V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Kyllä vaimoni on ihan kotimaista alkuperää, vaikka moni (hänet nähnytkin) muuta luuleekin.Oliko muuten m1ehellä joku Thai-vaimo? Vai oliko muu itämainen ostotuote?
Kyllä vaimoni on ihan kotimaista alkuperää, vaikka moni (hänet nähnytkin) muuta luuleekin.
Ystäväpiiriin toki kuuluu sitten noita aitojakin aasialaisnaisia.
Minun ystäväpiirissäni on selvästi enemmän naisia kuin miehiä. Tarkoitan tällä nimenomaan ystäviä IRL, en mitään Face- tai palstatuttuja. Elämiseni on ehkä "pikkasen erilaista"Minkähänlaista ystävyyttä tämö on ja mistä piireistä olet tutustunut?
Ihmettelen vaan kun mun ystäväpiiriin ei kuulu oikeastaan yhtökään aasialaista naista. Toki duunissa on joidenkin kanssa tekemisissä, mutta duunikavereita en sinällään ystäviksi laske.
Itse asiassa ei mun ystäväpiiriin muutenkaan kuulu naisia, paitsi siis vaimon kautta. Tuntuisi aika erikoiselta jos minulla olisi paljon naispuolisia ystäviä.
Luulenpa, että moni päättelee teksteistäsi, että tämä ystävyys olisi sellaista, että olette facebookissa kavereita ja sitten laittelet tykkäyksiä tilanteessa jos toisessa. Usein nämä "lukuisat naisystävät " tarkoittavat juuri tätä. Tietenkään en tiedä mikä sinun tilanteesi oikeasti on.
Itsellä oli kyllä enempi naiskavereita joskus nuorempana. Silloin se eläminen ja oleminen oli vaan pikkasen erilaista. Kyllähän noissa kuvioissa sitten sattui ja tapahtuikin.
Minun ystäväpiirissäni on selvästi enemmän naisia kuin miehiä. Tarkoitan tällä nimenomaan ystäviä IRL, en mitään Face- tai palstatuttuja. Elämiseni on ehkä "pikkasen erilaista" , mikä joitakin elämääni etäisesti tuntevia (esim. palstahahmo @Echo ) joskus tuntuu häiritsevän.
Minun ystäväpiirissäni on selvästi enemmän naisia kuin miehiä. Tarkoitan tällä nimenomaan ystäviä IRL, en mitään Face- tai palstatuttuja. Elämiseni on ehkä "pikkasen erilaista" , mikä joitakin elämääni etäisesti tuntevia (esim. palstahahmo @Echo ) joskus tuntuu häiritsevän.
Kyllä vaimoni on ihan kotimaista alkuperää, vaikka moni (hänet nähnytkin) muuta luuleekin.
Ystäväpiiriin toki kuuluu sitten noita aitojakin aasialaisnaisia.
Yhden kerrallaan.Kuinka monta aasialaista jalkavaimoa vaimosi suvaitsee?