ja eivätkä rupsahda. Siihen vaikuttaa paitsi sosiaalinen paine myös valtio - työantajalle alkaa tippua rahallisia sanktioita, jos työntekijöiden vyötärönympärys ylittää sakkorajan vuosittaisissa mittauksissa (naisilla 90 cm, miehillä 85 cm, naisten taipumukset siis tunnustetaan).
Rajan ylittäneet joutuvat tarkkailuun. He joutuvat osallistumaan neuvontaistuntoihin ja heitä seurataan puhelimitse ja sähköpostilla. Jos @Echo työskentelisi Japanissa, pian olisi taas aika jännittää, kuinka mittauksissa käy (herra Echolla taitaisi olla neuvontaa tiedossa?).

Kun aasialaisnaiset pääsääntöisesti ovat eurooppalaisia siskojaan pienikokoisempia, sirompia ja hoikempia, syntyy mielikuva siitä, että he olisivat ikäänsä nuorempia.

Korotetut maksut työnantajalle uhkana.
japan-measure.jpg

Viimeksi muokattu:
@m1es

Täytyy vielä semmoinen mainita, kun itse toit esiin tuon aspergerin, että luet hämmästyttävän hyvin rivien välistä, käsittääkseni monelle lievästi assillekin tuollainen taito on haastava.

Välillä huomaa, että et ole ihan messissä mutta sen voisi yhtä hyvin pistää esim. erilaisten huumorintajujen piikkiin.
Juu, paremmin minä täällä pärjään kuin kotona keskustellessa - varsinkin vaimon kanssa ne vihjeet jäävät usein täysin pimentoon.

• Haha
Juu, paremmin minä täällä pärjään kuin kotona keskustellessa - varsinkin vaimon kanssa ne vihjeet jäävät usein täysin pimentoon.
Edelleenkään et siis eroa diagnoosittomasta mitenkään! 😁

• Haha
@m1es

Olen todella tyytyväinen siihen, mitä olen. Siksi nuo Echon tädilliset opastukset tuntuvat - no hassuilta.
aspergers.jpg

• Rakkaus
Et ole nähnyt kenenkään palstalaisen kuvaa. Lopeta jo toi esitys...

(Lissu kyseessä)

Älä sinä harmaa jauha peetä, kaikki pitempään mukana olleet on nähneet monien mustien kuvat ihan omassa ketjussa täällä. Itsellä on nytkin valokuvamuistissani viiden mustan kasvot juuri nytkin. Kaikkien nimiä en muista kun eivät ole enää aktiiveja.

Esim @Lispetti on brunetti ja @-roosaruusa- on vaalea ja pitkähkö, ehkäpä lentopalloilija lounaasta? 😊

Molemmille näyttäville naisille kehut täältä Hangon ja Nuorgamin välimaastosta 🥰🌷

• Tykkää
Tuossa on sekä etnisiä että valtioista johtuvia eroja. Esim. nuo japanilaiset syövät meitä terveellisemmin ja eivätkä rupsahda. Siihen vaikuttaa paitsi sosiaalinen paine myös valtio - työantajalle alkaa tippua rahallisia sanktioita, jos työntekijöiden vyötärönympärys ylittää sakkorajan vuosittaisissa mittauksissa (naisilla 90 cm, miehillä 85 cm, naisten taipumukset siis tunnustetaan).
Rajan ylittäneet joutuvat tarkkailuun. He joutuvat osallistumaan neuvontaistuntoihin ja heitä seurataan puhelimitse ja sähköpostilla. Jos @Echo työskentelisi Japanissa, pian olisi taas aika jännittää, kuinka mittauksissa käy (herra Echolla taitaisi olla neuvontaa tiedossa?).

Kun aasialaisnaiset pääsääntöisesti ovat eurooppalaisia siskojaan pienikokoisempia, sirompia ja hoikempia, syntyy mielikuva siitä, että he olisivat ikäänsä nuorempia.

Korotetut maksut työnantajalle uhkana.
japan-measure.jpg
Hohhoijjaa. Vyötärönympäryksissä pätee myös pituus.
Jos on 150 cm pitkä tsaina-ruikku vs. 175 cm länsimaalainen, on sillä isommalla lupa olla vähän leveempi ja rotevampi.

Tsainat on kuin Suomessa 12-13-vuotiaat pituudeltaan. Pistetään suomalaisen alakoulun 6.luokka riviin.

En mä ylensyömistä tällä puolusta. Mutta aasialaisten XL on täällä ehkä M, tai korkeintaan L.