Se oli todisteaineistoa siitä että Airi on julkkis.Joo mutta tilannetaju.
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Se oli todisteaineistoa siitä että Airi on julkkis.Joo mutta tilannetaju.
Siis kehtaatko väittää että rupsahdin kahden lapsen saamisen jlk?!
Ja naiset rakastavat miehiä. Niitä sikojakin.Niin, mikä noita sikoja joka kerta yhdistää? Se että ne on miehiä.
Se oli todisteaineistoa siitä että Airi on julkkis.
Olen nainen. Robin on aina ollut söpö. Mä tykkään nuoremmista miehistä.
Ja vaikka lapsilla/nuorilla hormoonit hyrrää ja ovat seksuaalisesti provosoivia niin on vanhemman tehtävä ohjata ja suojata siinä kohtaa lasta/nuorta.Onhan siinä nyt eroa jos 18- vuotias tyttö seurustelee 18-vuotiaan pojan kanssa, kokeilevat yhdessä ensikertaa seksiä kun se että 18-vuotias on jonkun aikuisen setämiehen kanssa kokeilemassa niitä juttuja.
Vaikka tytöt kehittyvät murrosiässä, 10-13 vuotiaana, jotkut jopa aikaisemmin, rinnat kasvavat jnecniin ei se tarkoita sitä että setämiesten on sopivaa kuolata perään ja ihailla heitä.
Joo en tiedä Robinin mieltymyksiä, mutta kukaan tuskin ihmettelisi jos Robin ajattelisi että hän ei haluaisi 18v kanssa säätää koska 18v olisi niin nuori. Tämä kertoo jälleen siitä miten valtaosa ajattelee näistä asioista.Linkki?
Anteeksi, palstakaunotar.Siis kehtaatko väittää että ruosahdin kahden lapsen saamisen jlk?!![]()
![]()
Kyllä, 18v. on aikuinen.Haluaisitko sinä harrastaa seksiä Robinin kanssa? Silloin kun hän on ollut 18v?
Ja naiset rakastavat miehiä. Niitä sikojakin.
Joo mutta tilannetaju. Vol 2.Se oli todisteaineistoa siitä että Airi on julkkis.
Olen esiintynyt täällä hyvin vähissä vaatteissa aikoinaan kuvaketjuissa. Eräässäkin pyllistin minihameessa. Sen tarkoitus oli provosoida harmaata valittajaa (voin oikein hyvin samaistua m1eheen kun hänelle tulee välillä kiusaus provosoida).Voimme analysoida tilanteen alastonkuvasta
Noniin, huh, hyvä että korjasit väittämäsi!Anteeksi, palstakaunotar. Unohdin että sun kudostyyppisi = kollageenin ja elastaanin kyllästämä.
Kroppasi palautui synnärillä heti takas ku kuminauha po-jo-joinnnggg ja me muut jäätiin synnärille kropan osalta tilanteeseen joka oli sekuntia synnytyksen jälkeen (musta, Euroopan isoin tunneli ja maha kuin ois vielä viitoset siellä).
Täällä ymmäretään tahallaan väärin
Tilannetaju siis tarkoittaa, että pitää harrastaa itsesensuuria sinun maailmankuvasi mukaisesti?Joo mutta tilannetaju. Vol 2.
Kylä meillä suurimmalla osalla on se normaali maailmankuva, sulla se on vinksahtanut.Tilannetaju siis tarkoittaa, että pitää harrastaa itsesensuuria sinun maailmankuvasi mukaisesti?
Olen esiintynyt täällä hyvin vähissä vaatteissa aikoinaan kuvaketjuissa. Eräässäkin pyllistin minihameessa. Sen tarkoitus oli provosoida harmaata valittajaa (voin oikein hyvin samaistua m1eheen kun hänelle tulee välillä kiusaus provosoida).
Onneksi niitä ketjuja ei helpolla löydä. Vähän ehkä noloa, että olen niin tehnyt. Näin me ihmiset kasvamme ja kehitymme. Lapset toimivat tietämättään ehkä parhaimpina opettajina vanhemmille.
Vanhemmuus on kasvun paikka vaihe vaiheelta. Asioita ymmärtää ihan eri tavalla kuin aikaisemmin.
Kyllä, 18v. on aikuinen.
Ap-pap-pap.Tilannetaju siis tarkoittaa, että pitää harrastaa itsesensuuria sinun maailmankuvasi mukaisesti?
Ja naiset rakastavat miehiä. Niitä sikojakin.
Tämä on niin tuttua, aina, oli kyse mistä tahansa m1ehen vastaus on alaston, aasialainen nainen. Jos ketjussa, aloituksessa kysytään vaikka että millaisella autolla ajaisit mieluiten? niin m1es tulee ketjuun laittamaan kuvia vähäpukeisista aasialaisnaisista ja vihjailemaan "ajelusta"...
Tilannetaju siis tarkoittaa, että pitää harrastaa itsesensuuria sinun maailmankuvasi mukaisesti?