Efebofilia (on mulle ihan uusi sana merkityksineen) on mun mielestä ihan yhtä ällöttävä kuin pedofiili!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Jep. Se oli m1es joka lässäytti tän ketjun aikalailla.Vierailija(t) on ihan oikeassa tässä, ja turhaan echoakin mollaat. Itse ymmärrät väärin tai siis et ymmärrä ollenkaan! Tekosi oli sopimaton, olet sopimaton, pilasit ketjun idean tukemalla lasten kuvia joukkoon.
”Kumma kylläkin, politiikka on ollut ihan toisen suuntaista - äänioikeusrajaakin halutaan laskea. Miksi, jos aivot ovat lapsen tasolla?”!8-vuotias mies on aikuinen mies. Sinun määrittelemänäsi siis olisi vastenmielistä, jos 18-vuotias mies himoitsisi 18-vuotiasta naista?
Jos palstalaiset ovat laajasti sitä mieltä, että 18-vuotiaat ovat kehittymättömiä lapsia, pitää laittaa välittömästi alulle lakialoite, jossa täysi-ikäisyyden rajaa nostetaan esim. 21 vuoteen (jossa se joskus on ollut). Ei siis alkoholia, ajokorttia, äänioikeutta tai minkäänlaista seksiä alle 21-vuotiaille!.
Kumma kylläkin, politiikka on ollut ihan toisen suuntaista - äänioikeusrajaakin halutaan laskea. Miksi, jos aivot ovat lapsen tasolla?
Palstamammojen piristeeksi liitän tähän 13-vuotiaan Antti Tuiskun kuvan. Esimerkkinä lapsesta, jonka aivoit eivät ole täysin kehittyneet vielä aikuisenakaan.
Terve FM. Kukaan muu ei voi puhua niin paljoa aiheen ohi. Olinko muka sanonut näin?
Mikä sen rupsauttaa sit 25-vuotiaana, jos ei oo se nainen ollu raskaana? 25-vuotias on vielä hoikkakin.Mut 18-vuotiaalla on oikein mukavan näköinen kroppa.
!8-vuotias mies on aikuinen mies. Sinun määrittelemänäsi siis olisi vastenmielistä, jos 18-vuotias mies himoitsisi 18-vuotiasta naista?
Jos palstalaiset ovat laajasti sitä mieltä, että 18-vuotiaat ovat kehittymättömiä lapsia, pitää laittaa välittömästi alulle lakialoite, jossa täysi-ikäisyyden rajaa nostetaan esim. 21 vuoteen (jossa se joskus on ollut). Ei siis alkoholia, ajokorttia, äänioikeutta tai minkäänlaista seksiä alle 21-vuotiaille!.
Kumma kylläkin, politiikka on ollut ihan toisen suuntaista - äänioikeusrajaakin halutaan laskea. Miksi, jos aivot ovat lapsen tasolla?
Palstamammojen piristeeksi liitän tähän 13-vuotiaan Antti Tuiskun kuvan. Esimerkkinä lapsesta, jonka aivoit eivät ole täysin kehittyneet vielä aikuisenakaan.
Kaksfemmat ovat jo korkean käyttöasteen naisoletettuja.Mikä sen rupsauttaa sit 25-vuotiaana, jos ei oo se nainen ollu raskaana? 25-vuotias on vielä hoikkakin.
Itse asiassa, ei mikään huono idea. Mä en antaisi alle 21-22- vuotiaiden tehdä lapsia.!8-vuotias mies on aikuinen mies. Sinun määrittelemänäsi siis olisi vastenmielistä, jos 18-vuotias mies himoitsisi 18-vuotiasta naista?
Virkistävää että joku aattelee vielä käyttöasteita, hyvä.Kaksfemmat ovat jo korkean käyttöasteen naisoletettuja.
Mikä estää sinua tekemästä kansalaisaloitetta täysi-ikäisyyden rajan nostosta? Lupaan tulla allekirjoittamaan.Itse asiassa, ei mikään huono idea. Mä en antaisi alle 21-22- vuotiaiden tehdä lapsia.
"Meidän pitää napata tyttö, täysi-ikäinen, ettemme joudu vaikeuksiin, ja panna häntä yhdessä. Sellainen todella hitsaa valmennustiimin ja joukkueen yhteen."
![]()
Ehdotti joukkoraiskausta – pestattiin huippuseuraan: ”Palkkaamme ammattilaisia, emme ihmisiä”
Rayo Vallecano palkkasi naisten joukkueen valmentajaksi miehen, joka oli ehdottanut edellisessä seurassaan tytön joukkoraiskaamista.www.iltalehti.fi
Tälläisiä elukoita miehet ovat!
Hauska kommentti tähän ketjuun.Robin Packalen
Joku mies siellä yrittää saada miehet näyttämään vähemmän likaisilta. Huono yritys. Onneksi Robinkin on jo 23. Ei mikään pikkujonne enää.Robin Packalen
Mä rustaan parhaillaan lakialoitetta "Yli 30-v.äijät ei saa kuolata alle 20-vuotiaiden naisten ja tyttöjen perään. Moisesta ankara sakkorangaistus tai pallien murskaus, suoritettuna yleisanestesiassa."Mikä estää sinua tekemästä kansalaisaloitetta täysi-ikäisyyden rajan nostosta? Lupaan tulla allekirjoittamaan.![]()
Edes Robin ei varmaan koskisi 18 vuotiaaseen.Robin Packalen
Joo mutta tilannetaju.Tuo lapsitähden kuvajuttu sai nyt melkoiset mittasuhteet.
Mies näytti mistä Airi on tunnettu, KOSKA TÄTÄ KYSYTTIIN, eikä siinä ole mitään väärää että hän vastasi.
Kuva on hyvä siinä mielessä, että joku saattaa tunnistaa hänet lapsitähtiajoilta.
Kyllä mä olen esitellyt miehistäni lapsikuvia kavereille vaikka paninkin näiden miesten kanssa.![]()
Olen nainen. Robin on aina ollut söpö. Mä tykkään nuoremmista miehistä.Joku mies siellä yrittää saada miehet näyttämään vähemmän likaisilta. Huono yritys. Onneksi Robinkin on jo 23. Ei mikään pikkujonne enää.
Siis kehtaatko väittää että rupsahdin kahden lapsen saamisen jlk?!Mikä sen rupsauttaa sit 25-vuotiaana, jos ei oo se nainen ollu raskaana? 25-vuotias on vielä hoikkakin.
Linkki?Edes Robin ei varmaan koskisi 18 vuotiaaseen.
Että ottakaa mallia, senkin limanuljaskat.