Kenen julkkiksen kanssa harrastaisit mieluiten seksiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Onhan siinä nyt eroa jos 18- vuotias tyttö seurustelee 18-vuotiaan pojan kanssa, kokeilevat yhdessä ensikertaa seksiä kun se että 18-vuotias on jonkun aikuisen setämiehen kanssa kokeilemassa niitä juttuja.
Vaikka tytöt kehittyvät murrosiässä, 10-13 vuotiaana, jotkut jopa aikaisemmin, rinnat kasvavat jnecniin ei se tarkoita sitä että setämiesten on sopivaa kuolata perään ja ihailla heitä.
Ja vaikka lapsilla/nuorilla hormoonit hyrrää ja ovat seksuaalisesti provosoivia niin on vanhemman tehtävä ohjata ja suojata siinä kohtaa lasta/nuorta.
Yleensä näin käyttäytyvillä lapsilla ja nuorilla ei ole kaikki hyvin. Paljon asioita puuttuu ja on mennyt vikaan.

t. kokemusasiantuntija

• Tykkää
Reactions: Echo
Siis kehtaatko väittää että ruosahdin kahden lapsen saamisen jlk?!🤬:LOL: 😁
Anteeksi, palstakaunotar. :giggle: Unohdin että sun kudostyyppisi = kollageenin ja elastaanin kyllästämä.

Kroppasi palautui synnärillä heti takas ku kuminauha po-jo-joinnnggg ja me muut jäätiin synnärille kropan osalta tilanteeseen "ohhoh!" joka oli sekuntia synnytyksen jälkeen (musta, ammottava Euroopan isoin tunneli ja maha kuin ois vielä viitoset siellä).
:giggle:

Viimeksi muokattu:
  • Haha
Reactions: Lispetti
Tämä on niin tuttua, aina, oli kyse mistä tahansa m1ehen vastaus on alaston, aasialainen nainen. Jos ketjussa, aloituksessa kysytään vaikka että millaisella autolla ajaisit mieluiten? niin m1es tulee ketjuun laittamaan kuvia vähäpukeisista aasialaisnaisista ja vihjailemaan "ajelusta"...

Voimme analysoida tilanteen alastonkuvasta
Olen esiintynyt täällä hyvin vähissä vaatteissa aikoinaan kuvaketjuissa. Eräässäkin pyllistin minihameessa. Sen tarkoitus oli provosoida harmaata valittajaa (voin oikein hyvin samaistua m1eheen kun hänelle tulee välillä kiusaus provosoida).

Onneksi niitä ketjuja ei helpolla löydä. Vähän ehkä noloa, että olen niin tehnyt. Näin me ihmiset kasvamme ja kehitymme. Lapset toimivat tietämättään ehkä parhaimpina opettajina vanhemmille. ❤
Vanhemmuus on kasvun paikka vaihe vaiheelta. Asioita ymmärtää ihan eri tavalla kuin aikaisemmin.❤

• Tykkää
Reactions: KalaMies
Tässä on aika paljon varmaan sukupuolierojakin. Esimerkiksi tuntemieni lesbojen kohdalla on aika harvinaisia mitkään 25+ ja 18v suhteet. Tuossa iässä monesti ajatellaan että joku pari vuotta on sopiva ikäero. Mutta kyllähän se 50v Pertti varmasti on hyvä vaihtoehto 18 vuotiaalle juuh.

Anteeksi, palstakaunotar. Unohdin että sun kudostyyppisi = kollageenin ja elastaanin kyllästämä.

Kroppasi palautui synnärillä heti takas ku kuminauha po-jo-joinnnggg ja me muut jäätiin synnärille kropan osalta tilanteeseen joka oli sekuntia synnytyksen jälkeen (musta, Euroopan isoin tunneli ja maha kuin ois vielä viitoset siellä).
Noniin, huh, hyvä että korjasit väittämäsi! 😆😅

• Haha
Reactions: Echo
Olen esiintynyt täällä hyvin vähissä vaatteissa aikoinaan kuvaketjuissa. Eräässäkin pyllistin minihameessa. Sen tarkoitus oli provosoida harmaata valittajaa (voin oikein hyvin samaistua m1eheen kun hänelle tulee välillä kiusaus provosoida).

Onneksi niitä ketjuja ei helpolla löydä. Vähän ehkä noloa, että olen niin tehnyt. Näin me ihmiset kasvamme ja kehitymme. Lapset toimivat tietämättään ehkä parhaimpina opettajina vanhemmille.
Vanhemmuus on kasvun paikka vaihe vaiheelta. Asioita ymmärtää ihan eri tavalla kuin aikaisemmin.

Oivoi, olen taas ollut väärässä paikassa väärään aikaan :cry:

No juu, turhaa sitä täällä on väitellä harmaiden kanssa. Ne on aina tyytymättömiä.

Tilannetaju siis tarkoittaa, että pitää harrastaa itsesensuuria sinun maailmankuvasi mukaisesti?
Ap-pap-pap.
Ei ole kyse mun maailmankuvasta. Vaan tilannetajusta.

Senkus loukkaannut seuraavasta diagnostiikasta:
Ootko ebetofiili....vai vähän kuitenkin vaan pedantti asperger? :sneaky:
Sinuna valitsisin kiireesti jälkimmäisen jos valita pitää, mutta mieluiten en kumpaakaan.

• Haha
Reactions: Lispetti
Tämä on niin tuttua, aina, oli kyse mistä tahansa m1ehen vastaus on alaston, aasialainen nainen. Jos ketjussa, aloituksessa kysytään vaikka että millaisella autolla ajaisit mieluiten? niin m1es tulee ketjuun laittamaan kuvia vähäpukeisista aasialaisnaisista ja vihjailemaan "ajelusta"...

On kyllä vastenmielinen tyyppi. Jos tietäisin että joku mun tuttu mies kirjoittelisi ja laittaisi sellaisia kuvia niin ei kyllä kauaa tunnettaisi. En tykkää. Mutta kukin taplaa tyylillään.