No niin kertokaapas nyt mahdollisimman moni

Etkö ole huomannut kuinka outo ja erikoinen Anna on? En ole yksin hänen tähtäimessään, tänäänkin on lainattu hänen tekstiään missä hän haluaisi suihkuttaa Raidia meidän kaikkien päälle jotka ovat eri mieltä kuin hän.

Suoraan sanoen ei ole ihan kaikki Muumit tallella Alepalan laaksossa

Jokainen on tavallaan erikoinen, outokin. Tylsät ovat tylsiä. Minä pidän hänestä ja tuo viimeinen kommentti on juuri sitä, mitä kirjoitin. Se, että on sinun tai jonkun muun mielestä erikoinen, ei tarkoita, että ihmisellä olisi mielenterveysongelmia. Eli tuo juuri ei ollut asiallinen eikä kiva kommentti, ja aiemmin olet vihjaillut joidenkin oletetusta autismista täällä. En nyt tarkkaan muista tai tiedä, olitko se juuri sinä, mutta ns. sinun ketjuissasi ja sinun nimimerkilläsi.

Jatketaan tästä positiivisimmin mielin, eikö vain :)

Menen nyt laittamaan hieman lounasta ja jatkan töitä kotitoimistossa.

• Tykkää
Reactions: Lispetti ja setis
Jokainen on tavallaan erikoinen, outokin. Tylsät ovat tylsiä. Minä pidän hänestä ja tuo viimeinen kommentti on juuri sitä, mitä kirjoitin. Se, että on sinun tai jonkun muun mielestä erikoinen, ei tarkoita, että ihmisellä olisi mielenterveysongelmia. Eli tuo juuri ei ollut asiallinen eikä kiva kommentti, ja aiemmin olet vihjaillut joidenkin oletetusta autismista täällä. En nyt tarkkaan muista tai tiedä, olitko se juuri sinä, mutta ns. sinun ketjuissasi ja sinun nimimerkilläsi.

Jatketaan tästä positiivisimmin mielin, eikö vain

Menen nyt laittamaan hieman lounasta ja jatkan töitä kotitoimistossa.
Pyritään siihen. Mutta ei ole helppoa Annan kohdalla, hän onnjatkuvasti lyttäämällä minua. Minulla on tapana antaa kovaa palautetta myös IRL, jos joku on todella törkeä muita tai itseäni kohtaan. Siitä en tingi. Anna saa jatkossakin sitä mitä on tilannut 😎

Mutta kai allekirjoitat, ettei eläkeläismummon halu raidata eri mieltä olevat ole ihan terveimmästä päästä? Tiedät kuinka lopullisesti siinä käy kohteille, joille se on tarkoitettu.

Pyritään siihen. Mutta ei ole helppoa Annan kohdalla, hän onnjatkuvasti lyttäämällä minua. Minulla on tapana antaa kovaa palautetta myös IRL, jos joku on todella törkeä muita tai itseäni kohtaan. Siitä en tingi. Anna saa jatkossakin sitä mitä on tilannut

Mutta kai allekirjoitat, ettei eläkeläismummon halu raidata eri mieltä olevat ole ihan terveimmästä päästä? Tiedät kuinka lopullisesti siinä käy kohteille, joille se on tarkoitettu.

En allekirjoita ja kuten sanottu, kun ei ihmistä tunne, niin on kovin vaikea tehdä mitään päätelmiä suuntaan tai toiseen ja miksi pitäisikään.

En allekirjoita ja kuten sanottu, kun ei ihmistä tunne, niin on kovin vaikea tehdä mitään päätelmiä suuntaan tai toiseen ja miksi pitäisikään.
Noniin, vain hieman kärjistäen, te molemmat sopisitte toiseen maahan kuin demokraattiseen Suomeen.

Sellaiseen, missä eri mieltä olevat kansalaiset on tapana poistaa tuosta vaan päiviltä 😳

Eihän täältä ole pitkäkään matka lähimpään ihannevaltioonne 😏

Et ole varmaankaan voinut välttyä huomaamasta, kuinka pöyristyneitä nuo pitkän linjan mustatkin ovat olleet kyseisen harmaan teksteistä. Kyllä hänen tekstiensä perusteella on aika helppoa tehdä päätelmiä, minkälainen ihminen onkaan kyseessä, huh huh!

Noniin, vain hieman kärjistäen, te molemmat sopisitte toiseen maahan kuin demokraattiseen Suomeen.

Sellaiseen, missä eri mieltä olevat kansalaiset on tapana poistaa tuosta vaan päiviltä

Eihän täältä ole pitkäkään matka lähimpään ihannevaltioonne

Et ole varmaankaan voinut välttyä huomaamasta, kuinka pöyristyneitä nuo pitkän linjan mustatkin ovat olleet kyseisen harmaan teksteistä. Kyllä hänen tekstiensä perusteella on aika helppoa tehdä päätelmiä, minkälainen ihminen onkaan kyseessä, huh huh!

Mielenkiintoista, sillä minä olen varsin liberaali, toki hieman iän myötä muuttunut joissakin asioissa.

En minä ole sinun jutuistasi pöyristynyt, sen kuin kirjoitat, mietin vain syytä, miksi on moneen otteeseen tarve kertoa samoja asioita. Mutta ehkä mun ei tarvitsekaan ymmärtää.

Mielenkiintoista, sillä minä olen varsin liberaali, toki hieman iän myötä muuttunut joissakin asioissa.

En minä ole sinun jutuistasi pöyristynyt, sen kuin kirjoitat, mietin vain syytä, miksi on moneen otteeseen tarve kertoa samoja asioita. Mutta ehkä mun ei tarvitsekaan ymmärtää.
Jos Anna lakkaisi haukkumasta minun upealla mallilla olevaa elämääni upean naisen, kaikilla tasoilla, kanssa, niin voisin lopettaa ne tarinat.

Mutta nuo jatkuvat ilkeät näykkimiset innostaa jatkamaan, on nautinto suorastaan ärsyttää häntä kiehumispisteeseen asti, tuota pahansuopaa ihmistä.

Näillä mennään, vetoa Annaan jos haluat näiden loppuvan.

Yhteistyössä